Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kitování plastu

Od: w1dowmaker* odpovědí: 5 změna:

Zdravíčko, chtěl bych si kitovat plast na moto, ale bohužel na té části co chi kitovat chybí kus plastu cca 15x8 cm rozměrově. Dalo by se to něčím nahradit tak aby po přebroušení a přelakování to vypadalo jako když to k tomu patří? Kupovat novou plastovou část se mi teda opravdu nechce (12000 Kč a výš)...

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

erikch*
hodnocení

2x

plast se nechá poměrně dobře "podlaminovat"-takhle chybějící část,shora použít nějakou epox.pryskyřici,třeba Eprosin,po vytvrdnutí jednotlivých vrstev dokytovat klasickým kytem,broušení ,plnič a nakonec rozstřik(případně celolak)-použít na plast tzv.plast.základ-než vůbec bude nějaký lak atd...

w1dowmaker*
hodnocení

Super díky moc!

 

ar*
hodnocení

0x

W1dowmaker, nebudu ti mazat med kolem pusy a rovnou ti řeknu, že chybějící kus plastu je potřeba navařit. Jakákoli snaha to nečím zaplácat a zakytovat je jen zbytečná práce a vyhazování pěněz. Žádná pryskyřice se s plasten nespojí a po nějaké době to stejě odpadne. To platí jak pro kapotáže motorek tak i nárazníky aut. Kytem a praskyřicema jdou na "plastu" zakrýt tak drobné škrábance, ale kusy chybějícího dílu je "patlanina". Takže ideální je navštívit Fy, která opravuje nárazníky a chybějící kus nechat vsadit a zavařit. V přípdě , že to chcesš dělat vyloženě sám a nemáš pistoli na spařování pastů, tak sehnat kus stejného plastu ten upravit tak aby do chybějísí části kapotáže přesně pasoval a pak to "zavařit" (zespodu) pájkou a nebo se i prodávají nástavce na horkovzušné pistole. Je to šílená práce ,ale jako samo domo to jde a hlavně když se to dobře udělá tak to drží. Před stříkaním plniče to musíš v místech kde je holý plast , nejprve stříknout změkčovadlem na plasty raději 2x a pak až plničem. Po vybroušení lakem.

erikch*

are-nevím jaké máš konkrétní zkušeonosti(s plasty)-ale kdysi jsem řešil nárazník od fa.Kmeki(vcelku známá firma co se lamina týče)a mohu se zaručit,že jimi-a posléze i mnou(okoukaný způsob) drží x let zcela bez problémů a bez prasklin...Mimoto kapotáže motorek,sice stojí rance,ale nejsou nijak namáhány-je to kapotáž,čili jakoby kryt...No a pokud už to člověk položí,je jedno zda prasknuvší kapotáže(jdou jako první)jsou podlaminovány nebo origoš plasty...

ar*

Erikchu, to není nic proti tobě, ale při lakování se setkávám s podobnýma "vyfikundacema" hoooodně často a vždy přijdou že to upadlo , nedrží , loupe a podobně. Ani podložení plechem a prošroubování nestačí je to taky k ničemu. Fy Kmeki neznám nevím, znám Fy Kamei , to je německá špičková firma.

To že kapotáže nejsou namáhány, jstím nesouhlasím. Jemné chvění se přenáší do kapotáže která je připevněna. Plast je poměrně pružný a kroutí se jinak než všechny pryskyřice a kyty, proto to nemá dlouhého trvání a navíc je potřeba udělat na plastu z prys. nebo kytu nepatnou "bouli". Já bych to prostě zavařil a je pokoj, osobně se nerad vracím k již jednou udělané práci natož to opakovat dokolečka každou chvíli.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma lakování plastů
Otázky na téma strikani plastu

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]