Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak přijít o technický průkaz?

Od: foxxi odpovědí: 10 změna:

Jak přijít o technický průkaz a nedostat přitom pokutu? Zní to asi pošetile, ale jde o to, že zaměstnavatel mě nutí používat auto, které má několik závažných technických vad. Odmítnout jízdu sice mohu, ale to je jako podat si rovnou výpověď.

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

blackflamesiczi*
hodnocení

1x

jednoducha rada pokud klepe v motoru tak si za par korun kupte pastu na brouseni ventilu a dejte ji do motoru, za chvily padne a nikdo nic nepozna, u auta s elekronickou jednotkou staci cinknou o ridici jednotku plusem z baterky , baterka ma napeti 12v a rj 1,5v

tohle jsem pred 10 lety udelal taky protoze jsem nechtel nekde zustat a ve finale kdyz chtely motor opravovat tak jsem si to auto koupil a sesrotoval.

solenza*

Tak tohle bych viděl jako "zetsedmičku". Jinak souhlasím s názory výše, jít se optat na policii, co by v tomto případě dělali oni, kdyby je zaměstnavatel nutil jezdit s neudržovaným autem. Autora otázky plně chápu, v dnešní době je jednoduché říci, že nepojedete s autem, ale zaměstnavatel klidně odpoví: Tak nejezdi, pojede někdo jiný. Nejhorší je, že se vždycky nějdo najde.

erikch*

taková je bohužel realita-viz.nedávné zjištění stavu busů a v důsledku toho kontroly-jenže ona každá mince má dvě strany-než vůbec bus,náklaďák vyjede-tradá silniční daň,cejchovaní tachografu... bla bla bla(nevím přesně,ale je toho víc),nemluvě o leasingu(málokdo má třeba sedm milionu na koupi busu "za své")-takže majitel busu nákladáku je tam za x desítek tisíc-a to ještě bus,nákladák neujel ani metr a nevydělal ani ká ...A jen co vyjede vydělat nějakou kačku-hups nejdražší mýto v Evropě...Takže na "údržbu" už i při sebelepší vůli prostě nezbývají kačky...Asi to není prča-čímž nechci omlouvat stav voz.parku mnohých dopravců-je to prostě systém(nenažranost státu)...,a ve chvíli kdy bude vše striktně dodržováno-tak doprava čehokoli kamkoli bude stát takovej ranec,že se z toho všichni pos...reme...

 

jarda3*
hodnocení

0x

Tezko... Leda s tim slehnout nekam do skarpy a svest to na technickou zavadu. Ale zamestnani si budete hledat asi stejne ;)

honzek*

Tak toto bych neudelal, protoze do protokolu se urcite napise duvod nehody. A jelikoz je to auto zamestavatele, predpokladam, ze se mu tento protokol muze dostat do rukou.. Spise se domluvit na policii, myslim, ze by byli ochotni se domluvit.

doplněno 05.09.11 18:15:

Pomahat a chranit prece, ne? Zkusil bych se jim priznat dobrovolne a myslim, ze by spolupracovali

hodnocení

Ale mě nejde o to zničit to auto. To mě ani nenapadlo, natož s ním někde fláknout do škarpy. Situace je celkem elementární - auto má 300 000km, předchozí řidič byl totál doby.ek, takže auto má bouchlou př. poloosu, zad. náprava je toálně v háji ( Peugeot - znalci ví, co umí torzky) přední kotouče vydřený, čelní sklo pitomě prasklý, že to až oslňuje při vhodném úhlu slunce. Gumy na maděru. Ale majitel je kolenovrt a nové gumy nechce kupovat, protože nápravy jsou v háji. Pravda. Ale on nechce ani ty nápravy zatím řešit (stojí to moc peněz - prý ). Prý se udělá oprava ... někdy. Ale mě je jasný, že MĚ jde přinejmenším o prachy a o body - nedejbůh o havárku , a nedejbůh nadruhou někoho přizabít.

Jediný mě přijatelný způsob je nějak se napráskat, aby auto přišlo o OTP a tudíž muselo bez keců do opravy. Už jsem i vyhlížel poldíky, ale jsou nějaký utajený a mám obavu, aby mě při mém pechu ještě neosolili - protože jsem použil vozidlo, jehož technický stav bla bla bla bla...

jarda3*

Samozrejme, ze by osolili vas, mate si auto pred jizdou zkontrolovat a tyhle zavady jsou rovnou na sebrani ridicaku (OTP ne, ten se snad uz nezabavuje, leda ted muzou pristavit asi auto na STK a tam sebrat znamku) V policii bych proste nadeji nevkladal, to mi prijde hodne riskantni.

blackflamesiczi*

za gumy zaplatite vy asi 2000 a celni okno me stalo 4000a nejake body

 

stirecek*
hodnocení

0x

Já jsem platil pokuty pořád, vždy jen za ojeté gumy a opravdu záleží na policajtovi, jestli veme TP nebo dá pokutu. Jednou jsem jednomu vnutil TP s tím, že to pomůže a možná firma koupí nové protektory. Nakonec to dopadlo tak, že jsem půl dne přehazoval kola z jednoho náklaďáku na druhý a až jsem udělal STK, tak mi šéf řekl, ať si zase nahodím ty galusky zpět...takže zbytečná práce a druhý den mě čapli - pokuta 2000kč a za další dva dny od těch samých policajtů 2500kč, samozřejmě ze svého...

solenza*

Proto mi přijde celkem zbytečné kontrolovat stav pneumatik na STK. Znám lidi, kteří to takhle běžně dělají, že vymění před kontrolou kola z jiného auta nebo z letních na zimní a naopak, kdy jednoduše na STK dají lepší kola. I já jsem kvůli STK vloni dříve přezouval na zimní, které mám celkově méně opotřebované. ;) Ale musím říci, že již pracuji na obnově letních pneumatik. Letos jsem koupil 2 a příští rok koupím další 2 letní. Možná bude čas po této zimě vyměnit i přední zimní.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]