Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,,mám jeden dotaz ohledně jawy 550.Jedná se o to že jsem si koupil novou žárovku do zadního světla na 6V a 15W.Nastartoval jsem,světlo svítilo,jel jsem se projet,po konci jízdy světlo už nesvítilo.Podíval jsem se na žárovku a v žárovce bylo zřetelně vidět jak je přepáléné vlákno.Tak jsem ji vyměnil a udělalo mně to zase.Asi se budete divit ale když jsem nastartoval a změřil jsem kolik jde do žárkovky elektrického proudu tak jsem zjistl že na plný plyn mně jde do žárovky 20V a pokud plyn pustím na volnoběh tak jde do ní 10V.Proto se pálily žárovky a můj dotaz z ní jak to mám udělat aby mně šlo do té žárovky pouze těch 6V?To samé mně dělá i přední světlo taky jde do něho prostě víc alektřiny něž by do něj mělo jít.Moc Vám všem děkuji za pomoc.
efekt prehorenia jednej a následne i druhej žiarovky sa u dalšieho typu 555 riešili zapojenim tlmivky ,ktorá bola v serii s žiarovkou a napatie bolo ok .Tlmivka bola montovaná v priestore svetlometu a nasledne ju mali aj 05 atd .Ak nemáte inú vhodnu tlmivku dajte tam žiarovky na 12v .20V tam máte bez záťaže ,so žiarovkou bude 5V -7. Vkladám obr ...
doplněno 04.11.11 23:57:ako to bolo chránené u 550 neviem
Originál tam jsou žárovky 6V/15W/15W vpředu a 6V/5W vzadu a cívky u magneta je jedna samostatně zapojená na přední světlo a druhá opět samostatně zapojená na zadní světlo. U novějších Mustangů to bylo tak, že tyto dvě cívky byly propojeny mezi sebou a vpředu byla žárovka 6V/25W/25W. Takže buď dopředu dát žárovku 6V/25W/25W nebo dozadu 12V/5W nebo dát dále cívku od magneta, aby dávala menší napětí. Chce se to podívat jak je to zapojené a potom vyzkoušet.
Doporučuji, zapojit do obvodu dodatečně regulátor napětí který se dá sehnat běžně u prodejců náhradních dílů na Babetty. Tento regulátor byl na Babetty montován dodatečně, protože se tam hoření žárovek vykytovalo běžně. Zapalování do Babett dělalo postupně několik výrobců a některá byla dosti problematická. Určitě jej budou mít i zde: www.motohlavaty.cz/
To je specialista, který se díly na Babetty dlouhodobě zabývá.
Tento problém jsem řešil velmi často na různých značkách, dokonce nedávno na nové Betce na které bylo nějaké podivné zapalování, že ani originální regulátor přepětí nezvládal. Doplnil jsem tím babeťáckým za cca stopade a bylo po problému. Dělaji se na 6 i 12V. Zapojení bývá v návodu. Tedy ono to není vlastně babeťácké, dělá to jiný výrobce, protože soudruhy vytunelovaná Babetta dávno zkrachovala.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.