Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Manet Korado přední kolo a rychloměr

Od: martinw27 odpovědí: 3 změna:

Zdravím mám Manet Korado a porouchal se mi ted rychloměr mám tu fotky kde se porucha nachází a zajímalo by mě jak to opravit případně co koupit nové? Ten kroužek co drží ten váleček s bovdenem rychloměru nebo nevím jak bych to přesně nazval mi začal lítat volně po hřídeli od kola a ten zobáček na tom kroužku nedrží v té dírce na ráfku když jsem to rozdělal vypadla mi z toho ještě ta podložka ale nevím kde přesně byla jestli mezi kolem a tím kroužkem nebo mezi kroužkem a vidlicí... poradíte jak opravit?
Obrazek kde jde videt ten zobacek že je vyskočený z te dírky a kroužek volě litá po hřídeli
imageshack.us/...
Tady podložka která od nekud vypadla
imageshack.us/...

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

moto*
hodnocení

0x

Ta věc se jmenuje převodovka náhonu tachometru a dle první fotky to vypadá, že se rozpadla. A jezdí po svém středu který je i součastně rozpěrkou. Koupit se dá zde, tedy pokud mají ještě skladem. www.mpkorado.cz/

Jinak zahodit, ponechat tam střed té převodovky jako rozpěrku a jezdit bez tacho. Stejně se s tím povolené rychlosti těžce překračují.

Na moped se dá dát také přidělat rychloměr používaný u kol. Možná to přijde i levněji než ta součástka. Na vidlici se přidělá čidlo a držáček tacho na riditko.

Tyto mopedy opravuji a sám jsem na něm leta jezdil. Byly o sto procent lepší ne Babetty.

 

martinw27
hodnocení

Napadlo me zkusit jednu upravu jestli by se to tak dalo nazvat vytahnul jsem hřidel od kola povolil jsem ten spodni šroubek na vidlici jak je videt na prvnim obrazku v prvnim prispevku. Je tam takový váleček kterým jde posouvat tak jsem ho povysunul trochu ven a dal tam podlozku která tlačí tu převodku jak píšete smerem ke kolu a tím pádem se ani nehne a ten zobáček drží v dírce a promazal jsem to a pěkně se to točí a nemuže to vypadnout. Při zkušební jízdě ( jel jsem jen po dvoře) mi ale pořád přijde že neukazuje správně.

moto*

Nevím, jakou tam máte osku, správná oska je na konci k šestihranu osazená na větší průměr a tím tlačí tu převodovku do ke kolu. Tím větším průměrem je posuvná ve vidlici, může být i provedení kde je na osce místo toho osazení jen váleček. Ten váleček bývá potom rozříznutý podělné aby se utažením stáhnu na osu. Když se přední kolo utahuje, musí se napřed utáhnout matka osy a potom se zbržděnou přední brzdou Korado propérovat aby se vidlice správně vymezila a nakonec utáhnout ten šroubem M6 který je na spodku vidlice.

Z prvního pohledu jsem se domníval, že se mohl uvolnit střed převodovky a ten obal na něm jezdí. Navíc by tedy bylo zjevné, že by osa vyčnívala z vidlice.

Máte Korado dlouho nebo z druhé ruky a někdo jej již předělával?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]