Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nepojištěné a nepřihlášene nepojízdne auto

Od: uklizectextu* odpovědí: 3 změna:
Dobrý den, mam dotaz ohledně vozu. Koupil jsem ho na zacatku roku 2009, bylo ve špatnem stavu, chtel jsem si ho kompletne opravit. Hned druhý den jsem vůz pojistil, jenže než jsem stačil udělat ev. kontrolu a přepsat, zadřel se motor. Auto stalo v garaži a vyskytli se finanční problemy a neplatil jsem povinne ručení. Nyní je vúz připraven opět jezdit. Potřeboval bych poradit jak mam teď postupovat.
Vuz nebyl v depozitu, protože jsem ho tam nemohl dat, pac jsem ho koupil od osoby B, ale odhlaška je na osobu A. Děkuji J.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

erikch*
hodnocení

0x

už to tu byl x krát-nicméně v kostce,určitě nafotit auto v garáži,případně uschovat doklady o nákupu dílů,servise atd-(pokud nějaké jsou)...Jinak poštu z adresy trv.bydliště máte ošetřenou? Poněvadž ČKP kontaktuje dle registru obyvatel...Je vcelku s podivem,že ještě neproběhl kontakt(přeci jen dva roky vcelku dlouhá doba)-to asi ona osoba A-posledni jakože "majitel" v registru nesdělil,že auto dne toho a toho prodal té a té osobě...Určitě si ale hlídejte poštu,at víte a máte možnost reakce...Kdyby něco dorazilo,písněte,jinak zatím v klidu...Samozřejmě ale uzavřít povinné,to je jasný...

blackflamesiczi*

me kontaktovaly tento mesic kvuly 5,2009

 

jenasvic
hodnocení

0x
Přečetl jsem si Vaše zajímavé příspěvky na téma "blahodárných PŘÍSPĚVKŮ" do garančního fondu ČKP. Je zvláštní, že se často mírně mění výklad jednotlivých zákonů i v případě fu ndovaných osob. Jak je možné, že za celou dobu od roku již 2008, kdy začala masivní kampaň v médiích děsit všechny, kteří mají nějaké to vozidlo, novelou zákona, o provozu na pozemních komunikacích, kde byla v popředí hlavně ČKP respektive její sankce, že do dnešních dní není popsán jasný způsob, který by dal všem, těm, kteří skutečně NEPROVOZUJÍ přesný návod, jak neplatit za domněnku ČKP o provozování. Nejsem zastánce těch, kteří hazardují a jezdí po našich silnicích ale to je jejich věc, myslím, že se na ně dříve či později příjde a pak ať se na těchto, ČKP včetně dalších orgánů "napakuje". Otázkou ale stále je co my, kteří jsme nic co se nám snaží ČKP podsunout neprovedli, dále se domnívám, že jestli-že někdo zaplatí do toho jejich zázračného fondu vyměřenou sankci dává tím nepřímo najevo, že se toho z čeho je viněn soukromou společností opravdu dopustil. Dejme už konečně najevo, že je něco v nepořádku, vyzývám všechny, kteří mohou podat nějaké zkušenosti jak dopadl soud v rámci této kauzi versus ČKP. Někde jsem četl, že ČKP zákonou oporu pro toto jednání nemá. Věřím, že je nás již hodně na to abychom projevili nesouhlas s touto šikanou a například formou nějaké petice vyjádřit nespokojenost, která nemá v naší historii obdoby. Vsunuji jeden příspěvek od ČKP z roku2008.

Toto již není můj text.

Sent: Monday, December 01, 2008 4:00 PM
Subject: FW: princip zák.ručení
Dobrý den,
pokud vozidla neprovozujete na veřejně přístupných pozemních komunikacích, není nutné sjednávat povinné ručení. Je ale nutné takové vozidlo dočasně vyřadit z registru, dle § 15 odst. 5 zákona.č. 168/1999 Sb. V mailu píšete, že vzhledem k uložení a nepřístupnosti některých vozů nemohu splnit povinnost odevzdat RZ do depozitu. Přesně neznáme důvody, proč nelze SPZ do depozita uložit, nicméně pokud se jedná o objektivní skutečnost a oznámíte ji příslušnému registru vozidel, pak se nedopouštíte přestupku dle § 16 odst. 1 písm. b) zákona.
Pro účely nově zavedené povinnosti hradit od 1.1.2009 příspěvek do garančního fondu dle § 24c zákona, tak pokud nám následně ve stanovené lhůtě prokážete, že vozidla neprovozujete na veřejně přístupných pozemních komunikacích (že je v renovaci, muzeu, apod.), pak to určitě bude stačit.
Ale vzhledem k tomu, že při obesílání budeme vycházet z údajů vedených v registru vozidel, tak pokud budou Vaše vozidla stále registrována, nemůžeme zaručit, že Vás neobešleme znovu za jiné období. Z tohoto důvodu opravdu doporučujeme odevzdat SPZ do depozita, neboť v žádném případě není v našem úmyslu Vás zbytečně a opakovaně zatěžovat. Naším cílem je důsledně postihovat právě ty motoristy, kteří s nepojištěnými vozidly skutečně jezdí po našich silnicích. Čím přesnější data budou vedena v registru vozidel, tím účinnější naše snaha bude.
S pozdravem
Česká Kancelář Pojistitelů
tel: 221 772 773
Jan Täubel

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]