Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, budu si kupovat své první auto. Chci si pořídit ojetinu do 30 000,- Kč, jde mi o to, abych se rozjezdila a naučila se pořádně řídit "ve svém". Je mi jasné, že za ty peníze nemůžu chtít zázraky, ale pár let by vůz vydržet mohl, hlavně kvůli tomu, že peněz nemám nazbyt, jsem studentka. Chci proto jakžtakž kvalitní auto, ale nebudu machrovat a přiznám, že se v autech prostě nevyznám. Kamaráda, který autům rozumí, bohužel také nemám po ruce. Chci se tedy zeptat, zda-li jistou záruku znamená koupě ojetiny u autorizovaného servisu? (Mám konkrétně namysli tento servis : autostadler.cz/... je autorizovaný pro vozy Škoda a Volkswagen, což jsou pro mne asi cenově nejdostupnější značky aut). Nebo máte jiné tipy, kde sehnat pojízdnou životaschopnou ojetinu? Děkuji, Claire.
Spis kouknete na www.bazos.cz, www.hyperinzerce.cz a podobne, dejte kriterium cena od-do a vybirejte. To jsou servery pro inzerci zdarma a tak tam prevazne inzeruji soukromi prodejci, ne moc bazary. Preferoval bych starsi auto se zaplacenym ekovypalnym, najit se toho da dost. Ale zaruku vam samozrejme neda nikdo, chce to cuch na dobrou koupi.
Obavam se, ze v teto cenove relaci je koupe ojetiny vzhledem ke stari a tomu, co ma auto za sebou, spis o stesti na kus. Nicmene rozhodne je lepsi koupit ojetinu u autorizovaneho servisu (predpokladam, ze jsou to auta co jdou na protiucet) nez zboreninu z AAA s pochybnou minulosti. Jen se obavam, jak tak koukam na jejich stranky, zda je vlastne z ceho vybirat. Pokud chcete koncernove auto tak tak ve Vasi cenove relaci vidim jen prehistorickeho predrazeneho golfa a felicii. Obecne autorizovany servis takto stara auta moc chtit vykupovat nebude...
Nemate moznost koupe "prebytecneho" auta od znamych ci pribuznych? Toto jsou vetsinou nejlepsi koupe aut za prijatelne ceny.