Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Chcipani pri volnobehu

Od: martinxx1 odpovědí: 9 změna:

Dobry den,pokazde a na stejnem miste,stalo se to sestre i dneska me mam auto skoda favorit karburator,jede v poho nozna je trosku linejsi ale pokazde na stejnem miste zacne motor cukat a zosviti se kontrolka mazani a baterie olej a filtr jsou vcetne baterie jsou necely rok stary auto jezdi tak 3x do tydne nejakych 30km takze kolem 90km tydne pri vyhozeni rychlosti chcipne a docela spatne startuje jak pri teplem tak studenem motoru cim to muze byt?denes jsem koupil 4 nove svicky tak je tam dam ty puvodni tam jsou uz prez rok

predem diky za rady

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

nutria*
hodnocení

0x

Je potřeba "seštelovat " ot. volnoběhu...jestli nejste zdatný automechanik nechala bych to někomu kdo už to dělal.

martinxx1
hodnocení

Tak jsem vymenil svicky a jel jsem se projet a zatim v pohode volnobeh uz zase jde jak ma i startovani se o dost zlepsilo

 

nutria*
hodnocení

0x

To je jasný ... nový jsou nový ale rok starý svíčky podle mě nejsou starý ... nevím v jakém byly stavu...jestli byly moc zaoxidovaný...

martinxx1
hodnocení

No byly dost zarezly proste zarostly az do rezava

1jara*

Rezavé svíčky svědčí o netěsnosti hlavy, nebo o poškozeném těsnění, neztrácí se vám voda?

martinxx1
hodnocení

dobry den voda se ztraci ale jen v zime toho jsem si vsiml uz minuly rok ale podle me to vypada na netesnost vicka nadobky protoze po jizde jde sliset siceni takze se voda asi vyparuje a na tech svickach neni vylozene rez jsou jenom takove zarostle ale suche auto budu pristi rok na jare rusit tak snad jeste vydrzi

martinxx1
hodnocení

maji barvu spise takovou cihlovou

martinxx1
hodnocení

vypadaji priblizne takto akorat vice do hneda www.dreamstime.co/...

gumidek*

Pokud se ztrácí jen v zimě, tak to teče topením. Vpravo vedle baterie osahejte tu čtvercovou přírubu na topení, kam vedou ty dvě hadice. Pokud budete mít na prstech vodu, tak teče kohout topení. Nejlepším řešením je výměna za topení z Felicie (tam kohout není), ale ne z Felicie naftové (tam zase je). Pokud auto za pár měsíců dojezdíte, tak to nechte být. ;)

Problémů s volnoběhem je víc (volnoběžná tryska - ucpaná, elektromagnetický ventil volnoběhu - zavřený a za studena je obcházen sytičem, obohacovač - prasklá membrána a teče do sání benzín, zapalovací kabel - probíjí o hlavu kolem svíčky, podložka karburátoru je netěsná a teplem se více kroutí - nahradit trojdílnou a nejlépe české výroby,..)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]