Nejste přihlášen/a.
Zdrvim,mel sem ted mensi problem...z niceho nic me zacala problikavat a pozdej cim dal vic i nekdy svitila kontrolka dobijeni.cim vic auto bylo v otackach tak to blikalo slabejc.Dneska jsem si vsiml ze od alternatoru je vypadenej zelenej dratek,nasunul sem ho zpet na svorku a vse je v poradku jak ma byt.otocim klickem kontrolka sviti,nastartuju a zhasne a pri jizde zadny naznak blikani nebo neceho.je mozne ze by to bylo jen timhle,nebo mam hledat zavadu jinde?uz driv se mi tohle obcas stalo ale bylo to prave naopak...ze kdyz byl dratek vypadenej tak kontrolka vubec nesvitila..VUBEC...ale v tomto pripade kdyz byl vypadenej tak svitila,problikavala a ted uz je to v poradku...tak ted vubec nevim...prosim o nejake rady,zkusenosti...dekuju
Ten vypadlý kablík má s kontrolkou souvislost nepřímo, proto způsobil, že přestože je něco rozpojeného tak kontrolka svítí .
Jak je uvedeno výše, díky vypadlemu kablíku nejspíš nepracovalo dobíjení a to zákonitě musí signalizovat kontrolka.
Zdar,
obecně by to chtělo napsat typ auta, například škoda 120 má ty drátky k alternátoru dva, novější auta jen jeden který vede na kontrolku a z kontrolky na kliček který spíná plus.
V poctatě se přes tu žárovku nabudí alternátor, po nabuzení žárovka zhasne, protože si již alternátor budící napětí vyrábí sám.
Závada bude v onom vypadlém drátku. pokud máš multimetr můžeš změřit napětí na baterii s nastartovaným motorem a rozsvícenými světly by mělo být 13.8-.14.2 V
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.