Nejste přihlášen/a.
Zdravím!
Má, prosím vás, někdo zkušenost s použitím E85 ve Fiatu Grande Punto 1.2?
Uvažuji o koupi zařízení
http://www.bioethanole85.cz/eshop/sady-na-prestavby-na-e85/e85-mpi-4-valec-etanol-ffv
ovšem jako "pokus"je to dost drahé, takže bych uvítal nějaké zkušenosti, pokud možno s tímto konkrétním zařízením.
Díky!
Vůbec nechápu tyto pokrytecké názvy chemických sloučenin.Proč se má C2H5OH nazývat bioetanol?Proč mu nemůže zůstat jeho skutečný chemický název Etylalkohol,nebo líh?Vždyť tato chemická sloučenina nemá v sobě nic,co by mělo důvod ji dávat předponu "Bio".Kromě ceny.
JABRAKA
přestavba na bioethanol je podobným nesmyslem jako montáž LPG do nafťáků, kde z malé 5l nádržby zařízení "přifukuje" plyn do spalovacího prostou,přitom směs normálně prochází i turbem ale vznítí se až ve spalovacím prostoru, má to měnit podmínky spalování, zlepšovat jízdní vlastnosti a snižovat spotřebu...Kolik se tím ušetří je ve hvězdách, v každém případě vydělá ten, kdo provede montáž uvedeného zařízení...u moderních aut schopných spalovat E85 pozná elektronika složení směsi a reguluje proces spalování bez nutnosti dodatečné přestavby, podle toho co natankujete se systém reguluje sám, automaticky, spaluje benzín i E85
Dá se některý z těchto přízpěvků považovat za zkušenost?
Není to stejné jako přifukování plynu k naftě. E85 naleju plnou a jedu na to. Žádných 5 nebo 10%. Chci jet na 100% líh abych spořil nějakých 8 korun na každým litru paliva. Pokud by to dobře jezdilo (prý to jezdí líp než na Natural95) a nezlikvidovalo to motor nebo jeho součásti 10x rychleji než normálně, považoval bych to za dobrou investici. Jenže jsem ještě nenašel nikoho, kdo s tím má zkušenosti. Jaké jsou to nové nebo moderní automobily, které na to mohou normálně jezdit. existuje nějaký seznam?
Dík lidi za snahu.
Samozřejmě, že si řadu informací umím najít sám.
Ale kdo si opravdu přečetl moji otázku, pochopil, že hledám někoho se zkušenostmi.
Samozřejmě, že jsem našel auta "flexifuel" ... mimochodem jsou dost předražená, a taky jsem si našel firmy, které upravují auta pro spalování E85, ale zkušenosti, jako by měli jen týpci, kteří to prostě nacpou do nádrže a zbytek neřeší. Zkušenosti s "předělaným" motorem na spalování E85 jsem nenašel.
Ještě jednou dík za odborné komentáře:D
Tak jinak, hlavni problem s E85 je, ze to proste nestartuje, kdyz neni teplo (tzn. cca na 10stC) takze uprava spociva v tom, ze se nejak pritapi v sani a motor se kur.i uplne stejne, jako kdyz se to tam naleje bez uprav a proste podle teploty se tam prida benzin... Jinak to zere o cca 10-30% vic a veskera uspora je v p...
Ano, četl jsem, dík za link!
Němci se bojí zcela jistě oprávněně. Já bych si to do neupraveného auta taky nenalil.
Ano jistě, jenže za stroj od výroby označený jako flexi-fuel si koupím tři moje Grande Punta a možná i čtyři, takže to pak nemůže být o nějaké rozumné úspoře ani řeči.
Tak pred pěti dny jsem si předelal svoji starou Lagunu r.v 2000,kombi,2.0 benzin..Ten den jsem hned vymenil svicky (platinum,iridium LPG)..A jezdim.Spotrebu zatim nevim,to se teprve pozna az projedu tech 40 litru,co sem tam nalil..Co se tyka startu,tak je o trochu horsi za studena..Jednou mi to chytlo az napodruhe.Jinak kdyz startuju,tak nepatrne radsi pridam plyn.Ale to je malickost.Uvidi se v zime.No a co se tyka vykonu,tak zasadni rozdil to neni,ale citim,ze to kapku lip jede..Takze zatim asi takhle
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.