Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Která značka auta je nejlepší

Od: masinka* odpovědí: 50 změna:

Dobrý den chtěla bych si po autoškole pořídit malé auto.Která značka je nejlepší?Má někdo zkušenost?Dík za radu.Mašinka

 

 

50 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar 2masoni

nejlepší značka? bentley, rolls-royce, lamborghini, koenigsegg, ferrari... to jsou nejlepší značky. ale tam asi malé auto nenajdete.

špatně položená otázka, na kterou nelze odpovědět .pokud máte na mysli ojetinu, tak zam řešit značku nemá smysl - tam je rozhodující péče předchozích majitelů

odpovědět lze, záleží jak konkrétně ... šel bych příkladem do té Fábie, asi motor 1.4 MPi min 50 lépe 55kW. případně diesel 1.4 TDi. S tím, že nejlepší je asi vůz do 5let stáří a zhruba najetých nejlépe 50 - 80 tisíc KM (ne třeba 170.000). To jsou takové hrubé orientační zásady. Samozřejmě jsou i lepší vozy než Fábia, ale zase cenově mohou být dražší - VW apod.

doplněno 12.07.11 14:05:

př. auta.yauto.cz/...

 

stirecek*
hodnocení

1x

Masinko na značce nezáleží, je to o prioritách. Navštiv nějaký bazar a vyzkoušej vše, co se ti bude líbit. Pak sama uvidíš, v čem se ti sedí nejlíp, v čem se nejlíp cítíš, jaký máš výhled a až si vybereš, můžeš si konkrétní vůz vyzkoušet, nejlépe víc motorů, poněvadž každý motor se jinak chová, jinak řadí a sama uvidíš. Pak můžeš brát nějaké kompromisy ohledně poruchovosti nebo spotřeby, ale pro každého je nejlepší něco jiné, proto na silnicích potkáváš rozdílné vozy.

 

hodnocení

1x

Pro ženu jsou dobrá malá auta s motorem vzadu (řízení jde lehce) nebo s posilovačem řízení. Kupujte radši od majitele než z bazaru. Inzeráty najdete v Anonnci.

malé auto smotorem vzadu *smich* tak takový jsem už dlouho nikde neviděl, pokud pominu "shade 100 nebo 105"! aloisi :D

A co ten nový malý FIAT? Nemá ten motor vzadu? A ta Š 105 by pro tazatelku - začátečnici nebyla opravdu špatná :))

 

ladinpraha*
hodnocení

1x

Ono se sice říká, že pro ženy jsou malá auta, ale ono hlavně záleží kde a k čemu se bude používat. Když se projdu po Praze, tak většina žen jezdí ve velkých a silných autech. Taky jsem si všiml, že cca 90% SUV řídí ženy. Ale on je rozdíl jezdit denně po Praze nebo si občas zajet někam na nákup. Velká auta jsou ale v každém případě bezpečnější, alespoň pro posádku.

ve městě je velmi často omezená rychlost, proto jsou všechna i malá auta bezpečná pokud mají alesp. Airbag řidiče. Pro mě jsou SUVčkaři ve městě naprostí hňupi, jedná se o vozy naprosto nevhodné do městského provozu, jak svou spotřebou, tak ostatními nároky na energie (klimatizace) tak nároky na prostor. SUV jsou po městě je nagelovaný máničky co se musí ukazovat, kolik mají lovů, ale zaparkovat skoro nemají kde, a to je dobře. V Brně se docela ted rozmáhají Hummery ... jo lidi se opravdu zbláznili, je toširoký jak trolejbus = hnus.

