Nejste přihlášen/a.
Už jsem dlouho nepíchl a tak si nepamatuji, jak v servise opravu provedli. Musí se pneu demontovat z disku?
Nás 4kolkáře má hodně lidí rádo, proto je tato opravná sada nezbytnou součástí výbavy. Oprava cca. 2 minuty a jede se dál, to asi tak třikrát do měsíce.
Konkrétně toto zde : eshop-car.cz/... , ale mají to takřka v každé prodejně s motodíly, v různých cennových relacích a druzích. Za cca. 500 kč je sada i s nafukovací bombičkou.
Proč by to měla být prasečina olafe?Sundají Ti kolo,zjistí kde je dírka,tu protáhnou spešl rašplí a strčí do díry lepidlem natřený gumový pásek. Konec uřízne a gumu nafouká a kolo nasadí.Zaplatíš(kolem 100Kč) a odfrčíš. A věř tomu,že takto opravená guma Ti vydrží až do úplného sjetí.
Tak bych si to nějak představoval, až na to, že jim tam kolo přivezu jiným autem. Kolik to asi bude takto stát?
doplněno 01.08.11 18:32:Dírka v pneu bude malá, protože to uchází z 2,1 bar na 1,5 bar tak za 4 dny. Gumy (letní) mají tak 2,0 - 2,5 mm vzorek.
A ty víš kde to utíká jestli pláštěm nebo kelem ráfku, ventilkem? cena zaleží co budou použivat jestli ten nýtek třak kolem 100 -150,- když něco jineho tak to bude víc protože demontáž pneu je 80 -100,- + materiál a práce (30+70) Přibližně.
To máte pravdu, musí se celé přehuštěné kolo ponořit do vody, aby se zjistilo, kde to utíká. Takže cena bez demontáže pneu bude asi do 100,-Kč.
Bylo to asi před 2O lety a dávali tam zevnitř nějaký gumový hřebíček namazaný lepidlem. Dneska snad už mají modernější metodu bez demontáže gumy?
Klasicke jednoduche pichnuti o hrebik a pod. se opravuje rovnou na aute, bez jakekoliv demontaze.
Cele to trva ani ne pet minut, auto se nijak nezveda, po celou dobu opravy se do pneumatiky obvykle vhani vzduch, takze netreba se bat poniceni pneumatiky.
Podminkou ovsem je, ze jste schopny s takovymhle defektem do opravny dojet drive, nez se kolo kompletne vypusti...
doplněno 01.08.11 17:31:A jo. Pneu z disku...nevim proc sem cetl kolo z auta.... Ale to je koneckoncu jedno. Je to furt to same.
Dva roky jsem pomáhal v pneuservise tak vím jak to dělají.
1. způsob - rychlá oprava bez demontáže pneu, díry většinou od hřebíku a šroubků. Díra se zabrousí pilníkem a pomocí spec. tzv. pistole se vtláčí gumový nýt, který je stlačený a jak se vytahuje pistole tak se rozevře, vyplní prostor díry aby neunikal vzduch.
2. způsob - studená oprava (vulkanizace) demontáž pneu, pomocí tzv. hříbků, vybrousí se povrch kolem díry natře čističem a potom lepidlem, nasleduje vložit zevnitř hříbek s hrotem nebo s gumou, hrot se použivá většinou u nakladních pneu.
3. způsob - teplá oprava (vulkanizace) demontantáž pneu, vybrousí se povrch kolem díry natře čističem. Poté se nanaší v malých vrstvách rozehřáté plátky měkké gumy, potom se to zavaří pomocí ploten. Nejlevnější ale nejmíň použivaný způsob. Není na počkání
Lehce vysvětleno
Toníku, zadělátí dírky bez demontáže, utěsnění knotem je provizorní řešení. Jako každé provizorní, bývý i definitivní. Používají se knoty!
Osobně ale dávám ferdus.cz/... (cena je maloobchodní). Postup zde již někdo popsal.
Osobně to pro kámoše dělám za 50 Kč demontáž a montáž, včetně vyvážení, + závaží a záplata po 5Kč.
Pro cizí nepracuji.
Tak to dáváš ty hřebíčky zevnitř a musíš demontovat gumu. U nás v servisu stojí přezutí včetně vyvážení 95,-Kč. Asi si to nechám také tak udělat, aby to vydrželo.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.