Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
obracím se na Vás s prosbou o radu. Prodal jsem vozidlo, které jsem neodhlásil, ale ve smlouvě jsem měl uvedeno, že všechno vyřídí nový majitel po zaplacení kupní ceny, kterou uhradil v dne podpisu smlouvy. Ke smlouvě byla přidaná i plná moc na veškeré úkony pro převod auta. Nyní jsem zjistil, že auto nepřevedl a povinné ručení, které mi ukazoval (zelenou kartu, která byla psaná na jeho jméno ale na původní RZ) ani nezaplatil.
Nyní mám obavy, že veškeré nezaplacené povinné ručení včetně sankcí budu muset uhradit já. S dotyčnou osobou nejsem schopný se domluvit (nekomunikuje se mnou). Odhlásit auto nemohu, poněvač jsem předal VTP. Když jsem se byl zeptat na inspektorátu co s tím, tak mi řekly , že mám nahlásit ztrátu VTP, ale to se mi nechce z důvodů:
1) bylo by jistý, že povinné ručení jsem neplatil já
2) kdyby na to přišel majitel, mohl by nahlásit podvod o ztrátě VTP (snaha o krádež auta)
Když jsem byl za právníkem (byl jsem jen 1x na 10minut a zaplatil 500kč), tak mi jen řekl , že to mám nahlásit na policii, to bylo vše.
Policie mi zase řekla , že s tím nemůže nic dělat.
Předem Vám děkuji za každou radu.
(pokusím se připojit smlouvu)