Kontrolky rezerva paliva a teploty

Od: Datum: 01.12.12 20:25 odpovědí: 5 změna: 21.01.13 21:12

Zdravím, při zahřátí motoru se mně nehýbe ručička v ukazateli teploty. Na ukazateli hladiny paliva se mně hýbe ručička a ukazuje, ale nesvítí kontrolka rezervy. Mám vozidlo favorit karburátor 1988.

http://www.automobily-nahradnidily.cz/?st=detail&id=377&titulek=AKCE+-+V%DDPRODEJ&titulek2=Teplom%ECr+Favorit+star%FD+typ++**+POSLEDN%CD+1+KUS+**

http://www.evv.cz/zbozi/33000…8-palivomer-favorit-92-hneda/


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ar*
Datum: 01.12.12 20:33

Nesvítící kontrolka - nejspíše prasklá žárovička. Vyndat budíky a vyměnit. Při té příležitosti překontrolovat zapojení konektorů a když pak nebude ukazovat teplotu, mrknout na čidlo teploty jestli nevypadnul (nezoxidoval)konektor, klidně i "prozvonit" kabel. Předpokládám , že termostat funguje a nepouští vodu do chladiče hned, ale až po ohřátí na P.T.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.12.12 21:21

Teploměr:

Na termostatu u hlavy motoru vede jeden žlutý nebo černý (dle modelů) drát na Faston 6.3 konektor do čidla. Spoj ho vodivě s mínus nebo na blok motoru. Po otočení klíčkem musí teplota vyletět na červené pole a hlásit přehřátí. Pokud se tak stane, tak je budík OK, ale čidlo je špatné. Pokud se tak nestane, tak je vadná kostra budíků (bíle vodiče a Fastony 6.3 na volantové vzpěře za budíky) nebo vadný budík nebo zlomená drát v mot prostoru k čidlu.

Palivoměr:

Většinou uhnije kontakt na reostatu plováku palivoměru. Vyjmy zadní sedadla a odhrň koberec. Otevři servisní poklop a uvidíš na přírubu, ze které vedou dráty a hadice.

Žlutý a Modrý: Měření paliva

Černý: Spínání hladového oka rezervy - žárovky

Bez označení: kostra

Odpoj Černý a spoj ho vodivě s mínusem nebo někde s něčím kovovým, co je spojené ze skeletem auta a tudíž i s mínus baterky. Po otočení klíčku musí svítít rezerva. Pokud ne, tak je to žárovka nebo špatný kontakt někde na desce budíků (oxidace spojů).

doplněno 01.12.12 21:23:

http://www.amd-autodily.cz/el…oje-otackomery-snimaceot.html

Pokud po ukostření kontrolka svítí, tak je vadný plovák

Ohodnoceno: 2x
 
Od: robokop*
Datum: 21.01.13 19:53

Zdravím, odpojil jsem černý kabel od plováku a po otočení klíčku se na palubce ukazuje vyší množství paliva než je v nádrži (připojení černého kabelu).

Datum: 21.01.13 20:31

Odpojil jsi špatný!

Odpoj ten drát, který vede na černý Faston, ne černý drát od modrého nebo žlutého Fastonu!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.01.13 21:12

Měl jsi udělat toto:

Odpojit ze svazku drát na spínač rezervy a propojit ho vodivě (opakuji vodivě!) s kostrou a ta je buď viz. obr, nebo kdekoliv na skeletu (kovu karoserie) auta.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.