Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kancelář pojistitelů - stížnost

Od: pavelremes odpovědí: 2 změna:

Dobrý den, dostal jsem upomínku z CKP za nezaplacené pojistné, auto jsem nabyl až rok poté a tak jsem vše doložil a odeslal zpět, nedostal jsem žádnou odpověď a místo toho mi přišel další nesmysl a požadavek na zaplacení za jiné období u jiného vozu, kterého jsem již nebyl majitelem. Bohužel je to již dva roky zpět a nemám prodejní smlouvu, jak postupovat? Lze se nějak bránit? CKP má ve věcech neskutečný bordel, když je schopna poslat dvakrát za sebou nesmyslné požadavky, lze si někde stěžovat? Děkuji za odpověď.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

des*
hodnocení

0x

Třeba ti to pomůže otevrete.cz/...

 

buss
hodnocení

0x

Srovnávají centrální registr s databází pojištěnců, tudíž otázka v tomto případě zní, ne kdo je vlastníkem, ale kdo je v registru a zda při prodeji bylo pojištění odhlášeno že se vozidlo prodává.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]