Nejste přihlášen/a.
Koupili jsme ojetý citroen C3.Auto bylo přivezeno ze SRN dovozcem,který se tím zabývá a my jej koupili až od něj.
R.v.2004,objem 1,4,najeto 146000km,udělané nové rozvody .Ve velkém TP se píše,že při 4000 ot./ 54 koní.Nejvyšší dosažená rychlost 160km/h.Dosud jsme toho moc nenajezdili,ale včera jsme se vrátili z dvoudenního výletu naprosto otráveni,jelikož auto do kopců nechce jet,na dálnici táhlý kopec šplhalo i jen 80km rychlostí,prostě netáhne.Je to normální?
V pondělí se vydáme za prodejcem,ale chceme být trochu připraveni.Prosíme o radu,názor.
a motor se dá normálně vytočit na maximum? pak to třeba nemá kompresi na válcích a nemá sílu. navíc jestli jste jeli plně obsazeni, tak nečekejte, že pojedete kopec na dálnici nějakou závratnou rychlostí pokued nebudete pořádně rozjetý.
Tak jsem to vyřídila manželovi.Na volnoběh to vytáhne na 6- 7 tisíc otáček,při jízdě tak na 4000.Volal tomu prodejci,taky se mu to nezdálo,v pondělí tam jedeme ,prý to napíchne na PC a budeme chytřejší.
Kdeyž budete u toho prodejce,tak ať vám předvede jak to má jet.Třeba to jen neumíte.On totiž Citron není žádné dělo,je jen pěkný.
I to je možné,že to s ním neumíme.Měli jsme vždy silnější auto.Teď kluci vyrostli a nám s mužem,když budeme z 90% jezdit sami dva tohle malé auto mělo stačit.Avšak přece jen nohu měl manžel až na zemi a přesto to více nejelo...dle nás by to mělo jet trochu víc.Jo a v autě jsme byli 3,dva dospělí a 15 letý syn.
Im, C4 s motorem 1.4 byl buď 60 koňák (44kW) a nebo 73 koňák (54kW). Ten druhý je váš případ. Rozodně si nemyslím, že je to až takový lenoch , který by celkem lehkou C3 nerozhýbal.Motory u "citrónů" sou stejné jako u "pažoutů" a nejsou to špatné motory. Už vůbec si nemyslím, že manžel by byl takový trotl, který neumí podřadit a přidat plyn.
Příčin, proč to v tahu nejde do otáček může být více, od banálního zaneseného vzduchového a beno palivového filtru , až po nouzový režim řídící jednotky. Nejrve mrknout na vzduchový filtr (na palivovém toho moc neuvidíte) a pak jedině napojit na diagnostiku jestli t nehlásí nějakou závadu.
doplněno 06.08.11 13:53:C3 ne C4
on ten výkon toho motoru není nic moc, nemělo tam být 54 kW. a ani od toho jste nemohli očekávat tempo F1...
doplněno 06.08.11 12:27:chybí otazník za číslem 54
s 55kW mám zkušenost z Peugeotu 306, nutno připočítat, že po pár letech pár koní uteče, ale i tak je důležité s tím jezdit jako s benzínem a ne nafťákem, to byl i můj případ. Pořád sem jezdil mezi 2-3tis otáček a divil, že to nejede... potom mě napadlo to trošku honit (nad 3tis otáček) a nějaký schovaný výkon tam opravdu byl. Vytáčet nad 4tis ot je u většiny aut zbytečné, pokud to není závodní speciál
je pravda, že pokud se auto po dálnici rozjelo na 130-140km/hod tak na konci kopce to snad pořád mělo alepoň 100-110km/hod, ale žádná sláva to nebyla... holt 55kW, doporučoval bych příště volit cca 75kW.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.