Nejste přihlášen/a.
jak dostat vodu z benzínové nádrže? myslím si že je voda v nádrži
když jezdím na "hladové oko" tak to při nastartování cuká a až po chvíli jede OK
musím vyndat čerpadlo a veškerou "tekutinu" vysát a pak vodu oddělit, a pak benzín dát zpět
nebo raději koupit "nový" benzín
děkuji
jestli to jde vypustit, tak určitě vypustit a benzín nepoužít. nebo koupit přípravek, který se naleje do nádrže a ten vodu na sebe naváže.
Například Velfobin - Přípravek slouží motoristům v zimním období k preventivnímu zamezení tvorby mikrokrystalků ledu, vznikajících z vody, obsažené v pohonných hmotách v palivovém systému motorových vozidel.
Nalít lze kdykoli,akorát se vefobin už nevyrábí,stačí se optat na pumpě,je to vlastě líh,který vychytá vodu a žádný odpad nevznikne,spálí se to.
jen tak doplním-ono to nebude ani tak vodou v nádrži,ale spíš bordýlkem-ona informace,cituji:" jezdím na "hladové oko"...,prostě čerpadlo beroucí už z "posledního" přicucne i nějaké ty usazeniny,za ty roky zákonitě v nádrži vzniknuvší ...Ale pozor-čerpadlo je benzínem i chlazeno-a jezdíš-li na ono hl.oko-tak se nemá čím chladit a budeš ho muset za nedlouho měnit...Takže podstatně levnější variantou je tam mít alespoň nad rezervu-a jinak Ethanol je opravdu velmi účinné "čistidlo"-i na karbon(viděl jsem nedávno rozhozenej motor,hlavu,sání atd. po pravidelném asi půlročním užívání mixu E85+natural-a fakt krasavec čistounkej...!)
dobrá, takže není třeba vytáhnout čerpoadlo a rovnou mám koupit nějaký ten přípravek, jo?
stejně se cyhstám vyměnit i paliv. filtr
Nevíme o jaké jde auto, doporučení lihu (nebo Velfobinu) je dobré, v lihu se voda rozpustí a pak projde palivovým systémem i motorem. Co se týká nečistot v nádrži, třeba staré škodověnky trpěly na odlupování laku zvnitřku nádrže (někdo výše popisoval), občas jsem musel moji "tausendku" resuscitovat profouknutím potrubí od motoru do nádrže, aby se nečistoty odlepily od sací trubičky. Výměna palivového filtru ničemu neublíží,ovšem nevyřeší případný "bordel" v nádrži...
Voda je těžší než benzín , proto se usazuje u dna nádrže. Pokud by jí tam bylo více , asi by motor nešel vůbec nastartovat , jelikož benzín pro motor je čerpán těsně u dna nádrže.Vodu v benzinu lze poznat odebrání (třeba hadičkou a nebo z přívodu ke karburátoru a pod,) vzorku ze dna nádrže. Ve vzorku ve sklanéné nádobě je zřetelně oddělena voda u dna od benzinu nahoře.Pokud by u vzorku nebylo zřetelné oddělení benínu od vody , bylo by vhodné do vzorku doplnit trochu benzínu a efekt by se projevil.Jak postupovat v případě přítomnosti vody v benzínu je zde popisováno. miro
hm, pokud je v nádrži dost benzínu tak někdy staruje OK
a jindy jakoby kucká a až po zařátí jede OK a pak i když je teplý motor tak strtně super a z toho zase někdy jakoby kucká(tři válce)
takže voda to asi nebude, takže začnu tím filtrem
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.