Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jake auto do 250 tis

Od: lukky007* odpovědí: 6 změna:

dobry den chtel bych si koupit auto tak fo 250 000 kc a trochu lepsi vybavu ale nevim jake nemam zkusenosti se znackama aut ted mam skoda rok.v. 1997 1.6 litru 55kw benzin chte bych taky 1.6 litru a naftu mam rodinu velke deti takze jsme 4 v aute.dekuji

doplněno 06.11.11 17:04:

nebo bych koupil i pradvadeci auto max 300 000 kč

doplněno 06.11.11 17:04:

nebo ojete ale max 2000 km najeto a spis rocni auto

doplněno 06.11.11 17:21:

nemusi mit tyhle parametry ale jedine lepsi vykon

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

nu*
hodnocení

0x

bmw 320D/130kW z roku 2008 ze SRN za cca 10-12 tis. eur

stirecek*

200tisíc na tacho?

tr

BMW jsou rychlovarné konvice= praskající hadice topení pod volantem, BMW o tom ví, ale nic s tím bohužel nedělají, takže závada byla, je a bude.*bum*Ono není příjemné se potom rozhodovat, zda brzdit, či nebrzdit a nemít opařené nohy cca 2. stupněm.

stirecek*

Kdyby to byly jen hadice, tak bych do to šel*smich*

erikch*

chlapi-tady se musím trošku zastat "kluků z Mnichova"-bohužel nepředpokládali,že češi jsou hovada a naftovou R6 nenechají vklidu ohřát na provozní teplotu-proto "praskají hlavy(v tom horším případě) případně potrubí(nejmeněí odpor)-jenže málokterý čech je takový frajer,aby přiznal,že to drtí už studený-čímž ten motor(mimochodem x světových ocenění za motor roku-jistě ne jen tak náhodou) dokaličí...Pro čechy by bylo asi optimální elektr.zablokovat 3 hrnce-než se to ohřeje,stejně jako to bylo u 12ti válce-kde do dosáhnutí provozky bylo 6hrnců eletr.odpojeno...A není to jenom tohle a jenom u BMW...Televizi taky nevypínám vytrhnutím kabelu ze zásuvky-a to je jen televize-asi 1000x jednodušší(a 500x levnější) než auto,a přesto se k ní leckdo chová šetrněji než k autu...

stirecek*

Eriku to máš samozřejmě pravdu a netýká se to jen šestiválců, ale všech motorů, žádný to nemá rád. Jen je třeba vzít v úvahu fakt, že takový bavorák si nekupuje důchodce na nákupy, takže u těchto tříletých aut je běžný nájezd 50tisíc ročně, takže po těch třech letech může mít 150-200tis km minimálně a tady už je třeba špekulovat - těžko se starší kousky vejdou do "českobazarových" 160 000km. To už mají najeto několikrát a u manuálních převodovek není problém centimetrová axiální vůle na klikovce, opotřebené vstřikovače, čerpadla nebo nedej bože nasátá swirl klapka do válce. Pak už se může investice do imiče silně prodražit. Tím ale neříkám, že je to špatné auto nebo má špatné motory, to vůbec ne. Hliníky má taky hodně dobré a hodně, nicméně pokud bych měl dát třista tisíc, nedal bych ho do ojetiny, ale raděj do něčeho, co ještě chvíli bude jezdit bez investic. Kdybych měl na účtu více, samozřejmě, uvažoval bych jinak, ale s omezeným rozpočtem a omezenými náklady na servis takové auto nemá smysl.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]