Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Citroen C4 - doporučujete?

Od: marekkubice odpovědí: 11 změna:

Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli nemáte někdo zkušenosti s C4 a zda byste mi jí doporučili protože bych si jí rád koupil.

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

1jara*
hodnocení

0x

Dobrý den, raději si najděte na internetu dlouhodobý test vozu. Majitel ho vždy bude chválit, i když je vůz dost poruchový.

Citroen C4 1.6 TH/...

doplněno 21.04.11 17:18:

Tím poruchovým jsem myslel starý typ.

erikch*

jen takový úhel pohledu při pořízení jetého auta-nechci se zastávat(ani hanit)Citroen-ono hodně záleží na tom,kdo a jak jej "užíval"-spousta lidí řekne třeba C4 tak a tak-ale už málokdo řekne,že třeba při sešlápnutí brz.pedálu automaticky sešlápne(a stojí po celo dobu brždění)na spojce,honí studený motor,neřeší opt.hladinu a kvalitu oleje u turbín a spousty dalších "nešvarů"-pak samozřejmě auto nemůže zákonitě vydržet to co by mělo...No a pak třeba vznikne názor,že to a to auto "nic nevydrží"-ale už dotyčný nešíří smutnou pravdu,že je (třeba)lempl a v podstatě neumí jezdit a auto mrší(ať má jakýkoli model kterékoli značky)...Takže opravdu velmi pečlivě vybírat,a z tohoto úhlu pohledu je nenahraditelný přímý prodej od stávajícího majitele-leccos se dá z osobního kontaktu odtušit...No a všeobecně-u každého auta(výrobce) jsou věci,které se zrovna konstrukčně nepovedly-a obráceně-hodně v tomto směru napoví fóra klubů jednotlivých značek a modelů-tam se přesně člověk dozví co se u daného auta "se..e" a na co si tím pádem dát obzvlášť pozor...

doplněno 21.04.11 21:16:

... hlavní rozdíl mezi koupí z bazaru a osobně z inzerce je v tom,že bazar musí(vydělat-pokud možno co nejvíc),kdežto inzerent vesměs nee...S tím souvisí i přístup,jednání,podmínky... atd.No a ještě řekněme řečnická otázka-proč bych dával auto na bazar,pokud by bylo zcela v pořádku,nejen třeba technicky-a tím získal méně než mohu...?

marekkubice
hodnocení

Takže myslíte že auto z bazaru je špatné? Já jenom že jsem nedávno udělal řidičák a tak bych chtěl nějaké auto právě

 

nu*
hodnocení

0x

doporučuji zkontrolovat výrobní -typový štítek, v čr se pohybuijí C-4, které nejsou schváleny jako auto, jsou to jen soubory ND, po záplavách ve francii a zatopení aut po nápravy jbyla auta předána k likdiovdaci, ale dopstala se na trhy v evropě a byla přihlašovína na falešné COC listy...podle VIN ale nebyla nikdy vyrobena a nemají proto ani výrobní - typové štítky...u nových se to zjistí až při ptvní návštěvě STK, tedy po 4 letech

erikch*

příteli nu-nevím co kde v bulváru jste vyčetl,ale jen tak pro osvětlení přidělení identifikátorů u nově vyrobených aut...Auto-ať jde o Citroen,Volkswagen,Škodu(je to jedno)získává své VINko už během prvopočátku procesu montáže na lince,jako jeden z prvních kroků-protože samozřejmě nemá jen jedno vyražené VIN na obvyklém místě té které značky výrobce,navíc pod vrchní vrstvy barev(čili před lakovnou)se dávají Al štítky s kódy(mimojiné VINem)toho dotyčného auta,na svazky kabeláže taktéž-ono i kvůli strojení vybraných prvků výbavy,motorizace atd.musí být ten právě vyráběný kus nezaměnitělně identifikovaný-což zaručí právě jedinečné číslo(VIN),krom továrních specifických-prostě z továrny nemůže vyjet auto bez VINu,typových a výrobních štítků-jedinou vyjímkou jsou tzv.nulté série-auta z náběhu nové linky na nový model-určené pro crash testy,homologace,testy automobilky a linky jako takové-a jedná se max.o pár desítek aut(ta jsou následně sešrotována-pod důkladnou kontrolou automobilky samotné)...Prostě má-li auto VIN,je legálně vyrobeno,zaevidováno a homologováno-jiné továrnu-žádnou-neopustí a nedostane se k prodeji...To že se třeba "utopí" na parkovišti továrny je věc jiná,ale auto bylo ofic.vyrobeno,schváleno-má ofic.legální a existující VIN-takže nemůže jít v žádném případě o ,cituji,"soubor ND",ale třeba o tzv.totální škodu(je otázkou jak pojištovna zlikvidovala potopená,zatopená auta třeba v areálu továrny),ale to nic nemění na faktu,že pokud už je jednou VIN autu přidělen(bez toho neopustí linku) je v systému-dohledatelný-a zcela legální(to mimojiné znamená homologovaný,otypovaný atd.)...Stejně tak nelze třeba koupit televizi bez výrobního čísla-lze třeba kradené z továren-ale i ta už mají svá jedinečná výr.čísla,nebo lze,stejně jako v případě aut-koupit kradené součásti-ale celek(auto,televizi atd.)pouze s výrobními čísly-ta získají ještě před finální kompletací,jsou totiž na některých vnitřních dílech...

