Nejste přihlášen/a.
Dobrý den zajímá mě proč automobilová značka Ford v porovnání třeba s BMW tak levná? Je to kvalitou zpracování? Příkladem je Ford Cougar 2.5 V6 super výbava cena kolem 70 000 v porovnání s E46 323i méně výbavy stejný rok ale cena 110 000 kč nemůžu tuhe otázku pochopit já mám BMW Mercedes a Audi tak jsem nejlepší? :D
Dobry den, jde o trzni cenu. Fordy proste nejsou tak polularni, takze je nemohou prodavat tak draho, nebo by je nikdo nekoupil. Jinak u starsich ford meli nektere motory celkem dost problemu, coz u BMW nebyva
motory u bmw jsou stejne nespolehlive jako jine to ze vydrzi vse je povera.
vezmu 4,0v6 od forda a pul milionu neni na tom motoru znat vezmu 4,4 vanos od bmw a sere se docela dost
TDS od bmw zna asi kazdej s jejich hlavama
3,0d po 150 000km zere olej a kouri a vstriovace odchazi taky stary benzinaky v 3 rade toho zrovna moc nevydrzi takze co se týká motoru neni bmw zadnej zazrak jak tvrdi povery
doplněno 12.10.11 09:21:jinak srovnani treba x5 a ford explorer stejnej rok a stejna vybava tak exe za ty penize co sezenete x5 nemate sanci koupit
cougar nrni zrovna idealni priklad protoze tohle auto bylo udelano jako sportak ale postradalo 2 dulezite veci motor a nahon na prdel
2,5 duratec byl sice dobrej ale nebyl tocivej neco jako vr6
a v serii to byla klasicka amerika vysoke jako koza . Ja mel jednoho a pozornost budil az po upravach ze se pustil dolu velka kola jine narazniky a podobne.
Souhlasím s odpovědí uživatele dakon. Ta cena vznikla na trhu, tzn. že není jiná odpověď než:
Fordy jsou levnější než BMW, protože za Ford nejsou kupci ochotni dát tolik peněz jako za BMW a prodávající jsou ochotni je prodat za méně než prodávající BMW.
Proč takové přesvědčení ty lidi mají, to bychom museli udělat mezi nimi průzkum
Žádný průzkum není třeba. U těch koncernovek je spotřebitel zhypnotizovaný silnou reklamní masáží a člověk to má v podvědomí už dvacet let. Proto i dnes mladí kluci dají přednost polorozpadlému drahému golfu než udržovaném focusu s parádním podvozkem který je navíc levnější. Ale můžou si říct - mám golfa!
Nejsi nejlepší,ale máš na dobrá a drahá auta,což je rozdíl.Jinak Ford byl první ale ustrnul,má staré linky a neinovuje jak jiné automobilky.Už ta spotřeba oleje je prapodivná,proto slevňují aby to nějak zamázli.
nove nebo inovovane neni vzdy lepsi kdyz jste si v 90 letech koupily nove auto tak jezdilo bez problemu napric znackama a dnes si koupite auto a v servisu jste porad opravy jsou z nim 60% v elektornice coz jsou drahe opravy a auto neni o tolik lepsi. K cemu jsou tissi diesly kdyz se serou a jsou citlive na naftu a smysl milionu elekronickejch sracicek je pouze v tom aby se posravaly
JA si na fordy nemuzu stezovat a mel jsem jich dost malej vycet
2x escort rs 2000 4x4
1x xr3i
asi 5x mondeo mk2
2x fiesta xr2i 1,8 a 1,6
nejaky normalni escorti
ted momentalne 1x mondeo 2006 tdci a 3x explorer
doplněno 12.10.11 16:27:zapomel jsem na mazlika co uz je pryc ford cougar st
byl asi skoncil rozebranej na dily koupil jsem ho v roce 2008 s najetejma 50 000km , pul roku po vyrobeni skoncil kousek od chlumce na zahrade protoze byl problem s prihlasenim a stal tam celou dobu nez jsem ho koupil ja.Letos v lete sel pryc nejak uz me nebavil
trošku se zapojím-podle mne poslední opravdový držák od Forda byla Granada-to byl nezničitelný tank...Jinak Bafíka (TDS)jsem pořídil vloni -a drží-samozřejmostí je ovšem dodržení základního pravidla řadových šestek-a sice nechat motor v klídku ohřát-pak až se může "řádit"-jenže tohle už málokdo přizná,že auto drtí hned po nastartování,čili studené-pak právě vzniká ono dogma:..." u Bawora se serou hlavy...",neserou a ne nadarmo BMW krom asi dvou let(co si pamatuji jednou AR s 3.2 V6),od 90.let vyhrává každoročně "celosvětový" titul motor roku v kategorii nad 2.0 objem...-což o něčem vypovídá...
