Nejste přihlášen/a.
dobrý den mám 2 otázky... 1: Životnost katalyzátoru, lze ho poškodit proniknutím nespáleného paliva do katalyzátoru k tomuto poškození muže dojít při dlouhém roztlačování vozidla při nastartování motoru. A proč se nesmí roztlačovat? 2. Kontrola vozidla_ kontrolujeme pneumatiky kvuli poškození..co s nimi muže být,místo toho, že mohou být pichlé? Děkuji
1) Katalyzátor se samozdřejmě poškodí nespáleným palivem. Proto se nedoporučuje roztlačování vozidla při špatném zapalování nebo jízda vozidlem, když je špatná nějaká svíčka.
2) Na pneu kontrolujeme mimo jiné předměty v pneumatice nebo zda není sjetá k jedné straně či popraskaná nebo podhuštěná.
Vše by jste měl mít popsané v učebnici autoškoly.
Samo nespálené palivo katalyzátoru nijak nevadí. K jeho poškození může dojít až při samotném hoření paliva v katalyzátoru. Problém s roztahováním či roztláčením auta v podstatě nastává až v případě, kdy je na voze taková závada, která neumožňuje řádnou funkci motoru. Při závadě např. starteru u jinak funkčního auta je nastartování motoru roztlačením zcela neškodným postupem. Vždy je však dobré mít odpovídající znalosti a používat rozum.
Ahoj. Podle mne jsou žáci autoškol zbytečně zavaleni hromadou teorie. Ti, kteří nemají dobrého "pamatováka" jsou pak vystaveni stresu. Bohužel na zkoušku se musí "nabiflovat" každý. Za 14 dní po zkouce je to zákonitě zapomenuto. Důležité je umět ovládat vozidlo, a umět se chovat v provozu (značky, křižovatky, odbočování, parkování atd.) Potom známe ty případy: čerstvý řidič jede večer z diskotéky a v 90km/h vyletí v zatáče do stromu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.