Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda 120 - vyplatí se to?

Od: nabukadnezar odpovědí: 15 změna:

jakožto student mám možnost koupit od pána, který už nemůže za volant hýčkanou Š 120. budu muset ovšem zaplatit 1o ooo,- eko poplatek. s autem chci jezdit každý den do školy, vyplatí se mi to?

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

buban76*
hodnocení

0x
A co by chtěl za tu stodvacítku? Já se obávám,že takto postavené se to nevyplatí,jedině se vyhnout ekopoplatku,možnosti jsou,ale dát za tak staré auto 10tis.eko a ještě nějakou kupní cenu,to už je lepší kouknout po nějakém favoritu...
nabukadnezar
hodnocení

škoda je zadarmo, jen přepis a zmíněný eko poplatek

 

kjanik112*
hodnocení

0x

Š120 se vyplatí tomu, kdo si na ní umí vše sám opravit. Náhradní díly si vymontuje na vrakovišti za cenu šrotu.A pokud to neumíte sám, ovládá ji spousta starých mechaniků a kutilů. Jezdím s ní denně-a je naprosto spolehlivá.

nabukadnezar
hodnocení

takže se podle vás investice 1o ooo vyplatí? i do tak starého auta .. je to sice voňavka .. ale stáří bude znát..

k2

Do takovehoto auta podle me nevyplati. Za 10kKc se da pri trose stesti sehnat i felicie nebo hezky favorit s uhrazenym ekopoplatkem. I kdyz je to vonavka, tak diky ekopoplatku jsou tato auta i zadarmo draha. Bohuzel.

Smysl by to melo snad jen v pripade, kdy si auto do budoucna nechate jako "veterana", jenze dennim dojizdenim se auto tak "dodela", ze z nej veteran uz nikdy nebude.

erikch*

a proč cpát státu 10 000,- za nic...?! Jde to udělat buď změnou(ve smyslu změny-nikoli odhlášení)vlastníka za 50,-(z pána na vás)při zachování stejného,původního provozovatele(čili pána) a následně si jak uznáš za vhodné-další změnou,už coby vlastník změníš původního provozovatele(pána) na sebe...Anebo nahodit odhlášku na vás z pána a nechat to v "polopřevodu"-je to legální,jelikož neexistuje zákon ukládající povinnost,resp.zák.lhůtu doregistrace...Je to zde častokrát obšírněji rozepisovánio-stačí zapátrat v historii...

 

gumidek*
hodnocení

0x

Veškeré opravy na nápravách a podvozku bude noční můra. I když je to voňavka, začne to výměnou brzdové kapaliny a skončí to na zarezlích odvzdušňovacích šroubech. Výměny čepů se také nevyhnete a musíte počítat s tím, že povolovat zarezlé šrouby není med a většinou to koční flexou v ruce. Dřív nebo později. Nechci strašit, ale je lepší sehnat favorita od roku 93 a výš, než š120. Pak je tu ještě bezpečnost, ale to asi víte. Počítejte s vysokou spotřebou 10l/100km, motor není moc stravěn na samotný Natural 95 (ventily už není možné mazat olovem v benzínu, ale musíte kupovat aditiva). Manuální sytič, také už nebude takový med. špatné starty a nevýhodou je motor v zadu. Vedení s chladiče je dlouhé (z masky přez celý podvozek až dozadu k motoru) a tím pádem v zimě je pro vodní pumpu těžké prohánět rosolovitou chladící kapalinu. Další nevýhodou motoru v zadu je to, že vás ve předu nic neochrání při srážce. Ještě bych to na vašem místě zvážil... Také záleží, co umíte na autě opravovat vy. Spousta servisů už tyto vozy nebere.

Přeji hodně štěstí s výběrem vozu a doporučuji Favorita nebo lépe Felicii. *frajer*


 

hodnocení

0x
avatar milancukrar

nabukadnezare,

mám Š120L na "vesnické" ježdění a nemám problém. Tyto vozidla se opraví na silnici šroubovákem, kladívkem, drátkem...

Nevím kolik toho chcete najezdit.

Klidně udělám rozpis na (ne)výhodnost takové koupě. Vždy se najde jiné řešení...

jděte do škodovky a za ušetřené peníze si kupte řízkové pochotky, pokud nějaký díl budete potřebovat lehce levně seženete

doplněno 21.07.11 18:39:

celorošní spotřeba 7,5litrů, Rapid 7,8 lirů. Přehled od roku 2005!

 

buss
hodnocení

0x

No a co se s ním domluvit, že to zůstane na něj, budeš hradit pojistku a postaráš se pak i o vyřazení, popř. nechat se zapsat jako provozovatel. Buď klekne, nebo neprojde STK a oprava se nevyplatí.

provozovatel NE! to se musí platit!

 

nabukadnezar
hodnocení

O opravy se postará děda, měl těch aut dost aby se vyznal. A podminkou toho, ze to auto vemu je to, ze ho vemu na sebe. Docela jste mi nahnali hrůzu .. co se týče těch oprav atd. Jako studentské auto asi budu muset zvolit něco jiného, i když mě příjde škodat pustit tu škodovku do šrotu.

do škodovky jsem polsední dobou nacpal jen benzin olej a pojištění...

Jinak nic, ani žárovku... Ještě technickou, zvednout na sloupáku, prohlídnout, trubičky natřít...

zkrátka jednou za 2 roky trošku času...

Já stále používám škodovku...

 

kjanik112*
hodnocení

0x

Souhlas s p. Cukrarem. Gumidku-na přední ani zadní nápravě se nic neopravuje-celá komplet se vyhodí a dá se z vrakoviště další. (Např. kompletní přední náprava je na šesti šroubech). Ano, v případě havarie je motor vzadu horší. Ale v terénu se zadním náhonem a s vozíkem vyjedu do míst, kde by si přední náhon ani neprdnul.

gumidek*

To jsou ty plusy a mínusy :D. Taky jsem student a udržuji Favorit z roku 1990.

 

jarda3*
hodnocení

0x

Nevyplati, ani omylem, kouknete treba na tohle garaz.autorevue.cz/... to je neco jako nebe a dudy, chvili jsem o tom i uvazoval ... Za 14000 i s prepisem, klimou, luxus proti 120...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]