Nejste přihlášen/a.
Dobry den,pokazde a na stejnem miste,stalo se to sestre i dneska me mam auto skoda favorit karburator,jede v poho nozna je trosku linejsi ale pokazde na stejnem miste zacne motor cukat a zosviti se kontrolka mazani a baterie olej a filtr jsou vcetne baterie jsou necely rok stary auto jezdi tak 3x do tydne nejakych 30km takze kolem 90km tydne pri vyhozeni rychlosti chcipne a docela spatne startuje jak pri teplem tak studenem motoru cim to muze byt?denes jsem koupil 4 nove svicky tak je tam dam ty puvodni tam jsou uz prez rok
predem diky za rady
To je jasný ... nový jsou nový ale rok starý svíčky podle mě nejsou starý ... nevím v jakém byly stavu...jestli byly moc zaoxidovaný...
dobry den voda se ztraci ale jen v zime toho jsem si vsiml uz minuly rok ale podle me to vypada na netesnost vicka nadobky protoze po jizde jde sliset siceni takze se voda asi vyparuje a na tech svickach neni vylozene rez jsou jenom takove zarostle ale suche auto budu pristi rok na jare rusit tak snad jeste vydrzi
Pokud se ztrácí jen v zimě, tak to teče topením. Vpravo vedle baterie osahejte tu čtvercovou přírubu na topení, kam vedou ty dvě hadice. Pokud budete mít na prstech vodu, tak teče kohout topení. Nejlepším řešením je výměna za topení z Felicie (tam kohout není), ale ne z Felicie naftové (tam zase je). Pokud auto za pár měsíců dojezdíte, tak to nechte být.
Problémů s volnoběhem je víc (volnoběžná tryska - ucpaná, elektromagnetický ventil volnoběhu - zavřený a za studena je obcházen sytičem, obohacovač - prasklá membrána a teče do sání benzín, zapalovací kabel - probíjí o hlavu kolem svíčky, podložka karburátoru je netěsná a teplem se více kroutí - nahradit trojdílnou a nejlépe české výroby,..)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.