erikch*

@miramira a další mýtus...,jakože airbag je spásný a auto s airbagem je bezpečné...?! Airbagy jsou účinné do rychlosti 62 km/h(schválně do jaké maximální rychlosti se dělají crash testy...? a pročpak asi...?)-pak už je úplně jedno zda je či není...Takže jede-li malé "bezpečné" auto rychlostí 40 km/h a proti němu to samé "bezpečné" stejně rychle-mají nárazovou rychlost zhruba 80 km/h...Už chápete proč stále více (nejen)žen jezdí SUVéčkama apod.?! Prostě materiál,stejně jako objem motoru,ničím nenahradíš-i přes opačná tvrzení automobilek na základě tlaku ekologů snižující objemy motorů,aby plnily emisní normy...Z SUvéčka při něhodě i v nějakých 70-80 kmh mám velkou šanci vystoupit po svých,narozdíl od všelijakých "bezpečných" malých aut...

hm, vlkádáte mi do úst věsměs neco, co jsem nenapsal. Každopádně airbag lepší jeden než žádný! že.MJ. pravděpodobnost nehody dvou aut přesně proti sobě v rychl 40 + 40 km je naprosto minimální. Mj. nehody ve městech mají jistě menší následky než mimo obec díky rychlosti. A neodbíhejte od tématu, tazatelka na SUVčko rozhodně mít nebude a ani jej nechce. hm. A já bych raději jezdil po městě 50 za 5.5litrů než v SUV za 11 a víc, ale vy mě samozřejmě budete tvrdit, že to žere pod 10, ale to není pravda.

doplněno 12.07.11 19:32:

ještě musím dodat, že bezpečnost je o řidiči a ne o autě! jde o to, že silnice budou bezpečné pro kohokoli, až se řidiči začnou chovat slušně a ohleduplně, a to zatím není , je toprávě naopak. Tvrdit, že suV je zvlášť bezpečné je cesta špatným směrem - příkladem už sem viděl na netu audinu za 2Mega na 2 půlky a hádejte proč...

Kupme si všichni tedy opacnéřované tanky a bude bezpečno. Podívejte se do Thajska nebo podobných zemí, kde jezdí miliony lidí denně po silnicích i třeba bez ohranné přílby a myslíte, že tam jsou vážné nehody na denním pořádku,no právě že ani nejsou.

erikch*

nejde o spotřebu,ale bezpečnost-mám-li před sebou tunu materiálu(i za cenu,že její "tahání" mně bude stát nějaké kačky navíc za palivo)mám velkou šanci(a hlavně děti),že když nedejbože narazím na ožralýho kretena v protisměru(a je jedno zda ve městě nebo mimo-a bohužel se to může stát kdykoli a komukoli),tak z toho vylezeme celý a zdravý...Nic jiného jsem "netvrdil" a je to každého věc,ale ve chvíli kdy se proberete v nemocnici na kapačkách(a to v tom lepším případě)-ale to nejen vám samozřejmě nepřeju ,tak vám bude tak trošku k prdu,že jste jezdil po městě za 4.5 litrů benzínu...

xxx*

Pokud vysokou úmrtnost u autonehody, kterých je v těchto zemích několik stovek deně neberete za vážnou, potom vážné nejsou.

toto je šíření poplašné zprávy...pokud hovoříme (výše můj příspěvek) o městském provozu je úrtnost při nehodě naopak minimální. Jedná se totiž o nehody menšího rozsahu = plechařina, a jsou na denním pořádku, příkladem střety se šalinou, nebo nárazy ze zadu na křižovatkách, i bokem při odbočování. Vážné nehody osobních vozů jsou vesměs/v mnohem větší míře mimo obce (extravilán) v úsecích kde je rychlost 90 a vyšší. Dobytek co jezdí vožralej po městě v autě o víkendu v noci a na ostrůvku někoho srazí do této skupiny nehod nepočítám.

