Nejste přihlášen/a.
Dobrý den poradili byste mi někdo s, otáčkoměrem? při jízdě lítá ručička, kamarád se pak zkoušel podívat čím to bude, a rozpojil hallův snímač a sprejem to očistil, a měl sem 2 týdny pokoj, ale ted to dělá znova nevíte někdo co stím může být? jo a přináší to vadu aj při startování že startuju a dlouho nic, pak pustím klíček ( abych zbytečně nevybíjel baterku) a jak to pustím tak to jde.
Takže je logicky ten snímač vadný.Možná stačí vymontovat a vyčistit,ten kámoš čistil asi jen kontakty.Snímač bere puzy na zapalování,proto to blbne.
a myslíte že to bude opravdu ono? jak sem i psal že to souvisí i se startováním tak občas když to nechce nastartovat jak to pustím ten klíček, a jakoby do vzduchovýho filtru vrátil vzduch, je to hnusnej vzduch, jako by vyflusnul a zatřepe se to.
Rádo se stalo,tohle jsem vyřešil na svém autě,jak jsem měl ten půjčený tak jsem jel hned koupit nový.
doplněno 10.05.11 08:45:Je mi líto,ale všechny cesty nejsou přímé jako ta moje.I ciryl může mít pravdu,byl jsi u toho,když čidlo vyndával z auta?Bylo to opravdu to fungující?
Diagnostika na dálku je mnohdy k ničemu, ale popis vady startování ukazuje spíše na vadnou elektrickou část spínací skříňky.
nene, ono to souvisí s otáčkami , když mi to tenkrát šlo, tak sem startoval bez problémů, a ted když otáčkoměr lítá, tak se mu startovat moc nechce. spínací skříňkou to asi nebude..
Reaguji na aj při startování že startuju a dlouho nic, pak pustím klíček ( abych zbytečně nevybíjel baterku) a jak to pustím tak to jde. Jestli jsem to správně pochopil - pak při startování roztočený starterem motor zabere až vypnete starter. To může znamenat, že aku má malé napětí z důvodů slabého aku nebo přetížení aku starterem, který má poškozené vinutí nebo je zaneřáděný starými uhlíky ... Pak muže být při startu nedostatečné napětí pro zapalování, vstřik. ventil, computer ... Také jsem měl u mé R19 podobné velké problémy se starty. Na starteru jsem vyměnil uhlíky, stočil komutátor ... a starty OK
tata to dneska startoval tak 20 x, a nic jinak svíčky byly měněny, před pul rokem zhruba, vyndali sme jednu svíčku, nasadili na FAJU a ukostřili o motor, jiskru to hodilo samozdřejmě,pak jsem to dal zpět tu svíčku, a 2 se podařil start, a na po 3tí už to zas nešlo
jo a otáčkoměr, blbne furt
jen tak mimochodem-jak jsou na tom kabely,včetně přívodu od cívky...? Takovéhle startování-nestartování má často na svědomí i třeba mikroskopická prasklinka(to co ano člověk nepostřehne),už to probíjí-občas pohybem motoru v silentblocích se to "chytí",ale jinak přesně takhle-10x dokola a nic,pak třeba jo a zase 10x dokola a nic...Jinak kabely bych doporučil Teslácký(mám je taky na R19 ventilu,mimoto osvědčené z x aut už kolik let),mimojiné že třeba nestojí ranec za vysokou kvalitu,i "nechutnají" těm mrškám kunám,což je dost zásadní +
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.