Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Co koupit za ojetinu

Od: picmis® odpovědí: 12 změna:
Potřebuji poradit s koupí ojetiny, rozhoduju se mesi fabii 2001,focusem 2000-2001, peugeotem 206 2001,všechno v krátké 5dveřové verzi, auto nebude nebude určené na žádně dlouhé tratě tak asi benzin.

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ar*
hodnocení

2x

Z těchto třech, pro někoho jasná volba Ford Focus 1,6 16V, 74 kW. Peugeot 206 je podstatně menší, menší je i Fabie navíc jedničková "fábka" je ohyzdná,ale to se subjektivní někomu se líbí.

doplněno 27.04.11 11:50:

Dostupnost a ceny náhradních dílů je vcelku stajné. Focus je na tom s poruchovostí o něco lépe. Je to ,ale v průměru nikdy nevíte jestli zrovna váš kousek bude nadprůměrný nebo podprůměrný. Rozhoduje údržba vozu. Clio nebrat.

doplněno 27.04.11 12:26:

Zima® " Díly se na tyto auto seženou bez problémů, to je taky jeden z důvodů proč volíme Škodu" toto už je v dnešní době jen mýtus. Pokud nemáte nějakou zámořskou raritu, tak díly na většinu běžných aut seženete naprosto bez problému, buhužel někdy i laciněji naž na vůz domácí provenience.

 

zima*
hodnocení

2x

Doma máme dvě fábie. Jedna 1.2. koupená nová, druhá 1.4. jako ojetá rok výroby 2003. Obě jezdí bez problémů. Do ojeté se muselo vložit více financí na nějaké opravy. Díly se na tyto auto seženou bez problémů, to je taky jeden z důvodů proč volíme Škodu.

doplněno 27.04.11 12:47:

Tak já osobně jsem se setkala s lidmi, kteří mají zahraniční značku a měli problémy sehnat náhradní díl. Bohužel už nevim co to bylo za značky. Netvrdím, že to byly výše zmíněné auta. Možný je, že žiju v menším městě a autoopravny tu nejsou tolik zásobený :-D

jarda3*

Dily se v soucasne dobe shaneji na internetu, jde spis o to, co se da sehnat levneji v druhovyrobe atp. Tam rozdily mezi znackami a dokonce i typy aut jsou, spis se da rict, ze cim je auto vetsi kram s castymi poruchami, tim jsou na nej dostupnejsi a levnejsi neoriginalni dily...

 

eulalie*
hodnocení

0x

Rozhodovala bych se ještě podle ceny práce v autoservisu na příslušné značce auta a ceny náhradních dílů, jelikož ojetina vyžaduje častější údržbu a výměnu nefunkčních dílů. Aby se to ve finále moc neprodražilo.

hodnocení

Právě proto se ptám, za auto bych chtěl dát max tak 60 000 kč, a chtěl bych vědět, které z těchto aut by mohlo výce vydržet samozřejmě obecně, já vím, že záleží konkrétně na stavu toho auta, zajímalo by mne jak je to z nahradníma dílama atak. Ješte mě napadlo clio tak 2002.

eulalie*

Aha, tak to bych asi vybrala tu Škodovku, je to domácí výrobce...

erikch*

eulalie-to je bohužel stále hojně rozšířené dogma-že tuzemská značka je levnější-není ,a lze se poměrně jednoduše přesvědčit srovnáním stejného dílu(např.př.světlomet,nárazník nějaká plechařina)u zhruba stejně starých modelů,příkladem třeba Fabia 2001 a P 206 2001-už je to sice delší dobu,ale názorně se zde řešilo totéž(dal jsem si i pro ilustraci tu snahu a nahodil cenové srovnání z různých e-shopů autodílů,jasně z něj,bohužel pro podobně smýšlející,vyplynula cenová nadsazenost dílů Škoda...) A ještě poznámka-třeba P 206 se vyrobilo víc jak 4 miliony kusů(kdyby náhodou,nebrat ale onu 1.1,spíš 1.4),což mimojiné znamená velká dostupnost(i cenová)dílů,znalost auta mechaniky-určitě se každý kdo trošku opravuje auta s nějakou setkal-prostě 206ka je vcelku povedená a nejsou s nimi žádné mimořádné problémy...A nemluvě o designu-kam se na 206ku hrabe strohá,úzká(i vevnitř)Fábie-o druhé řadě nemluvě...I když každému se líbí něco jiného,ale chtě nechtě francouzi mají prostě šmrnc-a i když se nelíbí nějaký konkrétní model,rozhodně není nudný a fádní jako třeba Fabie...

aroff

Erikchu " francouzi mají prostě šmrnc", nebude to v případě mnohých Peugeotů spíše hodně velká zásluha Pininfariny? :D

erikch*

to,že design navrhuje nějaké věhlasné des.studio nemusí notně znamenat povedený kus-hodně záleží na zadání automobilky,viz. třeba protipol Š.Favorit od Bertoneho(a že jde o velmi známé a uznávané studio)-prostě o tomto to není ,jde o to kam až designér může,co může a co už ne...Další příklad designu,resp.mantinelů automobilky-bez lidského faktoru,kdy Chrysler 300(mimochodem byl prvním autem na světě,do jehož vzhledu člověk nezasahoval,pouze byly do PC zadány venkovní rozměry,rozvor atd.a vše ostatní už bylo v režii computerů...)-a osobně si myslím,že se vzhledově velmi povedl a taktéž "má šmrnc"...

 

nu*
hodnocení

0x

tak na krátké tratě jedině Yaris s motorem 1.0 VVTi / 50kW nebo 1.3 VVTi / 63 kW...

 

hodnocení

A co třeba Fiat Stilo 1.2 16v ,59 kw rv. 2003

ar*

Než Stilo, to raději Bravu se stejnou motorizací. V poruchovosti je na tom lépe.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]