Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer. Jako doplněk topení do auta existuje topení s ventilátorem na 12v. Chtěl bych topení propojit se spínacími hodinami kde bych si nastavil čas sepnutí topení a ráno bych nastoupil do auta kde budou rozmrazeny skla a bude navíc v autě teplo. Je něco v prodeji?. Děkuji.
Přesně co poptává/..., od zařízení, která bych se bál nechat osamotě až po solidní přístroje. Vytápění je ale náročné na energii, které v baterii není mnoho, zhruba 0,5 - 0,8 kWh v plně nabité a je potřeba aby něco zbylo s rezervou na nastartování. Časové spínání není problém postavit za pár korun, nebo koupit jako stavebnici třeba u flajzara. Doplnil bych ho právě hlídáním podvybití baterie. Jinak standardní řešení je nezávislé topení "bufík".
V mrazech potřebujete téměř celou kapacitu baterie. Když si ji vycucnete tímto nesmyslem, tak nenastartujete.
Počítejte se mnou, abyste aspoň trochu znatelně vyhřál kabinu, muselo by cca 30 minut běžet těleso 500 W. To máte z baterie 12 Volt odběr 41 Ampér . Co z toho plyne?
1. Za hodinu provozu by byla zcela vybitá baterie 44 Ah.
2. Trvalý odběr 41 Ampér by vám brzy zničil běžnou baterii.
3. Silnější pojistky než 25 A žádný okruh v autě ani nemá.
Prodají vám tedy něco, co bude mít spirálu maximálně cca 100..200 Watt, což je málo.
Co má nějaký smysl, je tzv "předehřev motru" napájený ze sítě 230 V zapojený do okruhu chladící kapaliny, který vám ráno předehřeje motor, takže bude dřívě i topit.
Ak chcete nastupovať do teplého auta,tak na autodoplnky radšej zabudnite a namontujte si niečo odtiaľ alebo iného výrobcu.Dopručujem domontovať aj akumulátor ak sú kratšie trasy auta.: webasto.com/...
Nekupuj to. To nemůže fungovat - baterka to nedá. Buď jí vycucneš a nenatočíš to, nebo budeš mít v autě stejně kosu.
Parkuju na svém pozemku a zimu nenávidím. Od nepaměti předehřívám obě auta teplovzdušným ventilátorem a současně trvale dobíjím baterky. Neškrabem okna, je teploučko a chytaj na vrknutí - jen se rozpojí káble a jede se, zvládne to i manželka, ventilátor a nabíječka se vozí v autě. Jenže to krmím ze zásuvky 230V, 16A a tam není příkon problém. Z baterky to nemá šanci na úspěch.
Když byla před lety pár dní opravdu zima a nestál jsem s autem doma, vozil jsem dvoje klíče. Natočil jsem auto, druhými klíči zamknul a šel do tepla na cigáro. Stálo to čas, ale funguje to. A za trvalého sněžení to necháš vrčet, stírače na cyklovač odběhneš něco zařídit a odjedeš jak pán. Ale to už u nás nebylo snad 10 let. Na vojně se motory nechcípaly normálně, ale tam byla jiná zima.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.