Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Chybí olej v prevodovce

Od: lukiiisl odpovědí: 5 změna:

zdravim,zajimalo by me jak velkej je pruser nemit v prevodovce u auta olej? u predchoziho auta Fiat tipo 1,7D sem ho nemel pekne dlouho a porad dobre jezdil,nebyl tam olej asi pul roku ne li vic,a ted mam jiny snad i lepsi olej a vim ze tam mam bud strasne malo nebo zadny olej,je to velkej pruser?jak hodne s tim muzu najezdit bez oleje?vzdy tam asi po 14ti dnech naleju asi 1,5litru at se to aspon promasti nez za dva dny vykape a pak zas bez oleje...

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ar*
hodnocení

0x

Tak asi nemusím psát, že olej v převodovce (v tvém případě,zároveň i v rozvodovce) je potřeba. Ani ozubeným kolům a už vůbec né ložiskům nesvědčí "honění" na sucho. Nebude nakonec nejlepší vyměnit simeringy na poloosách u rozvodovky. Tam je nejčastější únik oleje. Jeden simering stojí cca 100Kč jsou tam dva.

 

hodnocení

0x
avatar magdon

Pokud budete skutečně bez oleje, je to po pár kilometrech na totálku. Jestli chcete s autem ještě chvíli jezdit musíte převodovku přetěsnit. Včera bylo pozdě.

 

olaf71*
hodnocení

0x

není levnější přetěsnit, než pořád dolévat?

 

erikch*
hodnocení

0x

jak psal ar-nejlevnější variantou je výměna simerinků poloos z diferáku(on ten olej nemá kudy jinudy-pokud není drblá skříň samotná)-nevím sice o jaké jde konkrétně auto(kvůli přístupu),ale všeobecně vyndat poloosy,sundat diferák,eventuálně celou převodovku-ty mršky simerinky se totiž musí dát zevnitř,což je na tom sice trošku blbý,ale pořád levnější než shánět jinou převodovku,že...Pokud bys to náhodou dělal sám,bacha na vyndavání poloos,resp. ty "kameny" a jehličková lóža(to v čem to tam vevnitř drží)-prostě tady hodně opatrně a v klidu-stejně pak s nasazováním zpátky...

 

jabraka*
hodnocení

0x

Vlastnil jsem Škodovku,které jsem vyměnil olej v převodovce a vypouštěcí šroub jsem pořádně neutáhnul.Vyjel jsem na cesty po Krkonoších a na zpáteční cestě mi začala převodovka vydávat zběsilé zvuky.Bylo to jako bych za sebou táhnul sběrnu železného šrotu.u nejbližší benzinky jsem dolil olej a to co nejhustší.Po dvaceti kilometrech se rámus vrátil.Vydrželo to do Prahy a pak to bylo dramatické,když jsem tenkrát po Václaváku táhnul ty svoje sběrné suroviny.Za prahou jsem doplnil další litr oleje a dojel na čtyřku domů.Ta totiž dělala nejmíň rámusu.Pak jsem zjistil,že tomu chybí vypouštěcí šroub.Převodovku jsme rozebrali a konstatovali,že tomu nic nechybí,jen ten šroub.

JABRAKA

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]