Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Životnost motoru

Od: mart* odpovědí: 3 změna:

Prosím o info k životnosti motoru automobilu s ohledem na najeté km, co je kdy třeba měnit? děkuji

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

nu*
hodnocení

3x

pokud jde o moderní motory , při pravidelném servisu a údržbľ vydrží víc než celé auto...nechápu na jaká motor s e ptáte, na motor škody 120, nebo na TDI typ AGR, nebi ALH?

doplněno 17.08.11 10:58:

podíbejte se na www.mobile.de, jsou tam nabízeny mercedesy co mají najeto 6OO tisíc km a je tmas poznámka "TOP ZUSTAND", nebo passaty se stavem tachometru 600 tisíc, fabie se stavem 350 tisíc km atd...tolik nenajezdíte do konce života, pokud nejste taxikářem...

 

hodnocení

3x
avatar promon

Je to silně individuální, dnes opravdu nejsou vyjímkou auta, která najedou statisíce km. Já sám jsem koupil 14 let starou Feldu s nájezdem 252 000km a to najela jakožto služebák u zemědělců. Počítal jsem s brzkou výměnou motoru, ale ten ujel dalších 70 tisíc a ujel by i víc, kdyby jeden pražák byl schopen pochopit, co znamená značka ,,Dej přednost v jízdě´´. Také jsem donedávna jezdil s Partnerem - motor 1,9D měl nalítáno přes 400.tkm a jezdil pořád. Aktuálně řeším motor u Astry, ten odešel po pěti letech a 250tkm, což mi přijde jako slabota. Ve firmě máme teď nějaký období výměny motorů - renaultí 1.5 dCi nepřežil 200.000 km ani jeden z pěti aut. Totéž se ,bohužel, stalo u jedné Fábky HTP. Zato Oktávky a Peugeoty se drží.

A k výměně motoru - ta se řeší tehdy, když by oprava motoru byla natolik nákladná, že by se do auta o najetých řekněme 200 tkm nevyplatilo vrážet tolik peněz, tak se obvolají vrakáče a jezdí se dál. Vychází to ekonomicky lépe, i když je to sázka do loterie - on ten motor z vrakáče také nemusí být v super stavu. Ale zatím máme osvědčené dodavatele, kteří nezklamali

 

erikch*
hodnocení

0x

obecně,bez ohledu na výrobce a typ motoru,je to o přístupu-dodržování výměn provozních záležitostí-oleje,filtry,chlazení,svíčky atd.,rozumném "užívání"-tzn.nehonit ještě nezahřátý motor-a stejně tak i obráceně(hlavně turba)umožnit motoru "dochlazení",nelejt do něj kde co-i když obzvlášť u nafty je to trošku prolém-ani zavedená síť čerp.stanic není garantem kvalitního paliva(alespon ne u nás)-prostě se k motoru(a autu celkově)chovat jako člověk...,pak je relativní předpoklad,že by mohl "něco" vydržet...Samozřejmě podstatný je už dál výrobce,typ atd...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]