Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Čidlo podtlaku

Od: axlik* odpovědí: 5 změna:

Zdravím, psal jsem tu kdysi s problémem o vypínaní motoru při sešlápnutí spojky..Trošku jsem koumal a zjistil sem, že otáčky klesnou na kritickou hranici jen v případě, že brzdím motorem a následně se mi tlumí světla a pod. (protože se pomaleji točí motor)..Takže po vyzkoušení všech koster jsem vyloučil vadnou kostru..Nyní jezdím tak, že rychlost okamžitě vyřadím a pak brzdím brzdou a auto jede naprosto v pořádku, ale jakmile si dovolím zabrzdit motorem - tzn. nechat rychlost a jet bez plynu, tak po vyšlápnutí spojky mi otáčky hrozně spadnou..Napadlo mě, jestli by to mohlo být čidlem podtlaku v sání, který dává ŘJ vědět o brždění motorem a pokud pošle údaj o tom, že už nebrzdím motorem pozdě, tak se nestihne zapnout vstřikovač a otáčky spadnou popř. to chcípne..Když brzdím motorem a následně přidám plyn a potom třeba vyřadím, tak se nic nestane..Jen prostě přímo po brždění motorem..Takže mě napadlo jen to čidlo podtlaku..Jinak auto je to Clio z roku 92, 1,4 stříkačka a karbec včetně všech součástek jsem čistil nejednou..Motor běží plynule, skvěle akceleruje, volnoběh se parádně drží..Jen je tu tento problém..

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ar*
hodnocení

0x

Axliku, čidlo podtlaku těžko budete hledat. Jen mi není jasné co jste myslel tím " 1,4 stříkačka a karbec včetně všech součástek jsem čistil nejednou" Pokud je to stříkačka, tak tam není krburátor.

Nevadí, podle popisu závady to typuji na špatný snímač polohy škrtící klapky a nebo netěsnící regulační ventil volnoběhu.

doplněno 19.09.11 21:37:

Nic se neděje, hlavní je že se to zlepšilo a snad to bude dobré. Přeji brzké uzdravení.*kafe*

axlik*
hodnocení

Jsem nemocnej, malátnej, unavenej, napsal sem zkrátka v polospánku blbost :D stříkačka je to a myslel jsem tím škrtící klapku..Jinak teď sem šel s toulenem vyčistit hadičku od MAP a zaroven sem vyčistil i jeho kontakty a nalil sem i kapku do něj..Motor běží tak jak má, otáčky už vůůůbec nepadaj, ačkoli ještě před 10min mi padaly a celou dobu co to auto mám padaly..Takže záhada možná vyřešena :D

doplněno 19.09.11 21:46:

Díky :) no snad jo, je mi divný, že by taková absolutní blbost mohla způsobit takovej problém..Po vyčištění to dělalo pořád, motor sem pak vytočil zhruba na trojku do 5000ot a od té doby už ty otáčky padaly uplně normálně na volnoběh..Tak uvidím..

 

erikch*
hodnocení

0x

jen tak mimochodem-to,že klesá napětí(proud)v okruhu nebude otáčkami motoru ale nejspíš altíkem(trošku nestíhá,proto se "tlumí "světla a další...)...Měřili jsem ho jak na volnoběh tak pod zátěží...? a výsledek...?

axlik*
hodnocení

Jo to jsem myslel těma otáčkama..Protože když klesly na nějakých 200ot/min tak se vše ztlumilo a myslím, že to byla vada toho, že altíkem to točilo pomalu..Bohužel nemám multak takže jsem to neměřil, samotnýho by mě to zajímalo..

 

axlik*
hodnocení

Tak to bylo asi jen dočasný sání výparů toulenu a proto to fungovalo..Jediný co mě teda už jen napadá je přicpanej palivovej filtr..Nejsem si tím jistej protože motor má tah (místy chvilku ne) ale jinak cuká, při prošlápnutí plynu na volnoběh ty otáčky taky spadnou..Jako by čerpadlo zkrátka nestíhalo..Zkusím ho vyměnit a uvidím..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]