Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,stalo se mi že při tankování u škody 120 jsem zapoměl přidat aditiva do naturálu 95,ujel jsem tak asi 40kilometrů než jsem si na to vzpoměl,nikdy dřív se mi to nestalo,nevím na co jsem myslel
Otázka je jestli se nemohlo něco stát motoru,to auto je moje veliká záliba a asi bych si to nikdy neodpustil kdyby se mu něco vážnýho stalo
Jinak vypadá že motr jde jak dřív,ale radši chci slyšet radu někoho skušenějšího,celkově má najeto kolem 370 000,před 5 lety dělána GO(ventily,rozvody,výbrus válců a kliky,vyčištění od usazenin)dříve normálně klasicky ježděn na special 91,potom na natural 95 s aditivy
Díky
Xyo, motoru ani ventilům se se nic nestane. Dokonce ani kdyby jste "vyjezdil" celou nádrž. Dokonce mnoho lidí to tak dělá, že na jednu nádrž aditiva dají a na druhou ne. Když se začínal prodávat bezolovnatý benzín, tak to dokonce tenkrát potvrdila i AZNP M.B. , že stačí "střídat nádrže". Pokud by se jezdilo na naturál stále, časem by se ventily podpálily , ale po 40 km je na sedlech ventilů stále dostatečná vrstva.
nejsem zkušený,ale myslím si, že to může oddělat ventily, teď záleží na tom, jestli těch 40 km. stačí.
to je pravda. Já mám bohužel Forda na plyn a radši jsem tam přimazávání sedel nechal namontovat. Potkali mě podpálené ventily a celková generálka motoru. Dal jsem to do značk. servisu a byl jsem tam za 60 tis.
Ojezdil jsem už 3auta na LPG Vaz 05,Škoda Felicia a nyní Renault scénik bez jakéhokoli "přimazávání" absolut bez závad na motoru,zkrátka to chce nejezdit jak "prase".
a jaký má vliv ježdění jako prase na spalování plynu? jezdím už 20 let bez nehody,nikdy se mi žádnej motor nepo..., tak nevím. Ale je pravda, že když bude auto stát v garáži, tak se s ním nic nestane.
S každým autem jsem ujel ca 150 000km,bez nijakých aditiv ,o stání v garáži nelze mluvit,vozil jsem za autem vozík s bombami na svařování ca600kg s materiálem,takže žádný lébuš auta neměla.Jasný?A řp.mám od r.1965 taky bez nehody.Nejde o to jak rychle,ale třeba 60km na 1dničku na plný plyn jak to dovedou třeba ženský.
Pokud je na ventilech nejaka ta vrstvicka z aditiv, po 40km bez se IMHO nestane vubec nic, rekl bych ze i 200 by to vydrzelo. Ja teda u S 1203 primazavani do plynu mel, udelal jsem to samodomo - injekcni strikacka do sani u karburatoru (tusim do hadicky na podtlak ovladajici predstih) a nadobka s benaditem za sedackou, nasavalo si to samo a fungovalo to skvele. Jinak to ventily odrovnalo, zvlast cerstve zabrousene bez predchoziho provozu na special.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.