Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vysoká kouřivost u Peugeota 306 2.0HDi

Od: pepulda* odpovědí: 1 změna:

Dobrý večer chtěl bych se optat na kouřivost mého vozu Peugeot 306 2,0HDi rok výroby 2000 při poslední emisní kontrole jsem prolezl jen tak tak. Při sešlapnutí plynu až k podlaze co dělají na emisích tak to strasně čoudí pokud jedu normalka v klidné jizde nijak nic není vidět. jen při nastartovaní se začoudí takový poločerný dým a pak nic. Motor šlape normálka žádné zvuky, běží hladce najeto má 178 000 km a je v zachovalém stavu. Rada od známého byla vyměnit filtr vzduchový. Měním ho cca 1 ročně ale nepocituji nějaký rozdíl s novým a se starým. Olej + olejový filtr 1x za 2 roky Snažil sem se tu nějak pospat tento problém a prosím o odpoveď zda někdo nevím co stím nebo něměl někdo stejný problém.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

medwed*
hodnocení

0x

To je normalni ze se pri nastartovani coudi z vyfuku protoze je motor studenej ono se taky zasadne na mereni emisi jezdi s teplym motorem protoze se dobre spaluje palivo a nedochazi ke spatnymu spalovani a tudiz ke koureni a taky coz vam nikdo nerekne je dobry pred prijetim na emise poradne protahnout motor na plny otacky tim se procisti vyfuk a vysledky jsou lepsi vim to od kluku z emisi...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]