Autorádio do staršího auta

Od: Datum: 06.12.12 09:54 odpovědí: 18 změna: 27.12.12 18:57

Ahoj,chtěl jsem si pořídit nové rádio do auta,teď tam mám ještě kazetové Pioneer,auto je Cordoba z roku 2000,používám transmitter,ale není to ono..Nevím jak je to zapojené vzadu,ani jestli jsou nějaké univerzální velikosti rádií,tak se chci poradit..Přemýšlel jsem třeba nad tímhle http://autoradia.heureka.cz/pioneer-mvh-1400ub/ nebo http://autoradia.heureka.cz/sony-cdx-gt450u/ Kamarád říkal,že se to zapojuje přes nějakou koncovku,to dělají v servisu,nebo se to dá zvládnout doma?A ještě mám repro v předních dvěřích a vzadu za zadníma sedadlama na příčce,nevím,jakto líp nazvat.. :) ..od těch zadních jsem ale přestříhnul kabel a napojil na to takovou bednu s reproduktory,má to asi 300w,tohle rádio to normálně utáhne,tak aby to zvládlo i to nové rádio,ale to by mělo bez problému,ne?Děkuji za rady..


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 06.12.12 10:30

Na rádiu je ISO konektor, tan máš určitě i v autě, takže to jenom přepojíš.

Rídia mají stejnou velikost (1DIN). Mělo by to v pohodě jít...S těma 300W si mě rozesmál :)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.12.12 10:36

Proč rozesmál? :) Já nevím,jak to funguje,oni tam většinou udávají nějaký výkon,tak se radši ptám,než co potom s tím..U toho Pioneer píšou 4x50w a u toho repráku,nějaké kombo to je,tak je výkon udájně 300w..Lepší je přece dvakrát řešit,znáte to.. :)

Od: luke237
Datum: 06.12.12 10:44
Re: 300W
Pise, ze pripojil "bednu a repraky". Asi tam ma externi zesilovac. Ten tech 300W v pohode vytahne.
Takovy vykon si ale do auta nainstaluje jen totalni magor. Pak je slysite jet po meste, cele auto jen rezonuje na nejake basove frekvenci, okna v dome se klepou a ten blbeb uvnitr musi byt uplne hluchej. *sok*
Ohodnoceno: 0x
 
Od: luke237
Datum: 06.12.12 10:51
Mas SEATa, takze predpokladam, ze tam VW asi prosadil standardni ISO konektor na autoradia. Nejlepsi mas to stare autoradio vytahnout a podivat se, jaky konektor to ma. VW totiz zacal prave v roce 200o vsude montovat QuadLock, misto predchoziho ISO konektoru.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.12.12 12:47

Zesilovač právě žádný nemám,od repráků jsem odstřihnul kabely a ty zapojil do toho zesilovače,není mi 18,takže nejezdím po městě jako blázen až se třese okno,jen to prostě líp hraje.. :) A není někde nějaké schéma na internetu,jak to vypadá ty konektory?Přesně datum výroby je prosinec 99,tak ne 2000.. :) Je to to ten model co se vyráběl od roku 99 do roku 02..A když by tam nebyl ten iso konektor,tak to nejde připojit,nebo co s tím?

doplněno 06.12.12 12:51:

Zase jsem napsal zesilovač.. :) Aby jsem to upřesnil,přesně se to jmenuje boombox,je to ze supermarketu,nic speciálního - prostě bedna s reproduktory,strčí se do ní kabely a má to těch 300w..

Od: luke237
Datum: 06.12.12 13:22
Wikipedie: Connectors for car audio
ISO konektor (asi budes mit instalovane jen konektory A a B):
Ohodnoceno: 0x
 
Od: luke237
Datum: 06.12.12 13:23
Quadlock:
Ohodnoceno: 0x
 
Od: luke237
Datum: 06.12.12 13:29
Ten Quadlock je tam vzdycky cely, protoze je to fyzicky jeden konektor. Ten ISO je kazdy konektor zvlast - A,B,C1,C2,C3,D.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: luke237
Datum: 06.12.12 13:26
bedna s reproduktory,strčí se do ní kabely a má to těch 300w
Jestli k te bedne nevede zadne napajeni, tak to stejne hraje jen vykonem, ktery dodava ten zesilovac v autoradiu - tedy tech nejakych typickych 20W nebo u novejsich radii 40W-50W na kanal.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.12.12 13:18
avatar

