Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Co nalít do serva?

Od: kikialili* odpovědí: 10 změna:
Ahoj,
mám Renault Megane 1,6 55kw, 1997
Ztrácí se mi kapalina ze serva, dolívám ji cca co 2měsíce. Na opravě se bude pracovat, ale liju tam červenou ATF.
Je drahá, proto mám dotaz, zdali tam můžu lít obyčejnou hydrauliku, označení neznám, ale lije se do náklaďáků. Je tam možné tedy nalít žlutou hydrauliku, samozřejmě po vypuštění červené? Mám ji totiž zadara.
Díky za radu

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

slonbonjohn*
hodnocení

2x

Nalil jsem obyč. OTHP-3 do R 19 a za rok a půl to nepůsobilo to žádné problémy.

kikialili*
hodnocení

diky, uvítám další odpovědi s dalšímí zkušenostmi

 

blackflamesiczi*
hodnocení

2x

servo to neposkodi, max to pujde chvily stuha nez se dostane na provozni teplotu(bude hustci)

tr

Nic tam nelejte! Pouze ATF, u Renaulta to začne téct ještě více, kluci z R19 klubu by mohli vyprávět. To že to kolegovi nad Vámi drželo, tak to je zázrak, takže opravit a dolít a hotovo.

 

hodnocení

2x

Dobrý den,

do serva lze nalít jakýkoliv hydraulický olej.Dolíval jsem takhle 5 svých aut a vždy bez problémů.On totiž ten jakože originál je v podstatě totéž,jen bohužel dost drahý.

blackflamesiczi*

naprostej souhlas stejne to bude opravovat , jestli to tece jak to stejne bude plne bordelu a spon pokud tece cerpadlo takze kvalitni olej nic nezachrani stejne jako spatnej olej nic neznici. Nejvice namahane je cerpadlo ktere se vetsinou vyhazuje (nema smysl jej opavovat) tak bych to neresil

 

nu*
hodnocení

1x

Tady je odpověď na otázku člověka, který se ptá v jiném příspěvku, jak koupit auto na intzerát, aby nebyl okraden...koupit auto které bylo pravidelně servisováno a u kterého byl místo obyčejného hydraulického oleje do sklápěčky používán olej do serva, předepsaný výrobcem, protže má minimálně 2x nižší bod tuhnutí...a které vždy mělo a má má v převodovce převodový olej, a ne olej do lokomotivy, který je tak hustý, že i z předtím netěsnící převodovky nikde neprolíná, ale nemaže...hlavně že byl zadarmo...

Někomu to auto mlůýže vydržet i pět let, když bude jezdit málo, ale pak to koupí chudák, kterému se to začne sypat který do toho bude jen vrážet penízky...

 

erikch*
hodnocení

0x

začal bych příčinou a ne následky-servo(resp.posilovač)není nic složitého,od nádržky až po řízení se dá vcelku jasně určit kudy olej mizí a i sám hydraulický posilovač(servo) stojí pár kaček,je na třech šroubkách a dvou hadicích...

 

dobrak*
hodnocení

0x

Tak ty dolíváš co dva měsíce a prý se chystáš na opravu? Myslím že jsi jenom líný jak veš a ten olej na dolívání máš zadarmo ,tak na to sereš a tady se o tom jenom utvrzuješ ...takže tvůj problém, počítej stím že se ti řízení posere ,protože hydraulika tam opravdu nepatří .

blackflamesiczi*

ale zase vem ze snad nikdo v CR servo olej nemeni alespon jsem vzdy videl v servu spaleny oleje a popravde radsi hydrauliku nez ten bordel co je ve vetsine aut. To je to same jako doplnovani oleje do klimatizace a kontrola naplne taky to nikdo nedela a kompresory se zadrou, to same povery o automatech ze se tam oleje nemeni. A ono ani s tou brzdovkou si vetsina lidi hlavu nedela, kdyz vezmu jakej je problem lidem na dilne vysvetlit ze to cerne v tej nadobce je treba vymenit.

doplněno 15.09.11 20:53:

jinak servo se me jednou vymstilo na dailyne kdyz jsem musel prazdnej couvat asi 200 metru uzkou klikatou ulici a ted si davam radsi bacha (nejezdim klikatou cestou*smich* vtip)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma servo olej

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]