Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda 120-cukání při jízdě

Od: xyo odpovědí: 19 změna:

Dobrý den,řeším velice neobvyklý problém na škodě 120...auto při jízdě jakoby lehce pocukává,taková trhaná jízda,zvlášť do kopce,už jsem zkusil snad všechno,vůbec nic mě nenapadá...takže vyměněny svíčky,kabely,repasovaný rozdělovač,vyčištěný karburátor(seřízený plovák a trysky atd...),vyměněný vzduchový filtr,občas mě připadá jakoby to jelo na tři válce,ale pálí normálně všechny svíčky,komprese ve všech válcích měřena a OK,předstih odborně měřený a seřízený stroboskopem,olej pravidelně měněný,ventilové vůle seřízené před 1500 kilometry,spojka nová před 10 000,převodovka repasovaná a přetěsněná,repasované polonápravy s novými poloosami,brzdy dělané před 3000 kilometry,ložiska nová před rokem

Budu vděčný až do smrti kdo přijde na nějaký nápad čím by to mohlo být,už jsem z toho zoufalý,chtěl bych ještě svého veterána vytáhnout na velkou podzimní jízdu a takhle si na to netroufám

 

 

19 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

des*
hodnocení

0x

Voda v benzinu,stačí velfobin.

medwed*

Taky bych to tak videl dnes to na benzinkach redi zmrdi az to neni hezky...

xyo
hodnocení

To jsem si původně myslel taky,už se mi jednou v minulosti stalo,že jsem vzal na takové družstevní benzínce a málem sem neodjel...po vypumpování a vyčištění nádrže,vyčištění celé plivové soustavy žádná změna

 

hodnocení

0x
avatar jura2

Může to být cokoliv. Zkontrolujte v rozdělovači zda není přelomený káblík od kladívka k průchodce. Měl jsem kdysi podobný problem s Š100, tam v rozdělovači cestovala podložka z čepu kladívka. Zkontrolujte všecny kontakty zapalovací soustavy

 

hodnocení

0x

Mě se stalo na Š 100 ( má podobmý motor), že se dotýkal kablík jdoucí od zapalovací cívky tělesa dynama a prošourala se izolace. Nebylo to vidět, bylo to zespodu! Chvílemi se to dotklo, byl zkrat v zapalování a cukalo to. Naštěstí jsem na to přišel a kousek izolační pásky to spravil.

 

zafir
hodnocení

0x

jé,buďte rád,že vám ještě cuká...mému otci už docukala*smich*

xyo
hodnocení

Já doufám že bude ještě jezdit dlouho,teď už ji teda nemám na běžný provoz,ale chci aby mi ještě na pár sezón na srazy a výlety vydržela,pak ji dám na veteránské značky

 

xyo
hodnocení

Tak v elektrice nikde problém není,dnes jsme prošli ještě s pomocí velice zkušeného autoelektrikáře kompletně celou elektriku,všechny kontakty,drátky jestli někde není něco odizolované,změřili jsme všechny parametry a všechno ok atp...a nikde problém není

Palivová soustava taky nemůžeme objevit problém,všechny hadičky nové,odborně vyčištěný a seřízený karburátor i palivová pumpa,v rodělovači všechno ok,vyčištěná nádrž,i ventilové vůle seřízené nedávno

Už fakt netuším čím by to mohlo být*zed*

des*

Co ten velfobin?

xyo
hodnocení

Ten jsem dneska koupil,nalil jsem jej a zkusím co to udělá

 

solenza*
hodnocení

0x

Jak píšete v úvodu, už jste toho zkusil docela hodně. Jaké používáte svíčky? Mě se do starších aut velice osvěčily NGK.

xyo
hodnocení

Používám brisk N15Y,ty jsem ale používal co pamatuji a nikdy nebyl problém...měnil jsem je podle návodu výrobce a nebyl problém,teď jsem koupil všechny 4 úplně nové a žádná změna,všechny svíčky pálí,žádná není cítit benzinem a všechny hází jiskry,mají dobře nastavenou elektrodovou vzdálenost,dvakrát jsem to kontroloval,předstih seřízený odborně stroboskopem

Fakt už přestávám doufat že tu závadu odhalím,škodovku mám hodně dlouho,většinu věcí si opravuji sám,a vyznám se v ní hodně,ale s ničím podobným jsem se za skoro 11 let co ji vlastním nesetkal

solenza*

Jinak Brisky jsou taky dobrý. U Favorita používám DR15YS.

 

xyo
hodnocení

Tak se mi na to povedlo kápnout,jak je karburátor,tak ten elektromagnetický odpojovač trysky byl KO a semtam se přivíral,po výměně je to v cajku...jdu slavit*smich*

Hurá, blahopřeji,... ještě ve 14:30 byl karbec a elektrika OK,

Jak jednoduchá závada a jak dlouho se hledá. Tomu říkáme honění se za práporem... Zase o kousek chytřejší...

 

xyo
hodnocení

Tak karburátor ok je stále,ale tahle věc nikoho z nás nenapadla zkontrolovat

Nj,co se říká,co není v hlavě,musí být v rukách*hi*,no ale každopádně jsem rád že se to vyřešilo,už sem z toho byl na prášky

solenza*

Takže jestli to je skutečně tím, tak gratuluju k odhalení závady. *palec*

Podivné, ale pokud to nezlobí, tak Ok. Při větší zatěži, zvlášť do kopce by přivření trysky volnoběhu nemělo mít vliv na složení směsi. *nevi*

xyo
hodnocení

No byl jsem to projet,schválně do kopcovitého terénu kde to zlobilo nejvíc a jede to bez problému,od doby co jsem to vyměnil to nezlobí*smich*

No možná je to nějak propojený,zase tolik karburátoru nerozumím abych dokázal říct co přesně to ovlivňuje,ale jistě vím že to má za úkol zabránit samozápalům

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]