Já jsem se nadchnul pro značku FORD, když otec koupil od šífáka z Německa dovezený FORD Taunus 17M. To bylo svezení velmi rozdílné od tehdy o nás prodávaných značek (rok 1964). Měl ale už dost najeto a otec asi také včas neměnil olej a tak se motor tzv. " vylágroval". Pak to spravoval nějaký melouchář, ale nespravil a auto šlo do šrotu.
a to si vemte kdyz tady mezi skodovkama a ostanima znackama za komaru jezdil mustang
Pokud se to bude měnit v anketu o Fordech, tak se přidám mezi spokojené uživatele. Měl jsem před lety to první Mondeo. Nenadchlo, ale nikdy dramaticky nezklamalo. Teď mám Focus II 1,6 TDCi (80 kW filtr pev. částic) a přestože se to bere za nejrizikovější motor, tak (ťuk ťuk) je to nejlepší auto, co jsem měl. Stálo hubičku, nikdo to nekrade a dělá to obrovskou službu.
MÁ FORD vůz který odpovědí na bmw x6 ..b nemá.. proto je tak levný oproti nim...
BMW nabizí i výkonné motory- ford ne...
Atd...
vykone motory rika ti neco sheelby v tovarni uprave od rush, ford GT nebo focus 500 ci treba f 150 raptor
doplněno 13.10.11 18:45:
Přesně tak, takový mustang hravě překoná cenou i kvalitou kdejaké bmw. A když už, tak nejlépe diesel
ohledne kvality doporucuji svezt se X3 to pak pujdete do felicie a budete si pripadat jako v raji
Já jsem v X3 seděl a filcka je proti tomu šrot rozjetý ze svahu... seděl jsem v mbw starém cca 20 let a ve fordu starém cca 14 let. a ten ford se div nerozpadnul..strach jsem opravdu měl..
doplněno 13.10.11 22:52:Nevím koli TI/Vám je ale bavit s vámi o čemkoli posledním příspěvkem ztratilo cenu.. ano BMW je horší než dačie..pane bože a psaním tobě jsem ztratil dobrých 5 minut života 1 MB dat O2..ted toho budu na dosmrti litovat..
a ten "luxusni" vnitrek a vrzani vseho ti nevadila , u kdyz ta moje mela najeto asi 100km a za tohle zaplatit ani nahodou, pak jsem videl u kamarada peknou x5 180 000 najeto kourila jako dymovnice a pak padnul automat a pak shorelo cely auto na nemecke dalnici o rangech ani nebudu mluvit pajsl bmw a kvalita na urovni dacie , jinak brachja ma forda staryho asi 20 let a ve stavu A fiesta a rikal ze ji neproda nez dostane kilo na ruku. Jinak uroven bmw 10 let a vis tak vetsina jsou vraky na 4 kolech protoze si je koupi borecci kteri pak nechtej platit drahe opravy. To je jako u X5 alpiny levna stoji par korun ale vysipe se motor a konec nikdo neda 200 a vic za motor
Kámoška s manželem si pořídili čtyřleté bmw z DE a když jsem ji vezl v mém tříletém a podstatně levnějším fordu c max nemohla se nabažit toho ticha. Tím ale nechci hanit baworáky, uměl bych si ho představit doma, nicméně cena vozu, spotřeba phm a gum, ceny náhradních dílů a pojištění jsou hodně daleko od sebe. Mé priority jsou hodně jinde.
tak zkuste range rovera v roce 2005 stal skoro 3 mega a neslo v nem pri stazenejch oknech telefonovat nic hlucny jako krava znamimu jsem zprostredkovaval servis (nechtel jsem se v tom hrabat protoze se sralo vse a on by si myslel ze jsem to delal schvalne) a nebyl problem nechat v servisu 500,000,- rocne jen oprav mechu stala 100,000 bez ridici jednotky, automat motor se utavil loni ho prodal s potreti vadnym tesneni pod hlavou za 140 ,000,- jo kvalita a luxus
Nechápu stížnosti na Fordy. Mám staré Mondeo z roku 1996 najeto a ještě se nic zásadního nevy***lo. Vše šlape jak hodinky.
kamarad ma escorta uz 5 let a to sere na servis lita jako magor a kdyz nepocitam olej brzdy a opravy havarii(je jich dost ale jen plachy) tak nejhorsi zakaznik, nenechava u me za opravy motoru atd nic jen beznej servis, jedine plus je ze v zime naboura alespon 2 auta na kterych si narejzuji diky nemu
Asi to bude tím, že BMW je prostě lepší. Stačí se tam posadit. Natož se svézt. Slogan Radost z jízdy je fakt. Někam dojedete a chce se vám jet dál...A že moc nevydrží? O současných modelech to asi platí víc. Ale ty trochu starší? 300 kkm není znát. Takže to není jen "image", prostě je lepší. Určitě pro toho, koho baví jezdit...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.