Nejste přihlášen/a.
Nevim, jestli se prizpusobuje, ale na plynu zalezi - slapat tomu vic na krk a bude to fungovat podle predstav Pokud se plyn jen simra, proc by to nejelo na 1200 ot?
automaty uz v 1 octavii se prispusobovaly stylu jizdy, jakoby se uci, ja na automatech radsi drzim otacky okolo 2000 ale zase mam tezsi auto. Ale u lehky a4 bych to neresil on si automat zvikne a kickdown to kdyztak vyresi a toci to hned vic
Strašná hrubka. A jak se u automatu drží otáčky okolo 2000, to by mne zajímalo?Potom tedy podřazujete rukou a nemusíte mít automat a nutíte ho jet v nepřirozených otáčkách. Obzvlášť jak píšete, že máte větší auto, tak proč ty otáčky. Možná při vašich nájezdech několika set tisíc ročně to funguje jinak.
ne vypnu overdrive coz je specialita amerik a peradi to 5 a radi výše jen tak¨mimochodem
doplněno 17.09.11 11:10:jinak všší otacky motoru znamenaji vetsi tlak cerpadla v automatu, nejvice trpi automaty na nizke otacky a vysoky stupen coz plati pro velke obsahy v bezninu, nesvar ridicu je to ze si mysli cim mene otacek tim nizsi spotreba
doplněno 17.09.11 11:15:jinak jeste kdyz date u automatu volbu 2 tak nezaradite 2 ale omezite razeni 1-2 u 3 je to 1-3
Ono to o otáčkách není, ale o kroutícím momentu. U novějších automatických převodovek dojde u posledního stupně k mechanickému přemostění- nechochází k žádnému prokluzu,čili žádným ztrátám.Tlak v převodovce nehraje roli, pouze čistota oleje.Americké automaty jsou samostatnou kapitolou, konstrukčně jsou o 20 let zpět, což ale někdy je lepší.
Řazení je u automatu ovládáno kroutícím momentem, nikoli otáčkami, byť to tak vypadá. Přidáním plynu se kroutící moment zvyšuje, ubráním jasně snižuje.Poměr mezi kroutícím momentem motor a kruotícím momentem na výstupu z převodovky určuje zařazení konkrétního rychl. stupně.(píšu o amerických převodovkách).
Nové německé převodovky fungují na mírně odlišném způsobu, ale princip je shodný, ale k řazení používají servomechanismů a mícto hydrod. měniče dvě roboticky ovládané spojky. To už by ale bylo na p. bleckfucksyče... moc moc složité.
no zrovna dsg nema s automatem moc spolecnyho , je to zjednodusene normalni prevodovka s automatickym razeni rychlostnich stupnu kdy jsou vzdy zarazeny 2 rychlostni stupne, takze dsg je spise roboticka prevodovka. A ohledne americkych automatu tak jsou srovnatejne s evropskyma automatama , pokud se nebavime zrovna o dsg, jinak co jsem mel rozebranou x5 i range je to jedno a to same. Jinak automat je to same jako motor kdyz ho budee trapit v nizsich otackach nebude se mu to libit
S automatem se jezdí tak, že přidám plyn na takovou rychlost jakou potřebuji a plyn držím. Když chci jet rychleji tak pomalu přišlápnu pedál plynu a držím. Při prudkém zrychlení si automat poradí sám a podřadí. Záleží na konstrukci, starší ameriky podřadí i o několik rychlostí dolů. Hlavně s plynem "nešukat". To se automatům nelíbí. Stačí poslouchat a myslet při jízdě.
Například Daihatsu Cuore automat, tříkvalt, má obsah 850 ccm a trojku řadí už ve 40 km. Automat je chytřejší než většina řidičů. Měl by si sám určit jaké otáčky jsou motoru a spotřebě nejvýhodnější.
a na to jste prisel kde? To by muselo bejt 20 let stary auto, pocet rychlosti neodpovida cislum na volici ale to ví asi kazdej
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.