Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Povinné ručení přes internet

Od: peety* odpovědí: 9 změna:

Zdravím lidi, dočetl jsem se dneska, že se zase bude zdražovat povinné ručení. Už mě to dost štve a tak při procházení internetu jsem na povinne-ruceni-porovnani./... narazil možnost si spočítat ručení, kolik platit u jednotlivých pojišťoven - mimochodem rozdíl mezi tím, co platím u český a tím, co bych platil mít smlouvu s Triglavem byl dost zajímavý... Nemáte někdo zkušenost se sjednáním ručení přes internet? Díky za odpovědi.

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar milancukrar

Velice jednoduché. Existuje pojišťovna, které nadiktujete údaje o vozidle, pojištěnci, pojištěnému a na dobírku Vám pošlou smlovu. Samozřejmě si z 16 pojišťoven vyberte tu, která Vám nejvíce vyhovuje. Já jsem všechny vozidla přehlásil k Directu.

 

barbakan*
hodnocení

0x

I já zdravím. Já mám dobrou zkušenost z ČPP pojišťovnou. Uvedu příklad: měl jsem u ni pojištěné vozidlo o obsahu 1360 ccm a vloni jsem platil 4250 Kč ročně a letos jsem podepsal smlouvu novou,která zní na 2250 Kč ročně s tím,že do tří let já osobně nezpůsobím dopr.nehodu a tak si myslím,že to je jedna z nejlepších pojišťoven na našem trhu.Nechci pomlouvat tu naši českou,ale ta je dosti ( i u všech produktů ) docela drahá,ale to je jen a jen moje domněnka.I s ČPP pojišťovnou lze uzavřít smlouvu on-line.

Pavel

sasdax*

do tří let já osobně nezpůsobím dopr.nehodu

A co se stane, když v této době způsobíte autonehodu. Jakou máte spoluúčast?

barbakan*

Pokud bych způsobil nehodu,doplatil bych pojištění v plné výši,to znamená 4250 Kč.

přidám se taky, copak se stane, když nabouráte? Kolik pojištoven jste porovnával?

 

peety*
hodnocení

Zdar po měsíci - tak jsem si jenom chtěl pochválit ty stránky s kalkulačkou na povinne-ruceni-porovnani./... , protože jsem to přes ně nakonec uzavřel - smlouva i zelená karta dorazily za 2 dny a já tudíž nemusel nikam na žádnou pobočku, kde by mi pojišťovák vnucoval ještě kdoví kolik produktů *frajer* A to si pište, že si to za rok přepočítám znova *smich*

sasdax*

Pojišťovák nevnucuje, ale nabízí. Alespoň by to tak mělo být. Konečné slovo má vždy klient. A pokud je při smyslech, tak nepodepíše každou blbost, co mu kdo nabídne. Bohužel se i takoví najdou a pak si chodí stěžovat že podepsali něco, co vůbec ani nechtěli.

chápu, ale, ale...

kde je hranice mezi nabízením a vnucováním?

sasdax*

To je těžké. Já lidem dokážu něco nabídnout, ale když vidím že je to nezjímá, tak toho nechám. Každý obchodník je jiný a někteří dokáží lidem opravdu vnutit něco co sami nechtějí. Nebudu mluvit o pojišťovácích, ale kupříkladu prodejci vysavačů za 40.000,-. Jednou jsem zažil a nepochopil jsem ho. Byl jsem u kamaráda a kdybych tam nebyl, tak ho snad i jeho rodiče koupí. Vyloženě dokáží vykecat díru do hlavy.

Já osobně se řídím nějakým etickým kodexem, co nechci aby lidi dělali mě, nedělej jim sám. Pokud budu lidem něco nutit, tak už je neuvidím. Pokud jim něco nabídnu a informuju je o některém produktu, tak se ke mě možná jednou vrátí.

U mě to funguje tak, že když někomu něco vnutím, už se ke mě nevrátí. Pokud jim nabídnu pomoc, tak mi to přinese mnohem větší užitek.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]