 

majkl*
hodnocení

0x

Ja ked som robil vodicky preukaz tak som jazdil na VOLKSWAGEN POLO 1.4 bolo to stych novsich je to male auto a vela ludi to chvalilo ze sa na to jazdy dost skvele :)

doplněno 12.07.11 11:09:

a myslim si ze je to aj zenske auto cize pre dievca akurad :)

 

hodnocení

0x
avatar miramira

Je jich více dobrých, začněme od zadu, která není zrovna nejlepší z malých aut. Třeba peugeot bych nebral, ani Fábii 1.2 s výkonem menším 47kW (47 už je celkem OK). Celkem dobrý je Ford Fiesta 1.4. Dobrá až výborná je fabia 1.4 TDi (51-55kW). Samozřejmě Golf je na solidní úrovni. v zásadě nepíšete jestli půjdete do nového nebo ojetého, příp. jak hodně starého, dale nepíšete benzín nebo diesel a podobě. Samozřejmě Toyota yaris v nynějších provedeních není k zahození má však omezenější objem kufru. Je mnoho různých přístupů jak vozy hodnotit. I fábia 1.2 jen s 40kW může někoho také uspokojit.

masinka*
hodnocení

Zdravím a děkuji.No ze začátku bych chtěla ojeté,ale spolehlivé.Mašinka

 

hodnocení

0x

Fabie, Punto ;)

 

hodnocení

0x
avatar hangar

Pokud ojetina tak raději "české" auto servis vás vyjde levněji, fiat i jiné chyyby na 4 raději nebrat...

doplněno 13.07.11 17:12:

Pro mě není auto není tak moc dopravní prostředek jako zdroj problémů...

A když jsem se určitých "poctivců" ptal co se nejvíc krade padlo jednoznačně slovo škoda-je toho nejvíc, jde to nejsnáz..

Takže asi tak..popravdě offiko servis jedinně v záruce..

Holt to beru z jiného úhlu pohledu..

Dík za nesouhlas..

erikch*

@hangar jen tak orientačně-podle čeho soudíš,že "české" vozy mají levnější servis...?! To platilo naposledy začátkem 90.let(od té doby je to jen dogma,mýtus) jen pro ilustraci u Mercedesu M3000 dělají mechanickou hodinovou sazbu za těch samých 500,- jako třeba Škodovky u Klokočky...Ale srovnávat kvalitu Mercedesu se Škodovkou je diametrálně odlišné,nemluvě o renomé automobilky,kvalitě,spolehlivosti,zůstatkové hodonotě atd...a další velkou "výhodou" Škodovky je její cenová politika na domácím trhu-ani Mercedes,nemluvě o jiných,třeba i francouzkých,japonských a dalších automobilkách,si nedovolí prodávat svá auta doma dráž než na jiných trzích-ale Škodovka vědoma si přesně podobných úvah čechů(jako uvažuješ ty s cenama servisů,a určitě i dílů)to prostě mastí,a češi stále budou kupovat jako ovce předražené škodovky doma,v domění jaký "kauf" udělali...Ale stačí se podívat na netu-čísla(ceny) stejného modelu doma a venku hovoří jasně...

 

nu*
hodnocení

0x

Jediné spolehlivé auto je Toyota Yaris, pro začátek stačí první model z roku 2000 s motorem 1.0 VVTI/50 kW

yaris má neskutečně zúžený a malý kufr. Zlatá felicia 1996 co sem jezdil.

12.07.11 19:14

zde

Která značka auta je nejlepší
nu*

první model yarise má zadní sedadla jako skládačku, dvakrát se sklopí a je tam místa na i na převozu lednice...a v zadání bylo malé auto

 

hodnocení

0x

jedině PUNTO! *palec*

Puno a ford KA byla v testech za nejoruchovější vozy.. v oblasti pidivozů

 

antoniogt
hodnocení

0x

Osobně fandím jen Toyotě a to že dělám dobře se mi každý rok potvrzuje dle TÜV . Pro zobrazení výsledků klikněte zde

jj TOYOTA *palec*, to je jiné kafe, ale poněkud drahý servis v případě potíží! :(

erikch*

kubinec-stejná reakce jako výše v tomto vlákně coby reakce na názor "hangár"...Již dávno neplatí,že škodovky jsou jak co do servisu,tak dílů, levné a nejdražší jsou amíci a japončíci...Dnes je to zhruba na stejné úrovni-ale je pravdou,že i třeba v Německu(konkrétně ACI)jsou díly levnější než u nás...,a to už je na zamyšlenou...

