Nejste přihlášen/a.
Zdravím, jsem tu zase já a zase prosba o pomoc se škodověnkou. Zničeho nic teď přestala držet volnoběh a chcípá. Ještě minulý týden stačilo i po ránu jet 100 metrů se sytičem, pak vypnout sytič a držela volnoběh bez problému. Teď ho odmítá držet i na zahřátém motoru. Za studena zdechá dokonce i se sytičem, za tepla už se sytičem drží, ale jak ho vypnu tak otáčky klesají, motor začne "lapat" až nakonec zhasne úplně. Filtr paliva je v pořádku, vzduchem to taky není. Zkoušel jsem i co nejvíc povolit šrouby řídící vzduch volnoběhu a bohatost směsi, taky bez úspěchu. Napadlo mě jestli něco nemůže být s volnoběžnou tryskou, jenže nevím přesně kde ji najít. Poradí někdo? díky moc
Pokud je to novější typ karburátoru, je už vybaven elekromagnetickým ventilem (uzavírá přísun paliva po vypnutí zapalování - zamezuje samozápalům). Zkuste tento ventil vyšroubovat a zjistěte, jestli při přivedeném napájení otvírá (připojte ho na po vyšroubování zpět na konektor a při zapnutém zapalování ho přitlačte na kostru (třeba karburátor), měl by cvaknout a jehla mírně zalézt do ventilu). Pokud funguje, tak tu volnoběžnou trysku bych hledal v otvoru, odkud byl ventil vyndán (ovšem to už si nepamatuji na 100%).
Jabadabadůůůů, sice jsem rozdělal celej karbec a vyčistil trysky, ale problém byl opravdu v tom odpojovači trysky. Nasadil jsem ji zpátky a otvor co tam byl (kvůli špatnému závitu) utěsnil, a rozdíl je velmi dobře poznat i za jízdy, kdy jde krásně už od nízkých otáček, ale hlavně drží ten volnoběh díky!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.