Nejste přihlášen/a.
Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli nemáte někdo zkušenosti s C4 a zda byste mi jí doporučili protože bych si jí rád koupil.
Dobrý den, raději si najděte na internetu dlouhodobý test vozu. Majitel ho vždy bude chválit, i když je vůz dost poruchový.
doplněno 21.04.11 17:18:Tím poruchovým jsem myslel starý typ.
jen takový úhel pohledu při pořízení jetého auta-nechci se zastávat(ani hanit)Citroen-ono hodně záleží na tom,kdo a jak jej "užíval"-spousta lidí řekne třeba C4 tak a tak-ale už málokdo řekne,že třeba při sešlápnutí brz.pedálu automaticky sešlápne(a stojí po celo dobu brždění)na spojce,honí studený motor,neřeší opt.hladinu a kvalitu oleje u turbín a spousty dalších "nešvarů"-pak samozřejmě auto nemůže zákonitě vydržet to co by mělo...No a pak třeba vznikne názor,že to a to auto "nic nevydrží"-ale už dotyčný nešíří smutnou pravdu,že je (třeba)lempl a v podstatě neumí jezdit a auto mrší(ať má jakýkoli model kterékoli značky)...Takže opravdu velmi pečlivě vybírat,a z tohoto úhlu pohledu je nenahraditelný přímý prodej od stávajícího majitele-leccos se dá z osobního kontaktu odtušit...No a všeobecně-u každého auta(výrobce) jsou věci,které se zrovna konstrukčně nepovedly-a obráceně-hodně v tomto směru napoví fóra klubů jednotlivých značek a modelů-tam se přesně člověk dozví co se u daného auta "se..e" a na co si tím pádem dát obzvlášť pozor...
doplněno 21.04.11 21:16:... hlavní rozdíl mezi koupí z bazaru a osobně z inzerce je v tom,že bazar musí(vydělat-pokud možno co nejvíc),kdežto inzerent vesměs nee...S tím souvisí i přístup,jednání,podmínky... atd.No a ještě řekněme řečnická otázka-proč bych dával auto na bazar,pokud by bylo zcela v pořádku,nejen třeba technicky-a tím získal méně než mohu...?
doporučuji zkontrolovat výrobní -typový štítek, v čr se pohybuijí C-4, které nejsou schváleny jako auto, jsou to jen soubory ND, po záplavách ve francii a zatopení aut po nápravy jbyla auta předána k likdiovdaci, ale dopstala se na trhy v evropě a byla přihlašovína na falešné COC listy...podle VIN ale nebyla nikdy vyrobena a nemají proto ani výrobní - typové štítky...u nových se to zjistí až při ptvní návštěvě STK, tedy po 4 letech
příteli nu-nevím co kde v bulváru jste vyčetl,ale jen tak pro osvětlení přidělení identifikátorů u nově vyrobených aut...Auto-ať jde o Citroen,Volkswagen,Škodu(je to jedno)získává své VINko už během prvopočátku procesu montáže na lince,jako jeden z prvních kroků-protože samozřejmě nemá jen jedno vyražené VIN na obvyklém místě té které značky výrobce,navíc pod vrchní vrstvy barev(čili před lakovnou)se dávají Al štítky s kódy(mimojiné VINem)toho dotyčného auta,na svazky kabeláže taktéž-ono i kvůli strojení vybraných prvků výbavy,motorizace atd.musí být ten právě vyráběný kus nezaměnitělně identifikovaný-což zaručí právě jedinečné číslo(VIN),krom továrních specifických-prostě z továrny nemůže vyjet auto bez VINu,typových a výrobních štítků-jedinou vyjímkou jsou tzv.nulté série-auta z náběhu nové linky na nový model-určené pro crash testy,homologace,testy automobilky a linky jako takové-a jedná se max.o pár desítek aut(ta jsou následně sešrotována-pod důkladnou kontrolou automobilky samotné)...Prostě má-li auto VIN,je legálně vyrobeno,zaevidováno a homologováno-jiné továrnu-žádnou-neopustí a nedostane se k prodeji...To že se třeba "utopí" na parkovišti továrny je věc jiná,ale auto bylo ofic.vyrobeno,schváleno-má ofic.legální a existující VIN-takže nemůže jít v žádném případě o ,cituji,"soubor ND",ale třeba o tzv.totální škodu(je otázkou jak pojištovna zlikvidovala potopená,zatopená auta třeba v areálu továrny),ale to nic nemění na faktu,že pokud už je jednou VIN autu přidělen(bez toho neopustí linku) je v systému-dohledatelný-a zcela legální(to mimojiné znamená homologovaný,otypovaný atd.)...Stejně tak nelze třeba koupit televizi bez výrobního čísla-lze třeba kradené z továren-ale i ta už mají svá jedinečná výr.čísla,nebo lze,stejně jako v případě aut-koupit kradené součásti-ale celek(auto,televizi atd.)pouze s výrobními čísly-ta získají ještě před finální kompletací,jsou totiž na některých vnitřních dílech...
doctor-žiju na vrchlabsku,kde sídlí jedna ze tří továren Škoda,jak jistě víš,no a samozřejmě znám spousty lidí zde v automobilce pracujících na různých pozicích-a mohu tě ubezpečit,že výše popsané(nejen) je běžnou praxí a standardem od Fábie až po Superba...mimoto kdysi jsem s kolegou provozoval vrakáč Peugeot- u všech 206ek,307ček a výše tohle frčelo už před deseti lety...A ještě pro úplnost trocha historie-BMW třeba s tenkými štítky pod vrstvy barev přišlo už v roce 1986 u své tehdy nové 7čky(E32)...Máš ale pravdu v jednom-sice v ceně,cituju:"aut za dvě mega..." tam od této ceny se asi teprve vyplatí ta práce a náklady spojené se změnou všech těchto,a podobných skrytých,identifikátorů-za předpokladu,že víš o co jde, kde hledat a jak pozměnit...Takže prosím tě-když o něčem "nemám ani páru",tak to nekomentuju...
...já v té škodovce přímo dělal. Co se týče například kabelů, nikde VIN není. Kabeláž se do vozů montuje podle kódu ale kódu výbavy. To znamená, že dvě autí se stejnou výbavou mají i stejné kabely podle kódů, žádný VIN tam prostě není. Za tím si stojím, prostě to tak je. Jestli někdo tvrdí, že jdou identifikovat jednotlivé svazky tak vůbec neví o čem je řeč
Jarda nepochopil, že s ejedná o skutečné C4, ke kterým výrobce nedodal COC listy ani registrační doklady, a po jejich zatopení kousek nad nápravy odstranil z nich ještě na ploše před výrovní halou výrovbní štítky, zůstala jen ražba VIN...Jarda také neví, že úřady v této věci vedou správní řízení ve věci zrušení nezákonné registrace těchto několika desítek souborů náhradních dílů...je to ostuda výrobce, že tyto soubory dílů předal firmě, která je neuhlídala a místo rozebrání , vytěžení a likvidace se dostala dál a dál, a nakonec do prodeje za "výhodné" ceny jako skutečná auta...
Nejlíp bude, když si ji vyzkoušíte, ono auto není žádné stejné a po prvním svezení třeba bude všechno jinak. Někomu vyhovuje takové, jinému makové. Takže sednout, vyzkoušet motor, převodovku, stabilitu atd atd a třeba vyzkoušet i jiný vůz, aby bylo s čím srovnávat. Rozdíly jsou mnohdy velké. Každému radím to stejné.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.