nu*

ale první model yarise nepotřebuje žádné opravy, jen se provádí pravidelný servis, tak proč strašit drahými díly...díly jsou drahé protože se auta nekazí a díly nikdo nekupuje, kdyby se na Yarisu každý rok po**ala převodovka, byla by po nich silná poptávky a vyráběl by je kde kdo a byla by konkurence a díly proto levné...vím o čem píšu, máme yarise s e skutečným stavem ujetých kilometrů 320 tisíc a vše až na poslední díl výfuku je původní...auto je nebourané a není na něm důvod cokoliv měnit...startuje na první otočení klíče, motor a převodovka jsou suché, nikde nic neteče ani neptolíná...chtěl bych vidět to zkorodované Punto r.v. 1999, nebo první fabii se stavem tachometru 320 tisíc...

Strašit Japoncem může akorát ten kdo o tom vůbec nic neví...

 

autos
hodnocení

0x

Hlavně né japonce,protože náhradní díly na ně jsou asi plné diamantů,jinak si nedovedu vysvětlit proč jsou tak příšerně drahé.Taktéž utíkejte pryč od Oplů,Renaultů,Peugeotů a Citroenů.Francouzi umí udělat dobré víno,žrádlo,ale auta ne.To je jedno neštěstí.Dámská auta jsou dobrá např. Ford Fiesta nejlépe turbo diesel TDI s nějakou tou výbavičkou.Je velice úsporný a výkonný.Také oktávky v dieselu jsou dobré a rovněž úsporné.No a nebo nějaký ten "volfíček" (Wolksvagnen),bývá ale dražší.Fiati také nejsou špatní,mohly by být ale na můj vkus trochu úspornější.Jo a až si půjdete vybírat auto,v případě nějaké ojetiny, vezměte si s sebou nějakého ochotného automechanika,aby Vám na fleku řekl do jakého křápu se ženete a co budete za chvíli dávat do opravy.

 

nu*
hodnocení

0x

no a pokud máte 260 tisíc, tak doporučuji Toyotu IQ, to je skutečné malé= auto

míval jsem " Micinu" galanta a jizdní vlast. SUPER , ale když se začal pak "smolit" to pak byl vitr v penežence *ee*

za 260 t. seženu ojetinu VW Pasat kombi v turbodieselu v plné výbavě ve výborném stavu, ale vy si kupte to IQ. Ale Já bych to rozhodně nikomu a nikdy neradil. = vyhozené peníze okna - Můj názor.

za 260t. by možná sehnala i fungl. novou Octavku, sice né v plné "palbě", s malým obsahem ale má nové auto a to ženské je uplně jedno, hlavně že se jí líbí barva :D

ale jak píše miramira, za ty prachy máte "káru jako dělo" *slunce*

doplněno 13.07.11 19:36:

myslím jako ojetinu

erikch*

miramira-tady musím souhlasit s nu(ačkoli většinou máme odlišné názory)-bez ohledu na názory nás tady,nebo názory kohokoli jinde-japonci jsou nejkvalitnější auta v celosvětové produkci-a to dle celosvětových statistik(i německých,k jejich vlastní "nelibosti"),nemluvě o tom,že konkrétně Toyota je největší automobilkou světa zároveň(včetně koncernů-jak GMC,VW,PSA atd.) i nejspolehlivější -a to za zhruba posledních 10 let jen první příčka...Druhá je Mazda,pak tuším Nissan a až pak teprve němci-konkrétně BMW...Takže tvrdit,že Passat je na tom lépe,je prostě dezinformace a naopak Passat se v tomto srovnání rovná,cituji:"= vyhozené peníze okna..."

