Nejste přihlášen/a.
Dobrý den!
Rád bych se prosím vás zeptal, jaké mi hrozí sankce za jízdu autem z Anglie v Čechách nebo na Slovensku, kterému vypršela STK a EK a nemá pojistku? Dostal jsem auto od kamaráda z Anglie na používání (on je majitel), auto má anglické SPZ a volant na pravé straně. Je to Rover 620 z roku 1992 a technicky je udržovaný, v dobrém stavu (vypadá velmi zachovale). Přihlásit ho zde ale kvuli volantu nemužu a tím pádem ani pojistit, i když bych chtěl. Předelání řízení se nevyplatí (jsem student a nemám na to:D). Děkuji.
Jezdit i v UK bez STK (MOT) a zaplacené silniční daně (tax disc) je nezákonné. Pokud s tím budete jezdit v CZ a zastaví vás, tak máte po "ptákách". Stojí vám to za ty problémy? A to nemluvím o případné dopravní nehodě, kterou byste třeba způsobil. To se pak rovnou můžete s řidičákem rozloučit a budete makat do konce života, abyste uhradil škody, které bude po vás pojišťovna poškozeného vymáhat... A máte vůbec na provoz auta? Jestli ne, tak to spíš prodejte v UK na vrakáč a za utržené peníze kupte něco v CZ.