Nejste přihlášen/a.
poradte mi nekdo pls jak u opela calibry vyrvat čep řízeni? u spolujezdce mi šel celkem rychle ale u řidiče mi to nejak nejde,pouzil sem stahovak,maly kladivo 5ti kilovou palici a porad nic...
jak to mam pochopit dve kladiva proti sobe? zkusil sem to i nahrat predchvili a vubec nic...ono se to totiz ohreje stejne i s čepem takze ohrejvani je sice klasika ale u tohodle asi na nic,potrebuju neco učinějšího...
jedno kladivo drzis z jedne strany cepu a druhym mlatis proti (komlo na cep ne do cepu ale senklu)
Taky nevím co je senkl?Ale nahřátí se myslí dočervena švajcem a nechá se to vystydnout.Ono to oko má jiný matroš než čep, teplem se to roztáhne a po vychladnutí to jde lehce.
to jak je v tom lozisko celej ten odlitek
doplněno 13.10.11 11:22:ten kus odlitku kde je matka na cepu zespoda, vezmes kladivo a das ho za ten odlitek kolmo k ose cepu a drzis ho a z druhe strany take kolmo k cepu kladivem mlatis dojde k deformaci diry ve ktere je cep a vzhledem k tomu ze cep je konickej tak vyskoci nahoru , nema moc smysl mlatis do cepu zespoda
Již jsem dělal Opela několikrát.
Je třeba dohromady udělat:
. nasadit stahovák, případně pořádnou montpákou napružit čep ve směru vypadnutí čepu
. udeřit do čepu ze strany (rozuměj do objímky do personu, do litiny, která čep drží)
Dojde totiž k malé deformaci kužele kde čep samosvorně drží a síla od stahováku/montpáky čep vyhodí. Klepat se samozřejmě nemusí přímo, ale přiložíme pořádný železo a teprv do něj klepneme.
tak jo du zkusit dalsi radu,ja nechtel do toho co drzi cep moc mlatit pac kdyz to teda zdeformuju tak aby mi tam dalsi cep drzel jak ma...toho se prave bojim ale kdyz to tu pisete tak du na to...az mi dojdou síly prijdu napsat vysledek
takze vsecko hotovy,kdyz sem uz tak bezradne koukal na ten cep tak uz to byly asi jen dve rany a vyskocil,ale ted je tu jeden problem,myslim ze mam spatnou geometrii ale nejsem si tim jistej,kdyz jedu narovnam volant a dal to jede rovne,ale kdyz sem zastavil a koukal na predni kola jestli je vsecko ok tak mi prisly ze sou malo vypoukly,ze predtim byly vic a celkove ze je volant jinak citlivej do zatacek,a kdyz sem ted zahejbal do dvora tak na asfaltu mi kola zahvizdali coz se mi normalne nestavalo,neni mozny ze by se kola moc sbíhali?
no kamos si to na nakym BMW starsim delal sam a rikal zte na geošku uz nemusel,ze to jelo vpohode tak s tim samim sem se do toho pustil,vcera sem udelal jeden a dnes rano sem s tim jel a uplne parada,a jen sem udelal i ten druhej tak to hvizda a je to citlivy na volant na toceni atd...
odchylka u geometrie je 0,5 mm myslis ze jsi dal oba teda s odchylkou 0,25mm? ja myslim ze asi ne
doplněno 13.10.11 20:20:jinak v pohode to muze jet ale gumy odejdou za chvily
no to je pravda no,mam novy gumy asi mesic a nerad bych je poslal do kytek takze zitra neco zkusim a aj kdyby to byl litr tak ho za geometrii dam...
hlavne auto bude sedet jinak kdyz ma dobrou na nebo spatnou geometrii ja mel escorta rs a geometrie o 4 mm a nesel udrzena na silnici a za mesic gumy v haji a az pote jsem delal geometrii jenze v tej dobe jsem musel do servisu a tam ja nerad jezdi (do cizich ted mam svuj a mam klid)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.