Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Dira v prahu

Od: hurja* odpovědí: 18 změna:

Dobry večer :) Mam dotaz...mam felicii a muj syn dnes při vyměně kol bohužel prorazil heverem prach auta...je tam asi 8*8cm dira. Ptam se...lze tuto diru vyplnit montažní pěnou na studny? mam ji doma...ale je vodě odolná :) pak bych to když tak přetmelil nebo přetřel asfaltovym natěrem... Nebo to mam raději CO nechat udělat? Děkuji...

 

 

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jarda3*
hodnocení

2x

Jestli je to auto na dojeti treba do pristiho roku, tak ta pena ujde - nema cenu investovat. Ja to spis delam tak, ze diru vyfutruju naohybanymi plechy (s oblibou pouzivam profily pro sadrokarton ;) ) a zatmelim dvouslozkovym tmelem - 2-3 roky to vydrzi a vypada to pri peclivem brouseni skvele - heverem se to za prah samozrejme zvedat pak nesmi :)

 

hodnocení

0x
avatar magdon

Jakákoliv "náhradní" oprava je jen velmi dočasná.

 

nu*
hodnocení

0x

vyměnit práh, dá se sej´hnat cca za 500,- kČ, jinak se to dá přelepit i lepenkou na strěchu, nejlevnější recept je následující, do skleničky s technickým acetonem se vloží několik starých filmových negativů, nebo 30 cm celuloidové pravítko, rozmícháním vznikne lepidlo kterým se napustí kousek kvalitního toaletníhio papíru, ten se přiloží v několika vrstvách na díru v práhu...kdysi se podobnou technologií vyráběl například lehký kajak papírák atd...

Akorát bude problém při další výměne kola...bude se to muset poddkládat někde pod

nápravu

Sehnat dneska celuloidové pravítko asi nebude jednoduché, o celuloidových filmech ani nemluvě. Počítám, že se oboje nevyrábí už pár desetiletí.

1jara*

Tak to je lepší zastříjnout pěnou, pozor na velké množství, ať se práh nenafoukne.

jabraka*

Pokud je tam ta díra,nafouknutí nehrozí.Hlavně to nech dva dny zatvrdnout,pak zabrousit a přetřít asfaltovou barvou .

JABRAKA

Stejně se to časem vydrolí. V podmínkách silničního provozu, zvlášť v zimě nic náhradního dlouho nevydrží. Navíc se do prahu dostane slaná voda (ta se totiž dostane úplně všude) a bude to vesele rezavět.

hurja*
hodnocení

Myslite že je dobry napad?

 

gumidek*
hodnocení

0x

Doporučuji to udělat pořádně COčkem a novým prahem v kataforéze. To už vydrží celé auto a budete to dělat jednou a pořádně. Nějaké pěny budete opravovat stále a zvedák tam už nikdy nedáte. Zbytečně vypatláte pěnu. Věřte mi ;)

 

ex*
hodnocení

0x

Práh je zároveň i nosník a ne jen ozdoba. Až to do vás někdo narve a ten perník se vám pak celý zbortí, můžete pak ve špitále vzpomínat na některé zdejší nepoučitelné silikonové a PURpěnové "odborníky".

Máte-li se alespoň trochu rád poslechněte rady normálních rozumných lidí, kteří vám radí, ať to necháte vyvařit a ještě lépe vyměnit celý práh.

blackflamesiczi*

jojo skoncit bez nohy kvuly 2000,- se vyplati, a ono i shanet nekoho kdo vam vymeni rezervu kdyz nemuzete zvednout auto je luxus

ex*

Blackflamesiczi a víš co na tom je nejúsměvnější, že tihle patlalové v socialistickém stylu "Urob si sám" a rádoby odborníci se klidně v jiném vláknu chlubí, kam jezdí do servisu s každou prkotinou. Pak rozdávají moudra jak zapatlat pěnou nosné části auta. Možná že na zlomeninu by taky stačila náplast. To se vážně nedá číst, to je už i porušení pravidel Z1. Proto jsem tady taky skončil, než se dohadovat s někým kdo sice jezdí pouze do servisu a sám si opravit nic nedokáže a pak tady ze sebe dělá konstruktéra alá Adrian Newey, to je opravdu ztráta času. Pokud se poradna v tomto nezmění, zbudou tady jen plácalové, kteří sice budou mluvit do všeho, ale bude to jen jeden velkej blábol

solenza*

Já si myslím, že pokud se někomu nezdají některé odpovědi, má se řídit hodnocením jednotlivých odpovědí. Já zastávám názor, že pokud někdo ohodnotí odpověď, tak ji považuje za kvalitní. Pokud ani to nestačí, tak se každý musí řídit svým rozumem. Toť můj názor. Některé odpovědi jsou skutečně velice kvalitní a hodnotné.

blackflamesiczi*

po pulce chytraku predelavam auta denne a stoji to vzdy raketu, nejlepsi je kdyz zajedou a chteji technickou nacerno a jedinej duod jsou treba brzdy a podobne to me hlava nebere

 

jarda3*

Tak zas neprehanejte, to auto je pojizdna rakev uz v prvovyrobe a v soucasne dobe to bude shnile vsude, prahy to nevytrhnou - ale jsou videt. Auto je na jezdeni, ne na bourani...

ex*

To že má filcka špatné deformační zóny je všeobecně známo, když se potom i ty mizerné vynulují korozí nosných částí je zaděláno na tragedii." Auto je na jezdeni, ne na bourani..." to vysvětlete pozůstalým po 53 "smrťákách" jen za letošní říjen.

Jsou věci na autě, které se nechají nějakým způsobem "obejít" chcete-li "ojebat". Rozhodě to, ale nesmí být koroze, brzdy a řízení.

Každý by zde měl radit v tom, co opravdu zná, to že jsem prodělal hodinu techniky v autoškole za mě mechanika neudělá, byť o tom jsou někteří hluboce přesvědčeni.

 

e250td*
hodnocení

0x

Jestli to auto není před smrtí,nechat opravit COčkem . Je to pro člověka ,který to umí,práce možná na hodinu,neviděl jsem ,ale asi bude nutno vyříznout deformovanou část flexkou,vložit opravený,nebo nový díl bodnou ,ovařit zarovnat, stříknout dutinu voskem a přetřít práh . Pěny mají naprosto nevhodnou vlastnost ,znemožní proudění A dutiny vozu POTŘEBUJÍ DÝCHAT!

blackflamesiczi*

na feldu stoji prah pod 500,- tak udelat cely a je to prace na 2 hodky takze do 2000,- bez laku

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]