Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, nejsem žádnej velkej technik ale chtěl jsem si udělat v autě nějakou pěknou Muziku tak do 3000 Kč myslíte, že by se našel někdo kdo by mi mohl něco sestavit
stačí do odpovědí... jednalo by se mi o 2 repráky vepředu a něco do kufru
předem moc děkuji za pomoc
p.s. mam fabii I RS a nevím jaký je tam rozměr předních reproduktorů, ale to by nebyl problém zjistit
ZA MALO PENEZ MALO MUZIKY.
Prepac ale za 3000 SK nekupis ani poriadne radio.Na rady typu 3-pasmove repro dopredu...tym sa ani nezaoberaj.Kup si 2-pasmove komponentne repro kde ma kazdy reprak vyhybku.Priemer reprakov vo dverach je 165mm.vyskove uz nerozhoduju pretoze nieje problem z laminatu vyhotovit domceky na osadenie vyskovych repro,ocalunit kozenkou-ciernou.3 pasmove repro nezahraju nic pretoze jedna membrana repraku rozochvieva vzduch a rusi sa kmitanie ostatnych dvoch membran.
Takisto nesuhlasim s tvrdenim ze kufor funguje ako ozvucnica.Pretoze sa pri pri rychlosti nad 60 km stracaju basy vplyvom hluku od pneu atd.Dotycny asi este nepocul poriadny "kick"
Do Fabie som robil zostavu : autoradio ALPINE 9853R
predne repro aj s medzikruzim s MDF:GROUND ZERO GZRC 165
Ozvucnica (subwoofer) bola na zakazku cca 7500 SK este vtedy,vazi cca10kg aj s reprakom GZ 12XS-AL. (700W-sinus)
zosilovac HERTZ EP2X- pre napajanie subwoofera.
auto vytlmene s DYNAMAT EXTREME a DYNAMAT CAR,samozrejme aj ANS pena.
Nerezonuje nic.Tie komponenty som kupoval v roku 2008-9 tak si to vygoogli ked chces ceny.mozno tych tvojich 3000x6
Ak sa chces vzdelavat kukni : go4sound.sk
forum vyslovene na autohifi
Ono mnozstvo reprakov ako to tu niekto pisal je nanic ked su montovane na holy plech ze?...vsak preco to asi rezonuje ze.?