stirecek*

Erikchu ještě ti uniklo porsche, to se drží na špici. Nicméně jak jsem z dotazu pochopil, tak chce něco malého, než se trohu vyjezdí. Tady bych neřešil ani spolehlivost, ani barvu nebo odřený blatník. Na vyježdění je nejlepší stará herka, kde se kvalty tlačí heverem, na brzdách se stojí vahou těla a posiluje se volantem bez posilovače. Na půl roku nebo rok to stačí, nějaký naražený nárazník nevadí a až tohle se zvládne, je člověk dostatečně připravený do každodenní divočiny :)

erikch*

Jj,pravda-ale Porsche je pro mne(asi i nejen pro mne) natolik nedostupnou kárkou(a i kdybych na něj měl-manželka s prckama by mne asi zrovna za parktičnost nepochválila...*frajer*),že to tak nějak(samozřejmě objektivně zcela neprávem) neřeším...Jinak plně souhlasím s uvedeným-"odkojen" 12 Žigulem,pěkně přehodit klíček zprava doleva,zakvrdlat a najít neutrál,žádné posilovače,kontrolka "másla" a tradá,to byla pánečku řidičská škola...

Tak zase takova Panamera nebo Cayenne nemusi byt zas az tak neprakticka auta.

Myslim si naopak, ze by Te Tvoje manzelka za obe velmi chvalila az...

...az do prvniho tankovani :)

toto je dobrá odpověď. -> bod.

doplněno 14.07.11 10:11:

pro stirecek

já bych taky Passata nebral, raději Oktávečku:)

doplněno 13.07.11 19:38:

no v prvé řadě by bylo Punto pro ženu*frajer*

nu*

Passatem s motorem PD, kterému někdo nemůže přijít na jméno jsem najel 290 tisíc km bez jediné závady, ale na servisu jsem nikdy nešetřil, jak to dělají tio co si koupí PD za poslední peníze a pak jezdí na 10 let starou naftu a nemění olej ani filtry...a kdo alespoň jednou jel pohodlným pasatem 1000 km do Paříže nebo 500 km do Bratislavy po vnaší slavné D1, uzná že je to skutečně pohodlné auto...Zadání znělo MALÉ AUTO, a když mé někdo na vyhazování, ať vyhazuje...

Pokud to berete podle tabulek TUV, tak je nutné koupit si Porsche...

stirecek*

NU: toho někoho jsi nejspíš myslel asi mě, ale nikdy jsem neřekl, že to jsou špatná auta, jen jsem varoval před možností vysokých nákladů u ročníků 05-08. Ty starší byly v průměru tak stejně "poctivé", jako ostatní motory. Mně taky nikdo nevěří,že můj bývalý escort v dieslu jezdil bez poruch na motoru a staroval i v mínus třiceti. Jak píšeš, je to jen o údržbě. Na druhou stranu je fakt, že koncernové autíčka mi k srdci moc nepřirostly, je to dáno i cenou, cenou za servis, reklamou,která slibuje od nevidím do nevidím, ale záruka jen dva roky. Taková kia je už líbivá, jezdí to stejně jako wv, nic neslibuje, ale dává sedm let záruku, navíc taková sportage je líbivější než nějaká krabice od wv. Koncern už dávno neplatí za "značku kvality" a ten kdo si ho kupuje spíš jakoby chtěl ostatním říct - já na to mám. To je můj názor.

známý angličan mě již před léty varoval : "don buy Toyota" , belive me!. nějakej pátek to je. No jestli někdy v autorecenzích bude srovnání pasata a toyoty ve neprospěch VW, tak si to rád přečtu. Nevýhodou VW pro čecha bývá cena.

