Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Turbo v haji?

Od: drakek* odpovědí: 12 změna:

Zdravim.

Panove, mam na vas dalsi dotaz :) Zjistil jsem, zi turbo fluse olej, nevim jak vam to mam presneji popsat, tak radsi prilozim foto. Docetl jsem se, ze asi budu muset vymenit turbo, a tak bych se jeste rad zeptal zkusenejsich ridicu nez jsem ja :) Podivejte se prosim na ty fotky. Dekuji.

Mira

doplněno 23.04.11 13:52:

Auto je Octavia 1.9 TDi 81 kW


Turbo v haji?

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

1jara*
hodnocení

0x

Kolik má najeto?

drakek*
hodnocení

152 000 km

e250td*

Je to dávka kilometrů ,od které se tyto problémy běžně objevují . Ano,repas ,či výměna tě asi čeká .Na dálku posoudit neumím.

 

jarda3*
hodnocení

0x

Kazde turbo propousti do sani nejaky olej, jde o to jak moc a jestli to uz vadi... Tyhle masivne pouzivany turba se daji celkem levne repasovat. A vetsinou staci vycistit mechanismus statorovych lopatek.

 

hodnocení

0x

Dobrý den. Možná se mi to jen zdá, ale na obrázku vidím škrtící klapku a ne turbo.

jarda3*

Jo asi je to klapka ktera se zavira pri zastaveni motoru ze? Ale jestli u ni sakne olej, tak to znamena, ze jednak netesni ta hridelka a jednak jde olej do sani. Ale jak jsem psal, jestli olej nejak masivne neubyva (nad cca 2dl/1000km), neresil bych to.

Olej propouští řekl bych každé turbo, některé více, některé méně. Z každého motoru, kde vytáhnu hadici od turba, ukápne nějaký ten olej.

 

drakek*
hodnocení

No v podstate neni to nic drastickeho, olej to nejak moc nezere. Ja bych to moc neresil ale za mesic a pul chci jet na dovcu autem a opravdu bych byl nerad, kdyby me po ceste turbicko opustilo :D

Jeste takovej dotaz. Pokud by turbo odeslo na vecnost, pojede mi auto, nebo ne?

Odejít turbo může kdykoli, je to jako s každým autodílem. Může najezdit klidně ještě 100.000km, ale taky může odejít zítra. Bez turba by to jelo, ale bude to asi hodně kouřit a nebude to mít výkon, já bych dál určitě nepokračoval v jízdě. Pokud to neháže motor do "nouzového programu", kdy je výkon jako u nějaké Š120, a nedělá to žádné jiné problémy, tak bych to zatím neřešil.

 

topsecret
hodnocení

0x

Na fotce je chcípací klapka a ventil EGR, kterej bude asi odpojenej. Proč? Protože z něj trčí nějakej šroub, kterej tam nemá co dělat. Navíc nevidím nikde souvislost s turbem a ta fotka je na dvě věci, protože je na ní hov... vidět. Takže bys to měl asi vyfotit trochu líp. Jinak turba bych se nebál, pokud ti okolo 3000 otáček neskáče do nouzovýho režimu, tak je to v pohodě. Jestli máš notebook, tak si kup za 500,- neoriginální diagnostickej kabel, z netu si stáhni VAG a VIS a můžeš si to zdiagnostikovat. Pak budeš o něco chytřejší (možná :) ).

xxx*

Za tenhle kabel jsou to jen vyhozené peníze.

topsecret

Opět omyl, tento kabel zcela postačuje pro všechny základní funkce. Tzn. čtení a výmaz paměti závad, kontrola akčních členů, sledování a logování měřených hodnot, reset servisních intervalů, úprava některých hodnot ŘJ (např. omezení EGR), kódování klíčů atd. A to jsou funkce naprosto dostačující a i zdaleka přesahující potřeby diagnostiky. A jestli s tím neumíš zacházet, tak to je tvůj problém a ne kabelu. I když já osobně pochybuju, žes to vůbec někdy viděl, pane děsně chytrej...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]