doctor
...samozřejmě nemá jen jedno vyražené VIN na obvyklém místě té které značky výrobce,navíc pod vrchní vrstvy barev(čili před lakovnou)se dávají Al štítky s kódy(mimojiné VINem)toho dotyčného auta,na svazky kabeláže taktéž-ono i kvůli strojení vybraných prvků výbavy,motorizace atd.
možná tak u aut za dvě mega ale u škodovky asi těžko :)
erikch*

doctor-žiju na vrchlabsku,kde sídlí jedna ze tří továren Škoda,jak jistě víš,no a samozřejmě znám spousty lidí zde v automobilce pracujících na různých pozicích-a mohu tě ubezpečit,že výše popsané(nejen) je běžnou praxí a standardem od Fábie až po Superba...mimoto kdysi jsem s kolegou provozoval vrakáč Peugeot- u všech 206ek,307ček a výše tohle frčelo už před deseti lety...A ještě pro úplnost trocha historie-BMW třeba s tenkými štítky pod vrstvy barev přišlo už v roce 1986 u své tehdy nové 7čky(E32)...Máš ale pravdu v jednom-sice v ceně,cituju:"aut za dvě mega..." tam od této ceny se asi teprve vyplatí ta práce a náklady spojené se změnou všech těchto,a podobných skrytých,identifikátorů-za předpokladu,že víš o co jde, kde hledat a jak pozměnit...Takže prosím tě-když o něčem "nemám ani páru",tak to nekomentuju...

doctor

...já v té škodovce přímo dělal. Co se týče například kabelů, nikde VIN není. Kabeláž se do vozů montuje podle kódu ale kódu výbavy. To znamená, že dvě autí se stejnou výbavou mají i stejné kabely podle kódů, žádný VIN tam prostě není. Za tím si stojím, prostě to tak je. Jestli někdo tvrdí, že jdou identifikovat jednotlivé svazky tak vůbec neví o čem je řeč :)

nu*

Jarda nepochopil, že s ejedná o skutečné C4, ke kterým výrobce nedodal COC listy ani registrační doklady, a po jejich zatopení kousek nad nápravy odstranil z nich ještě na ploše před výrovní halou výrovbní štítky, zůstala jen ražba VIN...Jarda také neví, že úřady v této věci vedou správní řízení ve věci zrušení nezákonné registrace těchto několika desítek souborů náhradních dílů...je to ostuda výrobce, že tyto soubory dílů předal firmě, která je neuhlídala a místo rozebrání , vytěžení a likvidace se dostala dál a dál, a nakonec do prodeje za "výhodné" ceny jako skutečná auta...

 

shakal007
hodnocení

0x
Ahoj budouci Citroenari
K tvemu dotazu, pokud budes kupovat Citroena ( kterykoliv typ) prihlas se na strankach service.citroen.com pak si v menu muzes zadat VIN tebou proverovaneho auta a dostanes zakladni info o typu, barve vybave atd. dotycneho auta pokud toto VIN najde, pokud ne pryc od takoveho auta. Ja osobne mel Citroena Xantii 1,9 TD Break a nijak si na toto auto nemuzu stezovat, poruchovost jako u jinych typu aut, ja rikam devadesat procent problemu je mezi sedadlem a volantem. Samozrejme pokud mas zajem o vozidlo projdi si par webu o Koupi aut ( havarku muzes poznat podle jinych datumu vyroby na sklech auta atd) ale samozrejme je to hlavne o tom nekoupit prvni auto ktere vidis a samozrejme duveruj ale proveruj byt ti majitel tvrdi co chce, radeji s autem zajed do servisu Citroen a nech si jej tam zkontrolovat aby jsi mel jistotu. Ja treba jdu do Citroena C5, akorat ze ho budu kupovat v zahranici, po zkusenostech z mistnich bazaru, kde by ti prodali I vlasni matku kdyby jsi mel zajem. Takze Citroenum zdar a kdyby jsi chtel s necim poradit tak napis na mail OLSEED.UNCOVICE@seznam.cz

 

stirecek*
hodnocení

0x

Nejlíp bude, když si ji vyzkoušíte, ono auto není žádné stejné a po prvním svezení třeba bude všechno jinak. Někomu vyhovuje takové, jinému makové. Takže sednout, vyzkoušet motor, převodovku, stabilitu atd atd a třeba vyzkoušet i jiný vůz, aby bylo s čím srovnávat. Rozdíly jsou mnohdy velké. Každému radím to stejné.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]