Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vraceni auta do bazaru na základě servisu?

Od: lukeluke odpovědí: 6 změna:

Dobrý den,
chtěl bych požádat o radu. Před 3 týdny jsem koupil auto v autobazaru. Vše bylo v pořádku, řekli mi, že auto bylo bourané, ale jen lehce. Nikde žádné jiné závady. Po ujetí cca 700km se rozsvítila kontrolka motoru a v servisu mi bylo řečeno, že je tomu na vině filtr pevných částic a měl by se celý vyměnit a že to má vliv i na turbo a to bude možná taky v hají páč nefunguje tak jak by mělo. Filtr by měl vydržet 160-180km, tachometr má najeto 85km. V servisu mi bylo zároveň doporučeno auto reklamovat (vrátit).
Tak bych se chtěl zeptat, v případě, že bych žádal o vrácení peněz mám právo i na peníze co jsem do toho vrazil ještě před touto větší závadou? Mám na mysli výměnu oleje, olejového filtru, prachového, pilového, brzdových destiček, diagnostiky které vedli ke zjištění závady apod. V servisu kde jsem toto měnil hned po přivezení auto mi bylo řečeno, že vše bylo třeba vyměnit, protože to bylo pořádně zaneseno a brzdy sjeté na kov. Za tuto opravu (servis) jsem předtím po bazaru peníze nechtěl, protože sem si říkal, že jsou to vesměs věci, které bych dal vyměnit tak či tak (pro můj klid), ikdyby mě řekli, že to měnili.
Děkuji za jakoukoliv reakci.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jarda3*
hodnocení

0x

IMHO je uplne zbytecne to reklamovat, to se da povazovat za bezne opotrebeni a stoceni tachometr by byl dost velky problem dokazat (a stejne bude ve smlouve asi stav tachometru a ne najete kilometry...) Jedna se o spotrebni material, filtr muze pri nevhodnem rezimu provozu odejit i docela brzo.

 

hodnocení

0x
avatar 2masoni

souhlas s předchozím příspěvkem. u auta s FAP se prostě musí počítat se zanesením i před intervalem, který se udává . hodně záleží na stylu jízdy. stočené kilometry, i kdyby se podařilo je prokázat, se v ČR legislativně nijak neřeší...

FAP lze vyčistit za pár korun. není to sice zcela košér, ale dělá se to...

lukeluke
hodnocení

No nerekl bych ze je to otazka par korun. Jedna se o focuse v nafte 2006, bavime se tedy o DPF filtru s katalizatorem. Neorigos 11 000, to se mi zda moc, ikdyz je to podle vas spotrebni material a to nemluvim o turbu, ktery je patrne nacnuto diky tomu, ze si s tim filtrem uz nekdo hral... Uz ve dvou servisech mi rekli ze ta chyba ani nejde vymazat. Takze tak

jarda3*

Oprava za 11000 je u moderniho dyzlu v kategorii zadarmo, co budete rikat, az odejde cerpadlo a vstriky, to je tak za 40 a vice tisic... Jo setreni u moderniho dyzlu na spotrebe neni zadarmo...

 

rotoped*
hodnocení

0x

Filtr pevných částic vyndat, přeprogramovat a jezdit bez něj. Naprosto primitivní a trvalé řešení.

 

peppe
hodnocení

0x

Ja by som to vrátil a požadoval zaplatiť aj moju investíciu do auta! Raz sa tam začalo niečo kaziť... je to predsa v rámci skrytých závad. Nekupuješ to auto preto, aby si odtiaľ niečo vyberal a pritom za to zaplatil a zároveň si to chcel predsa aj plne využívať.. nevidím logiku..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]