erikch*

každý máme nějaký názor,zkušenosti-krátký příběh,zkušenost, z přelomu tisíciletí,dovezl jsem si tehdy R Safrane 3.0V 94 rok,se zakázkovou výbavou pro nějaký františkánský řád(Baccara "na druhou"-pro ilustraci 4-zóna klima,všechny másážní odvětrávané sedáky atd.-to co ani dnes v Passatu nikdy mít nemůžete,protože to prostě koncern v Passatu nedodává...) a v zimě,nejsem si jist zda 00 nebo 01, bylo pár dní u nás v Krkonoších přes noc asi -27 st.,ráno příjdu k autu,sednu a cvrnk-napoprvé...soused měl tehdy nové aktuální VW Passat B5 TDi,asi čtrnáct dní, za zhruba čtřitvrtě mega a nenatočil to...To byl jeden z natolik přesvědčivých argumentů o "kvalitě" koncernovek,že aby nové auto za tyhle kačky v zimě nenaskočilo-to bych jim ho být sousedem v tu chvíli"šel hodit zpátky na hlavu"...To se prostě nedá nijak okecat,to je smutný fakt...

doplněno 14.07.11 14:36:

nu-tím jsem jen tak ilustroval a srovnával kvalitu jetého francouze a nové B5ky-samozřejmě že tam soused nenacpal hned v prvních dnech naftu někde z bagru-to je snad jasný,že tankoval(v zimě ani v Krkonoších jiná možnost není) tzv.zimní naftu a na Benzině jako takové-ono to "zmrzlou"naftou ani nebylo...

doplněno 14.07.11 14:42:

nu-a ještě doplním ani dnes není takový Safrane za pětikilo,stejně jako Bi-turbo(10 -11tisíc Éček výše)jsou to raritky a ty stojí kačky(Eura)-pokud je vůbec seženeš-protože každý majitel ví co má a časem cena jen roste,takže není-li v tísni,neprodá to...,ne jako u Passatu,tam cena pouze klesá...

nu*

dnes ej takové safrane za 500 eur, ale když si přečteš cos napsal, benzinový třílitrový šestiválec a dvoulitrový naftový čtvyřválec, je jasné do koncernového naftového auta při teplotě minus 27 stupňů měly být natankována nafta odpovídající kvality,to bys mohl vědet...A mimochodem, teď když se do EU nafty bude povinně přidávat 6,1 procenta řepky z původních 4 procent, bude to ještě horší...

 

hodnocení

0x

Nejlepší auto je služební s možností osobního používání, to potom na značce nezáleží... :)

 

To tazatelce jiste velmi pomohlo.

p.s. Jako OSVC mam take auto sluzebni s moznosti osobniho pouzivani a na znacce mi samozrejme zalezi :)

kecal

Pro normální ježdění je celkem jedno,jaké je to auto.Hlavní je,koupit auto po člověku,který o to pečoval a ne po blbovi,kterých je dost a kteří jen jezdí a na ostatní kašlou.Aby mělo pozinkovano kastli,jinak bude hned rezavět.Do roku 2000 měly pořádný pozink jen asi Peugeot,Citroen,Škoda Octavia,Audi.Vše ostatní hnije.Starší Peugeoti mají sice pozink,ale za motorem vespod jsou dutiny,kam cáká voda a celé auto je zdravé jen ty dutiny jsou shnilé a auto neprojde STK,protože každý je líný se podívat dospod a vystříkat to resistinem.Je to jediná bolest karoserie na Pežotech.Nejlevnější starší auto z bezvadnou kastlí pozink je Citroen Xantia,Citroen ZX,Audi.

dnes se mi nějakej "JARYSÁK" se pokošel mě dostat! chtěl mi ujet!

na rovince "měl problém" NEUJEL *uf*

ale ve stoupání mě ujel,*bum* to je fakt, (to že jsme byl plně naložen,na to kašlu) ale ve městě jsem ho opět dojel*ua*

Takže Toyota vs Punto 1: 1, ale berte to s hódně velkou rezervou *smich*

 

mutozen*
hodnocení

0x

TOYOTA nejlepší na todle.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]