Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ventily klapou - Felicia 1,3 MPI

Od: greg* odpovědí: 2 změna:

zdarec chlapy

Dal jsem si do auta na závodění sníženou hlavu asi o 1,5 mm .Přesně nevím.Jede to fakt super ale mam problém s klepajícíma ventilama.Je to hrozně slyšet jak to cvaká.Když nastartuju tak to má tendenci jako by trochu chcípat.Je to seřízený podle příručky to znamená měrkama 0,20 a 0,25

A otázka směřuje k tomu seřízení.Když se sníží hlava o takovej kus 1,5mm má se to seřídit jinak na jiný rozměry nebo to nehraje roly.Nebo to klepání je normální když je snížená hlava o takovej kus?

Díky za každou radu a postřeh

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jarda3*
hodnocení

0x

Ma to asi velkou kompresi (pokud teda ventily primo necvakaji s pistama...) Zkusil bych viceoktanove palivo, pripadne E85 ktere by melo snaset vyssi kompresni pomer (s N95 tak pul na pul)

 

hodnocení

0x
avatar jura2

Nejsou to ventily ani potkávání s pístem, ale předčasné detonace - samozápaly zvýšenou kompresí. Jinak platí co píše Jarda3.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]