Jak udělat hlavní vypínač Autobaterie?

Od: Datum: 01.12.12 21:38 odpovědí: 16 změna: 03.12.12 17:37

Dobrý den rád by jsem se zeptal jestli lze udělat hlavní vypínač autobaterie v autě a pokud ano tak jak? Mam namysli to že by sem někde udělal vypínač a vždy třeba na noc vypínal komplet elektriku a nemusel jsem vytahovat konektor od baterky, mam pocit že my auto vybiji baterku možná alarm,možná dálkové proto by jsem to rád vypínal a mohlo by to být třeba i v motorovém prostoru.
není nic lepšího než ráno přijit hlavně mrazech a baterka K.O a to je nová a dělá to už druhá tamta byla taky nová ;)


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: hop®
Datum: 01.12.12 21:45
 
Ohodnoceno: 1x
 
Od: axus®
Datum: 01.12.12 21:54
 
avatar

Jejda. Za 555Kc?

Na to staci klasickej traktorovej odpojovac baterie. K dostani od cca 150Kc (podle napeti a provedeni).

Sice nebude drzet rovnou na baterii jako tenhle fesackej, ale nejakej plechovej forichtung na prisroubovani na vhodne misto se udela za pul hodky a hlavne zdarma.

Presmiknout minus kabel, napojit, namontovat na forichtung a je to. Prace na hodinku.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 01.12.12 22:53
 
avatar

No, on ten ,,traktorovej´´ už taky trošku podražil :

http://www.auto77.cz/akumulat…-24v-75a-max-1000a-oa001.html

Používal jsem ho v Š 100 a ve W 353, ale to byla auta, kde jedinou elektronikou byl přerušovač blinkrů, takže bylo i lepší, když byl akumulátor odpojený. Zato dnes jsou auta elektronikou natolik prošpikované, že bych se rozmýšlel ten aku odpojovat - už kvůli odkódování rádia, nastavení hodin a já nevím čeho všeho.

 
Datum: 01.12.12 22:17
 

Záleží také na tom, jakou značku a typ auta máte. U nových aut se při odpojení akumulátoru zablokuje autorádio, což vyžaduje znát kód a také nefunguje alarm atd.

 
Datum: 01.12.12 22:21
 
avatar

Ohledně odpojovače aku už kolega odpověděl. Já bych se zaměřil na odstranění příčiny. Změř klidový odběr spotřebičů, pokud je moc velký, postupně odpojuj pojistky, abys přišel, jaké zařízení takhle moc žere proud (alarm, centrál, rádio...). Taky prověř dobíjení. Potom nebudeš muset řešit vypínání baterky přes noc.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: buss®
Datum: 01.12.12 23:05
 

Ano, jistě, jmenuje se to - odpojovač baterie/akumulátoru. Dává se to na kostru, tedy na -, pokud se minus kostří.

doplněno 01.12.12 23:07:

Joo, pamatuji, že jsem to měl už v KdF 82 originálně.

 
Datum: 01.12.12 23:06
 

Klidek mam felici ;) tam moc elktroniky taky zase není ;) jen alarm,radio hodiny,dalkové ovladaní a pamet řidicí jednotky ;)
mimochodem že sem narazil na řídicí jednotku nevite po kolika dnech bez elktriky se vráti do továrního nastavení?

Datum: 02.12.12 00:40
 

Doporučuji ten přímo na svorku mínus, co napsal Hop.

Jinak se z bezpečnosti odpojuje vždy mínus. Pokud by vypínač byl jakkoliv poškozen, tak aby se dotkl mínusem o skelet vozu s mínusem a nic neudělal (tedy zkrat a požár nenastane)

doplněno 02.12.12 00:43:

http://www.agrozetshop.cz/odp…minus-pol-k-baterii/d-101662/

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 02.12.12 10:24
 
avatar

...jen alarm,radio hodiny,dalkové ovladaní a pamet řidicí jednotky...

To se Vám zdá málo *sok*? Všechno tohle budete muset před každým ranním startování znova nastavovat.

 
Datum: 02.12.12 10:40
 

řidicí jednotka se srovna sama, hodiny mě moc netrápej, alarm sem nikdy problem neměl a rádio se mi stejně vynuluje když otočím klíčkem a batarka KO ;) příčina no možná by o bylo lepší ale dražšší a auták bude denen v provozu už jen par měsícu cca 2 - 3 ;) jj lonskou zimu a starou baterku sem u jednoho auta měl obden venku a nikdy mi to nic neudělalo ;)
jak novejší 15 let? to je blbost ne? kámoš má octávku 2008 model a chtěl vetší baterku než mu dali ve fabrice tak si ji normoš koupil akorád si odevřel dveře aby mu nezaskočil náhodou centrál no a nic dělat nemusel jen si o 15 minut dát dopředejc hodiny a odkodovat Rádio s GPS ;) a hned frčel nic se s tim nestalo a jezdi do ted..

Datum: 02.12.12 11:24
 
avatar
Do továrního nastavení za 15 minut, optimální nastavení (adaptace) asi 15 - 30 km...
Během adaptace zvýšená spotřeba, horší reakce na přidání plynu a tak ;)
 
Datum: 02.12.12 10:21
 
avatar

A nebylo by rozumnější odstranit příčinu vybíjení? Když odpojíte baterii u auta novějšího, než 15 let, dost si s tím zkomplikujete život. (Jinak žádná novinka, bylo to už na Aerovce těsně po válce).

 

 

Datum: 02.12.12 10:47
 
avatar

Mě felicie taky vybíjela. Opravili něco na alternátoru, regulátor nebo co. Za 500.-

 
Datum: 02.12.12 11:20
 
avatar
diodu
 
Od: ladaadal*
Datum: 02.12.12 11:33
 

No, pokud se ti vybíjí baterka, tak to není normální, v první řadě bych pátral po příčině než dělat nějaký zbytečný vyfikundace.

 
Datum: 03.12.12 17:37
 
avatar
Je lepší odstranit příčinu jak už zde zaznělo. Taky martinhajek napsal proč. Auto bude pro tebe cizí, protože se vymažou mapy a pro znovunacteni je třeba dodržovat nějaký způsob jízdy, jinak se může srovnat až po sto nebo i více km. Ovlivní to nejen dynamiku ale i spotřebu. Pak se vypínač může dalece prodražit na palivu a neoredvidatelnem chování motoru.
 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.