To rádio to utáhne bez problému,jen ti to nebude hrát na těch 300w ale jen na 50w nebo kolik...já mám vzadu dva repráky v platě 300w a hraje to pěkně i bez zesilovače :)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.12.12 19:02

Tak se ještě zeptám,ikdyby tam byl jakýkoliv ten konektor,tak tam prostě ale nějak to rádio zapojit půjde,že jo? :)

Od: luke237
Datum: 08.12.12 06:17
Nevim, jestli to chapu dobre, ale nemas tam radio od vyrobce, takze jestli uz tam nekdo nejake standardni radio instaloval, tak bud tam slo primo, nebo uz to predratovani udelal.
Problem vetsinou byva v nejakych opicarnach, ktere vetsina lidi nepouziva - regulace hlasitosti podle rychlosti auta, vysouvani automaticke anteny apod.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.12.12 17:19
Tak dnes jsem radio zapojil a nastesti bez problemu,akorat teda nesedi presne na delku,nejake 2mm na jedne strane,ale to uz asi bude tou palubkou u cordoby,jen se chci zeptat,vzdau na radiu je takovy sroubovaci cudlik,ktery se tam nekam zasune do nejakeho slupku,ale s tim se mi to tam teda uz neveslo,tak jsem to tam nedaval,vadi to?Nebo k cemu je to vubec dobre?
Od: luke237
Datum: 26.12.12 01:57
Jake radio jsi si nakonec koupil?
Ten sroubek je pravdepodobne jen centrovaci trn? *nevi*
Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 26.12.12 15:50
Omlouvam se za ty chyby v predchozim prispevku,psal jsem to v rychlosti na mobilu..Koupil jsem si to Sony a jsem spokojeny,akorat ze teda nepasuje presne,ale jak jsem psal,to asi bude tou Cordobou,ma takovou krivou palubku..Nevim,jestli to ma cenu nejak menit a zase vracet tohle a kupovat jine,navic uz je tam jakoby na pevno nainstalovane a jsou ohnute ty packy na drzeni..Akorat me stve,ze po odejmuti panelu se vymaze pamet..A vlastne i pri vypnuti a vytazeni klicku a opetovnem zapnuti se to smazalo,radio ma ale docela odber,protoze jsem pomalu nemohl ani nastartovat.. :) Ale kdyz jsem si vsechno navolil pri nastartovanem aute,tak se to ulozilo a zustalo tam..Cim to muze byt?A jde to nejak udelat,ze kdyz se sunda panel zustane to tam?V manualu o tom nic nepisou,akorat ze kdyz se vymaze pamet,muze to byt spatne zapojene,nebo spalena pojistka,ale to by neslo vubec,kdyby se spalila ta pojistka,ne?A zapojit to ani jinak nejde,akorat se do sebe pozastrkaji konektory..
Od: luke237
Datum: 26.12.12 21:48

Jak se tady psalo, vyrobci ruzne zapojuji nektere piny v tom ISO konektoru. Jsou tam piny pro asi 3 ruzna napeti (pripojene stale, pripojene jen pri klicku v zapalovani, ...), takze tenhle tvuj pripad vypada na to, ze se mu odebere napeti pri vytazeni klicku a on tak zapomene svoje nastaveni. Ve spojeni se Skodovkami se o tom pise tady. Jak to bude v Cordobach, se budes muset zeptat na nejakem diskuznich serveru pro Cordoby. Takhle podrobne to tady asi nikdo znat nebude. :(

Nemuzou ty vycnivajici 2mm but jen dusledek toho, ze kolem toho autoradia poterbujes ramecek? Nemas tam kolem nainstalovaneho radia osklivou mezeru, ktera vypada jako ze tam patri ramecek?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.12.12 21:55
avatar

počítám že máš mezi sebou prohozenej plus 12V stálých a 12V po klíčku proto ti to nedrží paměti koukni pořádně do návodu co kde má být a proměř si to i v konektoru *cteni*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.12.12 18:57
Tak uz je to prohozene,nastesti ty draty maji nejake rychlospoje,takze jsme to jen premerili a prohodily,bal jsem se ze se budeme muset stourat v tech iso konektorech,ted jen aby to nevybijelo baterii :) Ono se to tam podle me nevejde,kvuli tomu mnozstvi kabelu a tak..Nevim,jestli by to vyresil nejaky ramecek,u radia byl nejaky pripinaci,ten tam mam..Na nejakem manualu jsem videl,jak nekdo vyriznul ten plast na ten centrovaci trn,aby se to tam veslo,ale to se mi zase nechce..

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.