Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Smyky a jejich vliv na nápravy

Od: pepal odpovědí: 21 změna:

Zdravím,

Jsem mladý začátečník v řízení, ale něco málo už nejížděno mám.. A tak když jsem jel se slečnou nebo partou kamarádů.. Znáte to mladí se chtějí vždycky trošku předvést:) Tak jsem trošku si s autem hrál třeba: projížděl zatačky bez přibrždování ale naopak jsem ten plyn měl až na podlaze-piskali kola a pomalu jsem jel po dvou :D.. taky třeba průdce brzdil parkrát až jsem sjížděl pneumatiky.. Taky se rozjížděl s protořením kol... No a nakonec včera jak jsem jel(mimochodem slušně bez pakáren) při zatáčce to udělalo nějaký "rup" jsem vyšel se podívat všecko se zdálo v pořádku, byla tam nějaká pet láhev možná že jsem najel na ní.. Ale jak jsem se rozjel tak jsem ihned pocítil že nápravy jsou nějaká volná jako kdyby karoserie nebyla nějak připevněná k nápravam ale jen tak dálo by se řici byla "položená".. budu to muset dávat do servisu.. odsud otázka..:zatěžuji se hodně nápravy při smyku?(když je auto nakloněno na jednu stránu) a další otázka: Dá se ještě s tím autem jezdít v takovém stavu jaký je ted?:D(nutně budu potřebovat vozit osoby ještě tak tyden.. jestli nehrozí že se to auto rospadne a nezůstane mi jen volant :D)

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

1) Ano.

2) Ne.

3) novinky.cz/...

buss
hodnocení

0x

Takové zkoušení si nech na uzavřené prostranství, cvičiště ... kde nikdo nejezdí, popř. s cvičitelem. Že nabiješ hubu sobě je tvůj problém a bude o jednoho ... míň, ale horší, že to může odskákat jiný.

olaf71*
hodnocení

0x

myslím, že už to nebudeš za chvíli potřebovat vědět, protože dělat takový pí... a mít přitom lidi v autě, je nezodpovědné a do nebe volající.

pepal
hodnocení

myslím že to trošku přeháníte, sice ano blbnu ale všecko má svoji míru.. když vím že to nevyberu a když vidím jiná auta tak do toho nejdu! vím co dělám, a o zavití rozhodně nestojim...

buss