Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, nevíte někdo kolik jsou správné hodnoty nafoukání u Citroen XM a předku a vzadu děkuji moc.
Dobrý den.Je to starší záležitost na této poradně ,ale dá se vyhledat když se chce a umí. tire1.sweb.cz/...
Předek 2.3 a zadek 1.9
doplněno 25.04.11 09:35:doplněno 25.04.11 20:15:To je jednoduché, pokud chcete každý rok měnit "koule"tak ty gumy "pořádně"natlakujte podle Aloiseb. Pokud ovšem chcete ,aby podvzek vydržel co nejdéle, tlakujte gumy dle výrobce i 205 65 15 jsou v tabulce taky. Ono totiž XMko má podstatně odlišný podvozek než Alisovo Mondeo.
"Koule" (asi kulové čepy) jsou na přední nápravě a tam jsem zvýšit tlak neradil. Pro CITROEN jsem zjistil, že pneu Vašeho rozměru se hustí např. takto :
205/65 R 15 ( 94T) Standardně - vpředu 2,3 bar , vzadu - 2,3 bar . Ostatní použití - vpředu - 2,4 bar, vzadu - 2,5 bar
Takže závěrem bych doporučil vpředu 2,3 bar a vzadu podle zatížení 1,9 až 2,5 bar!
Jízda na podhuštěných pneu značně zvyšuje spotřebu paliva.
Ne, žádné kulové čepy . Nechápu jak vás mohlo toto napadnout. Každý kdo má Citroena a nebo se o auta zajímá popřípadě auta opravuje ví že koule (pružící koule) u "citrónu" je toto
Ano xxx jak už je u většiny citroenů zvykem tak XM má "hydraulický" podvozek. Jen jako zajímavost, při filmování dostihů koní se výhradně používá Citroen, právě kvůli svému podvozku. Záběry nejsou roztřesené jako při použití jiných aut.
Díky za poučení. Už vím, o co jde, ale právě kvůli tomuto druhu pérování bych CITROEN nechtěl. Slyšel jsem, že je velmi poruchové. A mimochodem moderní typy označené C 1-4 prý už tento typ pérování nemají.
Nesmíte věřit všemu co lidi říkají a co kde zaslechnete. U malých Citroenů se tento podvozek nepoužíval ani před tím, je to výsada "vlajkových lodí" a střední třídy. V 97 roce se malinko podvozek upravil a je celkem bezporuchový. Pokud by jste někdy měl tento podvozek, těžko si budete zvykat na "normální", mě osobně to trvalo snad dva roky než jsem si zvyknul, Měl jsem dojem že ostatní auta nemají ani tlumiče.
Nechají se koupit jedna za 500Kč. Auta s podvozkem do roku 1997 potřebují výměnu po 60000-80000 po roce výroby 1997 120000-150000. To za předpokladu, že se člověk o auto "stará".
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.