Nejste přihlášen/a.
Dají se nějak zjistit skutečně najeté kilometry v autě? Mám opel astra 2.0 DTI r.v. 2004 Ptal jsem se mechanika a ten mi řekl, že už se to dá smazat i z řídící jednotky a pak už to zjistit nejde. Je to dovoz z itálie. Pochybuju, že to má najeté přes 100 000 km i když je to po první majitelce. To jsou ty bazarové kilometry. Vše okolo 120 000 km.
Já nevím jak u OPLA, ale u koncernu VW to jde. Málokdo to ale ví. Přes Vag k can commander to dokáže odněkud načíst skutečný počet km, který je prý nesmazatelný. Nevím... Viděl jsem oktávku, 120.000 na tacháči a skutečný stav byl 360.000. Byl jsem u toho, když to jeden známý zjišťoval právě přes výše uvedený program a kabel.
Vše co lze zapsat lze i smazat, každou pamět lze upravit a naformátovat, řídící jednotku vyměnit, jde jen o to co vyměnit a co čím nahradit a za jakou cenu...Na Vašem místě bych raději nepátral, mohl by jste z toho mít infartkt...Samozřejmě že všechna auta z Itálie jsou po prvním majiteli a mají najeto od 119 tis do 149 tis km, bez ohledu na to, zda jsou 8 nebo 17 leté...kdyby na čelním skle auta vystaveného v bazaru nebop na internetu bylo reflexní barvou napsáno 349 tis km bez záruky, kdo by to asi koupil
Doporučuji pořádně prohlédnout auto. Pokud má auto narajtováno 350000, bude míra opotřebení interiéru i exteriéru naprosto odlišné, než u vozu s třetinovými kilometry. Volant, potahy, sedačky, pásy, nápravy, spodek auta, motor, panty atd atd. Vzhledem uváděnému stavu km může mít více věcí podezřele nový nebo naopak "ošoupaný" stav. Vše se samozřejmě dá vyměnit, ale ne vše se vyplatí vyměnit vzhledem k prodejní ceně, když do bazaru v mnoha případech stačí auto pořádně uklidit a naleštit... kdo se v autech vyzná, pozná i podle seriového čísla motoru, že se např v dané sérii vozů v době výroby nedodávaly a podobně...