Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jawa mustang klikovka

Od: kubu odpovědí: 2 změna:

Dobrý den koupil jsem si motor z pionýra asi za 300 Kč.Když sem ho začal ho začal rozdělávat,tak jsem zjistil ,že jetam alternátor doslova narafičenej a v klikovce kde má být vnitřní závit na rotor je jenom díra bez závitu.Nevíte co mám dělat.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar axus

Tam ma byt tusim M5 nebo M6. Spis ale asi ta M5 - vzpominam, ze to byl takovy divny rozmer...

Ted si nejsem jistej, jestli ale zavit zacina hned na cele hridele nebo je zapusteny hloubeji. Takze jeste jednou projistotu zkontrolovat, jestli zdanliva dira bez zavitu neni pouze zvetsene zahloubeni pred samotnym zavitem.

Pokud tam skutecne neni, tak vyriznout novy, vetsi zavit. Materialu by na to melo byt dost. Pokud by pak nejak zlobil vnitrni prumer rotoru, tak misto vetsiho sroubu pouzit steft, ktery bude mit vetsi pouze zavit do kliky a zbytek driku bude mit puvodni prumer.

Dalsi moznost je samozrejme sehnat jinou klikovku.

kamill*

Potvrdzujem M5x55 jemné stúpanie ,dlžka zavitu cca 20mm . M6 bez problemu .Kužel a pero je ok? Problem ste si urobili ,ak magnetický rotor neumiestnite do Fe uzavreteho kružku ,ktorý zabráni odmagnetovaniu

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]