Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Prestalo tahnou,chcipalo,strileni do vyfuku

Od: neon* odpovědí: 10 změna:

Dneska jsem se vracel s jeepem Samurai SJ 410 (1986, 1.0 obsah, karburator, zadna elektronika, ani lambda) z lesa, vozik plny dreva a do kopce me to prestavalo tahnout, az to zastavilo, ale jeste nechciplo, na volnobeh se to vzpamatovavalo, na proslap to ale kuckalo, neslo do otacek, pak si to ale sedlo a jel jsem dal. Pak se mi to v prudkem kopci stalo znovu a strelilo to navic do vyfuku, nez to zastavilo, opet ale nechciplo, chvilku jsem na volnobeh proslapaval plyn, pak se to srovnalo a pak jeste jednou a byl sem doma. Co to muze byt? Predtim me prislo ze jsou mezery v tahu motoru a resim velkou spotrebu. Moc Vam dekuji

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

reeve*
hodnocení

2x

Podobných dotazů tu je mnoho (některé padly i v posledních dnech). Odpověď je všech případech stejná: Pokud auto s benzínovým motorem nechce jít do otáček, dusí se či cuká, motor má buď málo paliva či vzduchu, nebo "málo jiskry".

Časté střílení do výfuku a vyšší spotřeba by mohly signalizovat, že palivo do motoru jde, ale není zcela spáleno. Tedy mohou ukazovat na závadu v zapalování (vadné svíčky, kabely, cívka či alternátor), případně v nedostatečném přísunu vzduchu (ucpaný vzduchový filtr ap.). Případně i na nedostatečný odvod spalin (překážka ve výfukovém potrubí, poškozený katalyzátor...).

 

tozinek*
hodnocení

0x

¨já měl stejný příznaky u opel astra, r.v.1996, nakonec to byl rozpadlý poslední díl vejfuku, rozpadlý rozuměj dovnitř, ta izolační vata to ucpala a chovalo se to jak popisujete...vzít drát a zaštourat, jestli je to tak...

neon*
hodnocení

Dekuju za namet. Posledni dil vyfuku je prave pred tydnem vymeneny, coz ale nemusi znamenat, ze tam neni neco spatne.

 

fran
hodnocení

0x

Tedy když můj vůz při vyšších zařazených rychlostech přestával táhnout, byla to pochroumaná spojka...? Na kopcových stoupáních to začalo, pak to jde do nižších kvaltů...

reeve*

"Pochroumaná", to asi myslíte prokluzující, že? V takovém případě sice auto "netáhne" (zpočátku hlavně do kopce), ale do otáček jde bez problémů. Šlapete na plyn, otáčky poslušně rostou, ale auto nezrychluje (nebo jen velmi pomalu).
Autor dotazu však píše, že auto "na prošlap kuckalo a nešlo do otacek". Problém tedy zřejmě nebude ve spojce.

 

1jara*
hodnocení

0x

Neměl jste třeba málo benzínu v nádrži? Píšete že se jelo do kopce, je možné že přísavalo vzduch.

Jinak souhlasím s Reeve m

neon*
hodnocení

Nee, to jedine me hned napadlo, ale benzinu jsem mel dost. To by navic ani nestrlilelo, ne?

reeve*

I "málo benzínu" se může projevit střílením. Do válce jde tak chudá směs, že ji jiskra nezapálí, odejde do výfuku, a teprve tam se vznítí.

des*

Dělá to voda v benzinu.

 

bono*
hodnocení

0x

Tipuji na přechlastávání, způsobené zasekávajícím se jehlovým ventilem v karburátoru.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]