Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Drhnoucí kotouče u Favoritu

Od: madera odpovědí: 11 změna:

Dobrý podvečer,
byl by někdo ochoten poradit, co by mohlo způsobovat drhnutí brzdových destiček po kotouči? Měnil jsem kola a při točení náboje to šlo ztuha, nejspíše drhnou destišky o kotouč. Nikdy jsem si brzdové destičky na Favoritu neměnil, proto ani nevím, jak postupovat při přípdném seřízení. Prosím o radu.
Děkuji.

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

olaf71*
hodnocení

0x

sundat kola, sundat brzdič,vyndat desky, kouknou, jestli jsou dobré a to včetně kotoučů. podívat na prachovky u prasátek, jestli nejsou děravé, popřípadě vyměnit. Brzd.pístek pod prachovkou může být přirezlý, přirostlý a tím pádem nepohyblivý. prostříknout WDéčkem a rozhýbat zatlačením dovnitř, pozor, nesešlápnout brzdu,aby nevylezl ven celý,pak problém s nasazením,brzdovka všude a potřeba odvzdušnění. pak sestavit zpět, brzdič očistit ocel.kartáčem v dosed.plochách desek, to samé destičky, musí volně klouzat v brzdiči, brzdič musí být též pohyblivý v usazení, nemyslím povolený ve šroubech.

 

blackflamesiczi*
hodnocení

0x

podle normohodin to v servisu udelaji za 200,- + cena desticek ja bych to asi neresil a jel do servisu a oni si desticky sezenou taky

moto*

Normohodiny je jedna věc, výsledná cena druhá. Za dvě stovky to snad neudělá ani garážista.

Vcelku dobře jsou postupy popsané výše. Celkem k tomu není co dodal. Osobně bych doporučil, aby se na brzdy alespoň podíval někdo znalý. Záleží na stavu destiček, disku i ochraných manžet. V servise je vždy jasné, že se musí měnit co nejvíce, přitom by disky a desky mohly najezdit spousty bezpečných kilometrů.

blackflamesiczi*

je to prace na max 20 minut i s cigarem, pokud budou v haji desticky budu na nich mit okolo 200-300 rabat (dam je za stejnou cenu jako to koupi jinde) a kdyz udelam 3 za hodinu vychazi to na 600,- za hodinu. Samozrejme se kontroluji jine veci nevidim nic kouzelneho na tom usetrit treba za manzetu 500,- ale za mesic kupovat kloub. Jinak za 300,- jsem to delal kdysi v autorizovanem servisu ale je to 10 let

moto*

To není F1 nebo rally depo, kde je vše nové a po ruce, když tam přijede stará hajtra se vším zarezlým, desky brzdí jen kolem středu a po obvodu naleštěná rez, v destičkách vyjeté rýhy, zteřelé manžety a bordel pod ními, tak chci vidět těch 20 minut a k tomu ještě kouřovku.

Brzdové desky mám v nákupu cca od 300 do 600, kde vezmete ten rabat nevím. Také chvíli trvá než se objednají, než je někdo přiveze, než se napíše zakázka, než se vyfakturuje a někdo zaplatí. To vše se musí do opravy počítat a vše zákazník platí.

Napište kde pracujete aby se tomu všichni vyhýbali. Takové časy snad můžete nasadit u nového auťáku kde se brzdič ofoukne od prachu nebo bláta a přehazují se nové díly a prakticky se nevyskytne problém na rozdíl od aut kde je vše na konci života.

blackflamesiczi*

JA se bavil pouze o vymene desticek, rabat pokud nakupujete dost je velkej, jen se nesmi clovek koukat na slevu ale vysledek. Jinak zvednout auto povolit kola a 2x 8 sikama zmacknout pistek a dat nove je snadne.

P.s Pokud si do sve prace zapocitavate i cekani na dily tak to s asi budou za chvily vyhybat vam,

doplněno 03.11.11 10:25:

a kdyz vam prijde dil az za 3 dny to pocitate takto? 3x24xcena za hodinu prace K vam bych nechtel s exem tam cekam okolo tydne na vsechno. Takze nevina vymena lanka rucni brzdy treba za 20 000 za praci*zed*

moto*

Ne, u dílu mám na to rabat, a než je dovezou, dělám jinou práci. A upozorňuji, že desky dodávám pod doporučenou nákupni cenu. Do času práce ale započítávám i nějakou minutu kdy vezmu do ruky koště a uklidím ten bordel co se ze starého auta vysype. Do ceny opravy musíte i počítat obsazené stání auta než díly přivezou.

Těch 20 minut sakum prdum je naprostý blábol. Kdysi jsem prakticky z donucení díky nájemní smlouvě musel provozovat autoservis a skodáfky byly jednou z hlavních pracovních náplní, byla to původně svazarmovská dílna a majitelé si vymohli, že kromě motorek musím dělat i auta. Měl jsem velmi šikovné mechaniky a dobře jsem si to hlídal. Tak vím přesně o čem píši.

blackflamesiczi*

co je na tom za blabol dnes to mechanik delal na felde coz je jedno a to same a od zvednuti mu to trvalo 13 minut. Srouby na kole mel dole za minutu a povolit osmicku sroub a zamacknout pistek je sranda tak nevim co by jste tam chtel delat vic jak 20 minut?

 

dobrak*
hodnocení

0x

Pokud máš v rodině někoho mladšího (pod 20let) tak mu tu vránu na hodinu pujč .Jednou za čas je třeba taky těm brzdám NALOŽIT .Já když dostanu auto od někoho z rodiny nad 40+ (dělám jim malí servis),tak zjištuji že opravdu brzdí na hovno .Prostě staří prdi se bojí trochu víc šlápnout na pedál, aby se jim neutrhnul*ee*

 

standa1*
hodnocení

0x

Podle toho co píšete doporučuji nejbližší autoservis,a pak jak píšou ostatní,občas není na škodu šlápnout na brzdu a ty brzdiče trochu rozhýbat ,rozhodně jim to neuškodí a případná rez a jiné bordýlky které zvětšiny tyhle blbosti dělají jsou pryč ;) tedy v případě že na tom Fáčku ještě máte nějaké kotouče a destičky nejsou na plech *smich*

 

hodnocení

0x
Výměna brzdových /...

bude to něco podobnýho tak na to koukněte.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]