Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Špatný start motoru

Od: amater* odpovědí: 7 změna:

Dobrý den, mohl by mi někdo poradit? V zimním období auto startuje okamžitě a bez problémů. Pokud se oteplí, auto na poprvé nenastartuje, nastartuje až na 2 - 3 pokus. Mám pocit , jako by motor pracoval na 3 válce, Jedná se o clio. Děkuji za radu.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

xxxxx*
hodnocení

0x

Jaké Clio? Co za motor? Oteplí na kolik stupňů? Dělá to i v zimě, když je motor zahřátý? Má na to vliv vlhkost, déšť?

amater*
hodnocení

Clio 1,2, rok výroby 2004, oteplení nad 18°při přímém svitu. V zimě problém není ani když je motor zahřátý. Vlhkost ani déšť na to nemá vliv. Děkuji za odpověď

1jara*

Nechte to připojit v servisu na diagnostiku.

 

xxxxx*
hodnocení

0x

Souhlasím s tou diagnostikou. Do aut dělám celej život, ale tohle jsem v životě neviděl ani neslyšel. Že na to nemá vliv vlhko a že v zimě s teplým motorem to chytá normálně...? Netuším. Možná to bude vadný snímač tlaku vzduchu, příp. váha vzduchu... Nebo nějaký problém s dodávkou paliva. Možná někde trošičku netěsný přívod paliva a když je teplo, tak se benzin trošku rozpíná, možná se tím nějak zavzdušní palivovej system a pak to blbne. Sice mi to připadá samotnýmu jako nesmysl, ale už jsem zažil tolik neuvěřitelných poruch a nesmyslů, že už věřím naprosto všemu. Ne, v tomhle případě se obávám, že bez diagnostiky to nepůjde. Pokud bude závada uložená v paměti závad, tak máte vyhráno. Pokud ne a diagnostika nezjistí nic, tak se s tím buď smiřte a nebo to prodejte. Fakt sorry, ale nic mě nenapadá. Nebo má to auto alergii na sluníčko :). Pokud to vyřešíte, nechte tu prosím vzkaz. Moc by mě to zajímalo. Díky.

1jara*

XXXX nemá cenu špekulovat, diagnostika ukáže i chybné tepelné čidlo.

amater*
hodnocení

Děkuji všem za radu, doufám, že to pomůže a diagnostika odhalí problém

 

xxxxx*
hodnocení

0x

To máš sice pravdu, ale např. problém s regulací tlaku turba si VAG pamatoval jen do chvíle, než sem vypnul klíček :). Docela sem se s tím tenkrát natrápil :). Prostě to najde ve chvíli, kdy se to zrovna projeví a závada se neuloží a vyresetuje se automaticky při vypnutí klíčku. A úplně všechno ti taky neukáže hned. Spoustu problémů musíš řešit měřenejma hodnotama a logováním za jízdy a rozpojováním a odpojováním různejch čidel a měřením odporů a hodnot a když to všechno do večera zvládneš, tak pak do rána porovnáváš grafy a tabulky a logy a když máš štěstí a VAG je k tobě milostivý, tak z toho vyvodíš i nějakej závěr. Ani diagnostika není všemocná a dokáže někdy solidně nasrat a nadělat víc škody než užitku... Jo mimochodem, teď řeším problém s A6 2.6 V6 r.v.97. To auto prostě nejede, nemá výkon a už taky nevím co s tím. Sem prý asi dvacátej člověk, co se to snaží vyřešit. Všechno je OK, nikde žádnej problém, jen to má asi tak 30 koní...:) Zkusím ještě nastavit rozvody a když nic, tak už nevim, prostě nevim. Tak pak už to musí bejt jedine zpětnejma zrcátkama, nebo antenou od radia, příp. by to mohly dělat taky stěrače... Já už fakt nevím :).

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]